- Strona główna
- Postępowanie ID 863903
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP.271.96.2023.JG Wykonanie świadectw energetycznych lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg przeznaczonych do zbycia w ilości 100 sztuk
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Grabowska
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-13 14:12:00
-
Składania2023-12-20 09:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.96.2023.JG
Wykonanie świadectw energetycznych lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg przeznaczonych do zbycia w ilości 100 sztuk
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadectw energetycznych lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg przeznaczonych do zbycia w ilości 100 sztuk.
2. Podana ilość świadectw energetycznych, tj. 100 sztuk jest ilością szacunkową. Faktyczna ilość uzależniona będzie od potrzeb i możliwości Zamawiającego.
3. Informacja o potrzebie wykonania konkretnych świadectw zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miejskiego w Elblągu celem odebrania przygotowanych dokumentów.
4. Wykonanie umowy następować będzie częściami, poprzez każdorazowe zlecenie Zamawiającego Wykonawcy wykonania świadectwa w terminie 4 dni.
5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data zakończenia – 12 miesięcy od udzielenia zamówienia.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1do Zapytania Ofertowego „ FORMULARZ OFERTY”.
- W ZAŁĄCZNIKU NR 1 do Zapytania Ofertowego „FORMULARZ OFERTY” należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT oraz podać
cenę bez VAT za wykonanie 1 szt. świadectwa energetycznego.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Cena nie podlega waloryzacji.
V.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 20 grudnia 2023 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Justyna Grabowska – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-78, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-02
14:53:50
|
Justyna Grabowska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2024-01-02
14:29:28
|
Justyna Grabowska |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2023-12-14
13:50:21
|
Justyna Grabowska |
Zamawiający
informuje,
że
do
postępowania
wpłynęło
następujące
pytanie:
Czy
jest
możliwość
przekazywania
dokumentów
dotyczących
poszczególnych
zleceń
w
sposób
elektroniczny
w
postaci
skanów/zdjęć
dokumentacji,
co
pozwoli
na
uniknięcie
każdorazowego
przyjazdu
do
Urzędu
Miejskiego? Zamawiający udziela następującej odpowiedzi: Zamawiający informuje, że zlecając wykonanie świadectwa energetycznego konkretnego lokalu Departament Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji jest w stanie przekazać elektronicznie takie dane o budynku jak: rok budowy, ilość kondygnacji. Pozostałe informacje niezbędne do sporządzenia świadectwa energetycznego posiada zarządca nieruchomości lub konieczne są oględziny lokalu i budynku. |
2023-12-14
11:00:03
|
Justyna Grabowska |
Zamawiający
informuje,
że
do
postępowania
wpłynęły
następujące
pytania:
Czy posiadają Państwo informacje techniczne na temat lokali ? W jakiej formie mają być przekazywane świadectwa , czy forma elektroniczna jest preferowaną formą ? Zamawiający udziela następujących odpowiedzi: Zamawiający informuje, że dane techniczne znajdują się w operacie szacunkowym lokalu znajdującym się w Urzędzie Miasta Departament Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji (do wglądu) oraz u zarządcy wspólnot. Świadectwo musi być przekazane w formie papierowej. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?