- Strona główna
- Postępowanie ID 869790
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
1 Dostawa przekładni planetarnej P 12000/5 o parametrach PULS P 12000/5 HSS (199) EmR(IEC 160) K B5 (i=1440) Pid RA 55 800-1004a ze wskaźnikiem poziomu oleju do silnika IEC BG 160 oraz środkiem smarnym i malowaniem
Wystawiający
-
UżytkownikSzymon Łakota
-
Organizacja
-
OddziałWydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-02 23:14:00
-
Składania2024-01-15 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-15 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-01
14:02:38
|
Szymon Łakota |
Tychy, dnia 01.02.2024 r. WYKONAWCY W związku z postępowaniem prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawa przekładni planetarnej P 12000/5 o parametrach PULS P 12000/5 HSS (199) EmR(IEC 160) K B5 (i=1440) Pid RA 55 800-1004a ze wskaźnikiem poziomu oleju do silnika IEC BG 160 oraz środkiem smarnym i malowaniem” na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, iż do realizacji przedmiotowego zamówienia została wybrana firma: GRC Sp. z o.o., ul. Porajowska 6/2, 54-106 Wrocław, cena oferty 212.385,59 zł. Termin gwarancji 12 miesięcy, termin realizacji 26 tygodni. Oferta firmy GRC Sp. z o.o. spełnia wszystkie wymogi ustawowe oraz jest zgodna z treścią Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty jest najniższa, a pozostałe kryteria oceny ofert najkorzystniejsze. Ponadto informujemy, iż przysługują Państwu środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. GRC Sp. z o.o., ul. Porajowska 6/2, 54-106 Wrocław, cena oferty 212.385,59 zł. Termin gwarancji 12 miesięcy, termin realizacji 26 tygodni. Suma punktów 95,00. Z wyrazami szacunku |
2024-01-16
10:43:50
|
Szymon Łakota |
Tychy,
dnia
15.01.2024
r.
Informacja z otwarcia ofert: Dotyczy: Dostawa przekładni planetarnej P 12000/5 o parametrach PULS P 12000/5 HSS (199) EmR(IEC 160) K B5 (i=1440) Pid RA 55 800-1004a ze wskaźnikiem poziomu oleju do silnika IEC BG 160 oraz środkiem smarnym i malowaniem Data otwarcia 15.01.2024 r. GRC Sp. z o.o., ul. Porajowska 6/2, 54-106 Wrocław, cena oferty 212.385,59 zł. Termin gwarancji 12 miesięcy, termin realizacji 26 tygodni. |
2024-01-15
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | 246.000,00 zł. |
2024-01-10
15:01:23
|
Szymon Łakota |
Tychy
dnia,
10.01.2024
r.
WYKONAWCY Dotyczy postępowanie w trybie podstawowym na: Dostawa przekładni planetarnej P 12000/5 o parametrach PULS P 12000/5 HSS (199) EmR(IEC 160) K B5 (i=1440) Pid RA 55 800-1004a ze wskaźnikiem poziomu oleju do silnika IEC BG 160 oraz środkiem smarnym i malowaniem Szanowni Państwo, Na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyjaśniamy: 1.W ślad za informacją o czasie produkcji urządzenia, uzyskaną od Producenta, proszę o zmianę maksymalnego terminu realizacji (Załącznik nr 1, punkt C) na 26 tygodni od dnia złożenia zamówienia. Odpowiedź: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy w terminie maksymalnym 26 tygodni, licząc od dnia popisania umowy. 2. Proszę o wprowadzenie modyfikacji do treści projektu umowy w następującym zakresie: Paragraf 5 Punkt 4 Łączna odpowiedzialność odszkodowawcza Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikająca z jakichkolwiek roszczeń Zamawiającego z tytułu Umowy jest ograniczona do wartości 100% całkowitego Wynagrodzenia Umownego netto. Niezależnie od podstawy prawnej dochodzenia roszczenia odpowiedzialność odszkodowawcza Wykonawcy ograniczona jest w każdym przypadku do szkód rzeczywistych. Wykonawca w żadnych okolicznościach nie będą odpowiadać za szkody następcze lub pośrednie, w tym za utracone korzyści. Odpowiedź: „…Łączna odpowiedzialność odszkodowawcza Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikająca z jakichkolwiek roszczeń Zamawiającego z tytułu Umowy jest ograniczona do wartości 100% całkowitego Wynagrodzenia Umownego netto” zamawiający dopuszcza taki zapis. Zamawiający 3. Paragraf 3 Punkt 4 Termin usunięcia Wady zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, z uwzględnieniem możliwości technicznych i organizacyjnych, przy czym Wykonawca zobowiązuje się być przygotowanym do usuwania Wad tak, aby nastąpiło to niezwłocznie, mając na względzie maksymalne ograniczenie szkód Zamawiającego. Koszty napraw gwarancyjnych w całości pokrywa Wykonawca. Wady, które nie zostały usunięte przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego mogą zostać usunięte przez Zamawiającego lub zlecone do usunięcia stronie trzeciej. Zamawiający powiadomi o tym pisemnie Wykonawcę. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza powyższy zapis. 4. Proszę również o dopisanie następujących postanowień w paragrafie dotyczącym warunków gwarancji: Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi jeżeli wykaże, że Wada powstała na skutek: 1. niewłaściwej konserwacji, pod warunkiem przekazania przez Wykonawcę instrukcji konserwacji przy odbiorze końcowym; 2. nieautoryzowanych napraw z zastrzeżeniem ust. 7.7., pod warunkiem przekazania przez Wykonawcę instrukcji serwisowej przy odbiorze końcowym; 3. użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem oraz dokumentacją techniczno-ruchową; 4. wad wynikłych z faktu zaistnienia przypadku Siły Wyższej. Odpowiedź: Zamawiający wprowadza do umowy powyższy zapis. 5. Paragraf 6 Punkt 2. Proszę o dopisanie następującej treści: W przypadku rozwiązania lub odstąpienia od Umowy lub jej części z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Zamawiający pokryje poniesione w celu realizacji Umowy, uzasadnione i udokumentowane koszty produkcyjne Wykonawcy, w tym w szczególności pokryje koszt zakupionych materiałów i usług zamówionych przez Wykonawcę, z których Wykonawca nie może się, bez ujemnych dla niego skutków finansowych wycofać. Dodatkowo Wykonawca otrzyma zwrot udokumentowanych kosztów za Dostawy przygotowane do wysyłki lub będące w czasie dostawy do Zamawiającego, których własność zostanie przeniesiona na Zamawiającego. Odpowiedź: Zamawiający wprowadza powyższy zapis Zamawiający ze względu na konieczność dostawy ubrań w określonym czasie przedłuża następujące terminy: Terminy te będą terminami ostatecznymi: Termin składania ofert na dzień: 15 stycznia 2024 r. na godzinę: 10:00. Termin otwarcia ofert na dzień 15 stycznia 2024 r. na godzinę: 10:05 Z wyrazami szacunku |
2024-01-09
15:31:06
|
Szymon Łakota |
Szanowni
Państwo, W związku z zapytaniami do postępowania przesuwamy następujące terminy: termin składania ofert na dzień 15 stycznia 2023 r. godzina 10:00 termin otwarcia ofert na dzień 15 stycznia 2023 r. godzina 10:05 Jednocześnie informujemy, iż wyjaśnienia udzielimy w dniu jutrzejszym tj. 10.01.2024 r. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?