Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZP.271.9.2023 Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Piechowicach, w celu przygotowania posiłków dla dzieci przedszkolnych od 01.01.2024 – 31.12.2024 r.

Agnieszka Mirek
Gmina Miejska Piechowice
Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2023 09:58:00
Składania : 24-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-11-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 239.18 2023-11-16 09:58:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.docx docx 71.92 2023-11-16 09:58:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 184.94 2023-11-16 09:58:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #841602.docx docx 26.69 2023-11-24 11:59:05 Publiczna wiadomość
Unieważnienie część VIII.pdf pdf 1566.64 2023-11-28 11:00:08 Publiczna wiadomość
Unieważnienie część I.pdf pdf 1724.16 2023-11-28 11:00:08 Publiczna wiadomość
Unieważnienie część IV.pdf pdf 1455.46 2023-11-28 11:00:08 Publiczna wiadomość
Unieważnienie część V.pdf pdf 1443.82 2023-11-28 11:00:08 Publiczna wiadomość
Unieważnienie część VII.pdf pdf 1453.99 2023-11-28 11:00:08 Publiczna wiadomość
Wybór oferty część II str 1.pdf pdf 1399.25 2023-11-30 12:17:18 Publiczna wiadomość
Wybór oferty część II str 2.pdf pdf 1228.52 2023-11-30 12:17:18 Publiczna wiadomość
Wybór oferty część III str 1.pdf pdf 1444.97 2023-11-30 13:55:45 Publiczna wiadomość
Wybór oferty część III str 2.pdf pdf 1154.83 2023-11-30 13:55:45 Publiczna wiadomość
Wybór oferty część VI str 1.pdf pdf 1437.45 2023-12-05 11:43:11 Publiczna wiadomość
Wybór oferty część VI str 2.pdf pdf 1190.34 2023-12-05 11:43:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-05 11:43 Agnieszka Mirek W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części VI postępowania.

Wybór oferty część V [...].pdf

Wybór oferty część V [...].pdf

2023-11-30 13:55 Agnieszka Mirek W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części III postępowania.

Wybór oferty część I [...].pdf

Wybór oferty część I [...].pdf

2023-11-30 12:17 Agnieszka Mirek W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części II postępowania.

Wybór oferty część I [...].pdf

Wybór oferty część I [...].pdf

2023-11-28 11:00 Agnieszka Mirek W załączeniu zawiadomienia o unieważnieniu części I, IV, V, VII i VIII postępowania.

Unieważnienie część [...].pdf

Unieważnienie część [...].pdf

Unieważnienie część [...].pdf

Unieważnienie część [...].pdf

Unieważnienie część [...].pdf

2023-11-24 11:59 Agnieszka Mirek W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-11-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
1) część I - 23 983,50 zł,
2) część II - 11 268,00 zł,
3) część III - 36 466,40 zł,
4) część IV - 6 128,00 zł,
5) część V - 39 150,00 zł,
6) część VI - 7 833,27 zł,
7) część VII - 21 522,75 zł,
8) część VIII - 6 808,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 496