- Strona główna
- Postępowanie ID 841535
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
INF.271.2.9.2023.MW Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, dla zadania inwestycyjnego pn. : Remont budynku Przychodni Zdrowia w miejscowości Cedynia
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Waszak- Łysio
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-02 14:07:00
-
Składania2023-11-10 11:40:00
-
Otwarcie ofert2023-11-10 12:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 91 43 17 808
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-30
13:20:15
|
Marta Waszak- Łysio |
Informacja
z
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2023-11-10
14:53:36
|
Marta Waszak- Łysio |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-11-09
14:56:11
|
Marta Waszak- Łysio |
Gmina
Cedynia
informuje,
że
w
dniu
08.11.2023r.
otrzymała
następujące
pytania
dotyczące
nadzoru
autorskiego: 1. Jaki jest zakładany przez Zamawiającego czas realizacji robót budowlanych ( ilość miesięcy) odp. 1 Czas realizacji robót budowlanych wyniesie max. 12 miesięcy. 2. Jaka jest przewidywana data rozpoczęcia robót odp. 2 Zamawiający planuje rozpoczęcie robót zaraz po wyborze Wykonawcy, zakładamy że w ciągu 1 miesiąca od uzyskania od wykonawcy kompletnej dokumentacji wraz z pozwoleniem dokonamy wyboru.. 3. Jaka jest oczekiwana przez Zamawiającego ilość wizyt projektanta na budowie w ramach pełnionego nadzoru autorskiego, Odp. 3 Zamawiający preferuje kontakt mailowy, telefoniczny 4. sposób rozliczenia – wypłata wynagrodzenia za nadzór autorski – np. w transzach miesięcznych, czy po zakończeniu inwestycji ? odp. 4 Płatność po zakończeniu inwestycji |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?