-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 870747
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy przychodni lekarskiej.
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Napiórkowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-04 12:54:00
-
Składania2024-01-12 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-12 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełniej dokumentacji projektowej zgodnej z obowiązującym prawem niezbędnej do zyskania pozwolenia na budowę oraz przeprowadzenia postępowania zakupowego zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych.
Zlecający posiada projekt budowlany dostępny pod linkiem https://projekty.muratordom.pl/projekt-budynek-uslugowy-punkt-opieki-medycznej-uc36-uc36-2262, będący podstawą do opracowania pełnej dokumentacji.
W ramach zlecenie należy opracować m.in. kosztorys inwestorski, przedmiar, specyfikację odbioru, PZT, projekty branżowe itd.
Termin realizacji: 31.03.2024r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-12
13:19:36
|
Paweł Napiórkowski |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-01-08
09:55:02
|
Paweł Napiórkowski | W dokumentacji projektowej należy również przewidzieć rozbiórkę budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 309/1 obręb Kiwity. |
2024-01-05
11:56:43
|
Paweł Napiórkowski |
Pytania
i
odpowiedzi
do
postępowania:
Pytania: 1. W projekcie typowym zazwyczaj są wszystkie branże, zatem oczekiwane przez Zamawiającego opracowania branżowe to projekty przyłączy oraz adaptacja projektu technicznego? 2. Czy Zamawiający posiada Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego lub Decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego? 3. Czy są oraz warunki przyłączenia do sieci: wod-kan, elektrycznej, gazowej? 4. Jakie jest przewidywane źródło ciepła dla tego obiektu? 5. Czy Zamawiający posiada badania geologiczne i mapę do celów projektowych, czy ich wykonanie leży po stronie wykonawcy w ramach realizacji zamówienia? 6. Czy termin realizacji zamówienia dotyczy przygotowania dokumentacji do złożenia o wydanie pozwolenia na budowę, czy Wykonawca ma złożyć tę dokumentację do Starostwa Powiatowego w celu uzyskania pozwolenia lub uzyskać pozwolenie? 7. Jaki jest adres planowanej inwestycji- nr działki ewid., obręb? Odpowiedzi: 1. Projekt posiadany przez Zlecającego zawiera jedynie dokumentacje dotyczącą branży konstrukcyjnej. 2. Zlecający posiada wydaną decyzję celu publicznego dla niniejszej inwestycji. 3. Zlecający warunki przyłączeniowe wod-kan. 4. Kocioł C.O. na pelet. 5. Zlecający posiada mapę celów projektowych, badania geologiczne leżą po stronie Wykonawcy. 6. Termin dotyczy przygotowania dokumentacji do złożenia o wydanie pozwolenia na budowę. 7. Działki nr. 307/1, 308/1 obręb Kiwity, gm. Kiwity |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?