Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZP-002/5pU/2024 5 letnie przeglądy instalacji elektrycznej w budynkach gminnych zarządzanych przez ZGM - ADM 2 i ADM-4

Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2024 14:03:00
Składania : 08-03-2024 08:00:00
Otwarcia : 08-03-2024 08:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji dostępnym pod adresem: https://zgmgorzow.bip.gov.pl/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/724407_regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm.html


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz cenowy - ADM 2.xlsx xlsx 10.13 2024-02-28 14:03:00 Przedmiot zamówienia
Wykaz adresowy ADM-2.xls xls 39 2024-02-28 14:03:00 Przedmiot zamówienia
Formularz cenowy - ADM 4.xlsx xlsx 10.09 2024-02-28 14:03:00 Przedmiot zamówienia
Wykaz budynków ADM-4.xlsx xlsx 15.93 2024-02-28 14:03:00 Przedmiot zamówienia
wzór protokołu przeglądy elektryczne.docx docx 44.94 2024-02-28 14:03:00 Kryterium
Formularz cenowy - ADM 2 aktualny z dn. 05.03.2024 r..xlsx xlsx 10.13 2024-03-05 12:13:46 Publiczna wiadomość
Przeglądy 5 - letnie elektryczne 2024 r. - zmiana 05.03.2024 r. ADM-2.xls xls 39 2024-03-05 12:13:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-05 13:39 Paulina Woźniczka Szanowni Państwo informujemy, że na realizację przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez DB_Profesja Dorota Nowak-Gil, ul. Radomska 16, 26-400 Przysucha z ceną brutto w wysokości: w zakresie rejonu ADM-2: 40 639,32 zł, w zakresie rejonu ADM-4: 26 542,05 zł.
Dziękujemy wszystkim za złożone oferty.
2024-03-05 12:13 Paulina Woźniczka Szanowni Państwo, w związku ze zmianą ilości lokali w budynku przy ul. Towarowej 6A Zamawiający informuje o zmianie wykazu adresowego oraz formularza cenowego w zakresie rejonu ADM-2.
W załączniku do niniejszej wiadomości aktualny wykaz adresowy oraz formularz cenowy.

Formularz cenowy - A [...].xlsx

Przeglądy 5 - letnie [...].xls

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ADM-2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 5-letnich przeglądów i oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych 100 % gminnych w zasobach ADM-2. Wykonanie przeglądów w lokalach mieszkalnych, użytkowych, na klatkach schodowych, strychach i piwnicach w zakresie badania instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z wystawieniem opinii dla lokali zbadanych według wykazu adresowego stanowiącego załącznik do niniejszego wniosku. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania w/w prac w zakresie Grupy Energetycznej D i E. Aparat do wykonywania pomiarów musi posiadać atest. Przegląd powinien obejmować badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Oryginały protokołów z przeglądów należy dostarczać na bieżąco do Administracji niezwłocznie po ich wykonaniu. Cenę należy obliczyć na podstawie załączonego formularza cenowego.

Formularz cenowy - A [...].xlsx

Wykaz adresowy ADM-2 [...].xls

1 usługa - (0)
2 ADM-4 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 5-letnich przeglądów i oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych 100 % gminnych w zasobach ADM-4. Wykonanie przeglądów w lokalach mieszkalnych, użytkowych, na klatkach schodowych, strychach i piwnicach w zakresie badania instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z wystawieniem opinii dla lokali zbadanych według wykazu adresowego stanowiącego załącznik do niniejszego wniosku. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania w/w prac w zakresie Grupy Energetycznej D i E. Aparat do wykonywania pomiarów musi posiadać atest. Przegląd powinien obejmować badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Oryginały protokołów z przeglądów należy dostarczać na bieżąco do Administracji niezwłocznie po ich wykonaniu. Cenę należy obliczyć na podstawie załączonego formularza cenowego.

Formularz cenowy - A [...].xlsx

Wykaz budynków ADM-4 [...].xlsx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 31.07.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Sposób rozliczania - stawka ryczałtowa za lokal/klatkę schodową/wykonanie schematu/instalację odgromową. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Sposób wykonania - siłami własnymi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Podzielona płatność - Zamawiający zastrzega, że płatności będą dokonywane w systemie podzielonej płatności tzw. "split payment". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie w zakresie VAT - oświadczam, że jestem płatnikiem podatku VAT. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". Jeżeli nie, proszę wpisać podstawę zwolnienia. Jednocześnie informujemy, że jeżeli ofertę składa Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. Jeżeli ofertę składa wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. (0)
8 Protokoły - Potwierdzeniem wykonania przeglądu będzie protokół o treści zgodnej z załącznikiem. Proszę potwierdzić wpisując "TAK".

wzór protokołu przeg [...].docx

(0)
9 Wykluczenia z postępowania - - A) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. B) W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt A) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści: "Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7.1.ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę: C) Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt A zostanie odrzucona. (0)
10 Dodatkowe wymagania Zamawiajacego w zakresie wykonania zamówienia - - protokoły z przeglądów muszą być wypełnione czytelnie DRUKOWANYMI LITERAMI; - przeglądy będą podzielone na 5 rejonów; - protokoły z przeglądów muszą być składane jednorazowo w całości dla danego rejonu w terminie do 7 dni po planowanym zakończeniu przeglądów w danym rejonie; - przeglądy winny być dokonywane w godzinach 8:00-12:00 oraz 16:00-19:00 (w innych terminach po indywidualnym uzgodnieniu z Najemcą lub Właścicielem lokalu); - budynek objęty przeglądem powinien być poinformowany przez Wykonawcę o zamiarze przeprowadzenia pomiarów przynajmniej 3 dni wcześniej – kartkę informacyjną umieścić w kilku widocznych i ogólnie dostępnych miejscach; - dopuszcza się fakturowanie częściowe, ale nie częściej niż raz w miesiącu i po złożeniu oraz weryfikacji protokołów z całego rejonu - w przypadku stwierdzenia stanu instalacji zagrażającej życiu lub zdrowiu Wykonawca poinformuje WYŁĄCZNIE ZAMAWIAJĄCEGO w trybie pilnym o zaistniałym fakcie. (0)
11 Dokumenty wymagane przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy: - Warunkiem podpisania umowy jest przedłożenie w Administracji: 1. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 610