Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 34/S/23 ŚWIADCZENIE USŁUG HOLOWANIA WRAZ Z WSZELKIMI PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI, POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAKŻE HOLOWANIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO

Urszula Stepaniuk
Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Oddział: Zespół ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-12-2023 14:39:00
Składania : 05-01-2024 09:30:00
Otwarcia : 05-01-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 505.72 2023-12-18 14:39:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 1828 2023-12-18 14:39:00 Postępowanie
Zmiana treści SWZ.docx docx 37.15 2023-12-28 13:02:01 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.docx docx 47.45 2024-01-05 12:28:55 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - poprawiona.docx docx 47.37 2024-01-11 09:11:50 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze najkorzystniejszej oferty i unieważnieniu postępowania.docx docx 112.76 2024-01-15 11:16:54 Publiczna wiadomość
Inf. o ponownym wyborze i unieważnieniu postępowania.docx docx 28.96 2024-02-02 11:16:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-02 11:16 Urszula Stepaniuk Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty (zad. 2) i unieważnieniu postępowania (zad. 9 i 12).

Inf. o ponownym wybo [...].docx

2024-01-15 11:16 Urszula Stepaniuk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (zad. 2-6, 9, 12, 17-20, 23, 27) oraz unieważnieniu postępowania (zad. 1, 7-8, 10-11, 13-16, 21-22, 24-26)

Inf. o wyborze najko [...].docx

2024-01-11 09:11 Urszula Stepaniuk Poprawiony protokół z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2024-01-05 12:28 Urszula Stepaniuk Informacja z otwarcia ofert

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2024-01-05 09:30 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 Pzp Zamawiający informuje, że kwota, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 615.000,00 zł brutto, z tego na poszczególne zadania częściowe:
• zadanie nr 1 – 18 800,00 zł brutto,
• zadanie nr 2 – 29 750,00 zł brutto,
• zadanie nr 3 – 11 750,00 zł brutto,
• zadanie nr 4 – 18 750,00 zł brutto,
• zadanie nr 5 – 7 450,00 zł brutto,
• zadanie nr 6 – 41 500,00 zł brutto,
• zadanie nr 7 – 8 300,00 zł brutto,
• zadanie nr 8 – 12 750,00 zł brutto,
• zadanie nr 9 – 15 600,00 zł brutto,
• zadanie nr 10 – 4 400,00 zł brutto,
• zadanie nr 11 – 17 600,00 zł brutto,
• zadanie nr 12 – 16 500,00 zł brutto,
• zadanie nr 13 – 14 800,00 zł brutto,
• zadanie nr 14 – 23 230,00 zł brutto,
• zadanie nr 15 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 16 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 17 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 18 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 19 – 26 530,00 zł brutto,
• zadanie nr 20 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 21 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 22 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 23 – 30 390,00 zł brutto,
• zadanie nr 24 – 26 530,00 zł brutto,
• zadanie nr 25 – 17 030,00 zł brutto,
• zadanie nr 26 – 30 580,00 zł brutto,
• zadanie nr 27 – 123 550,00 zł brutto.
2023-12-28 13:02 Urszula Stepaniuk Zmiana treści SWZ

Zmiana treści SWZ.do [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 748