Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Zakup materiałów eksploatacyjnych do sprzętu radiokomunikacyjnego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Rej 53/L/17

Termin:
Zamieszczenia : 09-06-2017 13:52:43
Składania : 26-06-2017 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) na zamówienie pn.: „Zakup materiałów eksploatacyjnych do sprzętu radiokomunikacyjnego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Rej 53/L/17.

I. OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – jednorazowa dostawa w terminie max. do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
2) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na: Zadanie Nr 1, Zdanie Nr 2, Zadanie Nr 3.
3) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto za zadanie - 100 %.
4) Dostawa, termin i forma płatności, warunki bezwarunkowej gwarancji: zgodnie z załączonym wzorem umowy.
5) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
• wypełnionego we wszystkich pozycjach i podpisanego Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) na składane przez siebie wybrane zadanie wraz z Formularzem ofertowym - Załącznik Nr 1.
Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
• Aktualnego odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
• w przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej przez notariusza.
6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7) W przypadku braku akceptacji załączonego wzoru umowy jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!.

II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych:
w ramach zadania Nr 1, 2 - Mariusz Spasiński tel.: 48 345 34 49,
w ramach zadania Nr 3 – Paweł Krupiński tel.: 48 345 34 18, Arkadiusz Świątyński tel.: 48 345 34 44; Jacek Polit tel.: 48 345 34 33
• w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 48 345 34 52.

III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia, nie wnosi do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania.

Ilekroć w treści OPZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać, że proponowany produkt równoważny nie jest gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien opisać proponowany przez siebie produkt w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy dla Zadania 1, 2, 3.pdf pdf 59.88 2017-06-09 13:52:43 Postępowanie
Wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2.pdf pdf 36.65 2017-06-09 13:52:43 Postępowanie
Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1.pdf pdf 57.96 2017-06-09 13:52:43 Postępowanie
OPZ - Cennik asortymentowo ilościowy dla Zadania Nr 1.pdf pdf 38.87 2017-06-09 13:52:43 Przedmiot zamówienia
OPZ - Cennik asortymentowo ilościowy dla Zadania Nr 2.pdf pdf 37.07 2017-06-09 13:52:43 Przedmiot zamówienia
OPZ - Cennik asortymentowo ilościowy dla Zadania Nr 3.pdf pdf 64.77 2017-06-09 13:52:43 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2017-07-05 11:28 Sławomir Majkusiak W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 2 oferty:
Oferent nr 1 – złożył ofertę na zadanie nr. 1, 2 i 3
Oferent nr 2 – złożył ofertę na zadanie nr. 1 i 3.

Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
ATEL ELECTRONICS Radosław Atlas ul. Oleska 121, 45-231 Opole
Dla Zadanie nr 1 - Wartość oferty: 8 915,20 zł brutto;

ALFAMOBI Sp. z o.o. ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
Dla Zadanie nr 2 - Wartość oferty: 6 150,00 zł brutto;
Dla Zadanie nr 3 - Wartość oferty: 34 368,74 zł brutto.

Wyżej wymienione oferty w ramach wskazanych zadań okazały się najkorzystniejsze ponieważ zawierały najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie Nr 1 Zgodnie z Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) OPZ dla Zadania Nr 1

OPZ - Cennik asortym [...].pdf

1 komplet - (0)
2 Zadanie Nr 2 Zgodnie z Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) OPZ dla Zadania Nr 2

OPZ - Cennik asortym [...].pdf

1 komplet - (0)
3 Zadanie Nr 3 Zgodnie z Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) OPZ dla Zadania Nr 3

OPZ - Cennik asortym [...].pdf

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - max. do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, zgodnie z Formularzem ofertowym, proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni zg. z załączonym wzorem umowy, proszę potwierdzić (0)
4 Akceptuję wzór umowy - proszę potwierdzić (0)
5 Formularz ofertowy - Zał. Nr 1, Opis przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo – ilościowy) - proszę potwierdzić dołączenie wypełnionych załączników (0)
6 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 282