- Strona główna
- Postępowanie ID 838423
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RGGZ.271.1.31.2023 „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu"
Wystawiający
-
UżytkownikJakub Gasik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-31 10:03:00
-
Składania2023-12-01 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-01 10:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-06
15:04:28
|
Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.31.1.2023
Szaflary,
dnia
06.12.2023
r. Nr przetargu: 31/2023 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie Przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu”. Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Wybrana została oferta nr 4 złożona przez: PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM, UL. KOŚCIUSZKI 2, 34-500 ZAKOPANE Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA, UL. PUŁAWSKA 15 02-515 WARSZAWA Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 37,49pkt. Łącznie oferta uzyskała 37,49pkt Oferta nr 2 - BANK GOSPODARKI KRAJOWEJ, AL. JEROZOLIMSKIE 7, 00-955 WARSZAWA Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 85,57pkt. Łącznie oferta uzyskała 85,57pkt Oferta nr 3 - BANK SPÓŁDZIELCZY W JABŁONCE, UL. KRAKOWSKA 3, 34-480 JABŁONKA Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 94,03pkt. Łącznie oferta uzyskała 94,03pkt Oferta nr 4 - PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM, UL. KOŚCIUSZKI 2, 34-500 ZAKOPANE Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 100pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: nie odrzucono żadnej oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 264 ust. 1 w niniejszym postępowaniu, umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/838423. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym. Otrzymują: 1/ POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA, UL. PUŁAWSKA 15, 02-515 WARSZAWA; 2/ BANK GOSPODARKI KRAJOWEJ, AL. JEROZOLIMSKIE 7, 00-955 WARSZAWA; 3/ BANK SPÓŁDZIELCZY W JABŁONCE, UL. KRAKOWSKA 3, 34-480 JABŁONKA; 4/ PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM, UL. KOŚCIUSZKI 2, 34-500 ZAKOPANE; 5/ a/a Załączniki |
2023-12-01
12:25:00
|
Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.1.31.2023
Szaflary,
dnia
01.12.2023r. Nr przetargu 20/2022 INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT zamówienia publicznego pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu” 1. W dniu 01.12.2023r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. 2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/838423 informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 3 500 000,00 zł brutto. 3. Łącznie wpłynęło 4 ofert: a. liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4 b. dane z otwartych ofert: (Szczegółowe informacje o złożonych ofertach znajdują się w załączniku do wiadomości) Załączniki |
2023-12-01
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.1.31.2023
Szaflary,
dnia
31.10.2023r. Nr przetargu: 31/2023 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu” Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 3 500 000,00 zł brutto Załączniki |
2023-11-22
15:25:43
|
Jakub Gasik |
Znak
sprawy
ZP.271.1.31.2023
Szaflary
22.11.2023r. Nr przetargu: 31/2023 Pytania i odpowiedzi Dotyczy zadania pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu” Działając w oparciu o art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: (Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku) Załączniki |
2023-11-13
15:16:22
|
Jakub Gasik |
Znak
sprawy
ZP.271.1.31.2023
Szaflary
13.11.2023r. Nr przetargu: 31/2023 Pytania i odpowiedzi Dotyczy zadania pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu” Działając w oparciu o art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: (Szczegóły w załączonym dokumencie) Załączniki |
2023-11-06
07:59:07
|
Jakub Gasik |
Dz.U./S
S212 03/11/2023 666960-2023-PL 1 / 2 Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:666960-2023:TEXT:PL:HTML Polska-Szaflary: Usługi udzielania kredytu 2023/S 212-666960 Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji Usługi (Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2023/S 210-662341) (W załączeniu znajduje się "Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji" którego treść została opublikowana w dniu 03.11.2023r.) Załączniki |
2023-11-03
08:58:54
|
Jakub Gasik |
Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji Usługi Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Gmina Szaflary Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 7361198317 Adres pocztowy: ul. Zakopiańska 18 Miejscowość: Szaflary Kod NUTS: PL21 Małopolskie Kod pocztowy: 34-424 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Jakub Gasik E-mail: przetargi@szaflary.pl Tel.: +49 182612314 Adresy internetowe: Główny adres: https://platformazakupowa.pl/transakcja/838423 Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1) Nazwa: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu” Numer referencyjny: RGGZ.271.1.2023 II.1.2) Główny kod CPV 66113000 Usługi udzielania kredytu II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4) Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 5 300 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2023 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów przypadających do spłaty w 2023 roku stosownie do art. 89 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 i 1273) 2. Przeznaczenie kredytu zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Szaflary na 2023 rok Nr XLIII/347/2022 Rady Gminy w Szaflarach z dnia 28 grudnia 2022 roku ze zmianami. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31/10/2023 VI.6) Numer pierwotnego ogłoszenia Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices: Login TED eSender: ENOTICES 2 / 2 Logowanie jako klient TED eSender: ECAS_n0021usr Dane referencyjne ogłoszenia: 2023-173823 Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2023/S 210-662341 Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 26/10/2023 Sekcja VII: Zmiany VII.1) Informacje do zmiany lub dodania VII.1.1) Przyczyna zmiany Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą VII.1.2) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: II.1.1 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Nazwa Zamiast: Numer referencyjny: RGGZ.271.1.2023 Powinno być: Numer referencyjny: RGGZ.271.1.31.2023 Numer sekcji: II.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego sytemu zakupów Zamiast: Początek: 22/12/2023 Koniec: 31/12/2044 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie Powinno być: Początek: 20/12/2023 Koniec: 31/12/2044 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie VII.2) Inne dodatkowe informacje: brak Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?