Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 21/10/2023/O Odbiór, transport i odzysk komunalnych osadów ściekowych z miejskiej oczyszczalni ścieków w Starachowicach

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2023 13:21:00
Składania : 30-10-2023 10:30:00
Otwarcia : 30-10-2023 10:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu

1)    Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności.

a)     W przypadku stosowania odzysku zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt. 3 ustawy o odpadach, Wykonawca musi spełniać wymagania, określone dla „władającego powierzchnią ziemi” w rozumieniu przepisów ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 roku.

Za władającego powierzchnią ziemi uznaje się wyłącznie podmiot wskazany w rejestrze gruntów.

W celu wykazania spełnienia powyższego warunku wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz gruntów, którymi dysponuje o łącznej powierzchni pozwalającej na zagospodarowanie min. 4.500 Mg osadów, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, a wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentów potwierdzających władanie wykazanymi gruntami.  

b)    W przypadku stosowania innych metod odzysku niż z art. 96 ustawy o odpadach (np. metoda R3), Wykonawca musi posiadać zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy o odpadach wymagane zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie zintegrowane.

W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca załączy do oferty skany w/w dokumentów.

c)      Wykonawca musi posiadać wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami BDO - zgodnie z ustawą o odpadach.

Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku do oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wpisu.

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadanie w/w uprawnień  oceniane będzie łącznie).

2)    Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie.

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie

3)    Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Wykonawca musi dysponować min. jednym samochodem przeznaczonym do transportu osadów stanowiących przedmiot zamówienia

(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dysponowanie potencjałem technicznym oceniane będzie łącznie).

4)    znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 275 03 64  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ_osad 2023 .pdf pdf 403.42 2023-10-19 13:21:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1 -Badania osadow.PDF PDF 194.89 2023-10-19 13:21:00 Postępowanie
Zalacznik nr 2 - OFERTA.doc doc 44 2023-10-19 13:21:00 Postępowanie
Zalacznik nr 3 - Oswiadczenia.doc doc 36 2023-10-19 13:21:00 Postępowanie
Zalacznik nr 4 - wykaz gruntow.doc doc 66.5 2023-10-19 13:21:00 Postępowanie
Zalacznik nr 5 - wzor umowy.pdf pdf 234.72 2023-10-19 13:21:00 Postępowanie
Zalacznik nr 2 - OFERTA.doc doc 44 2023-10-19 13:21:00 Kryterium
Wyjasnienie SIWZ skan.pdf pdf 287.27 2023-10-26 10:28:05 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert osady.pdf pdf 148.29 2023-10-30 13:15:48 Publiczna wiadomość
Wybor najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 196.82 2023-11-20 11:50:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-20 11:50 Krzysztof Jurkowski W załączeniu zamieszczamy "Wybór najkorzystniejszej oferty"

Wybor najkorzystniej [...].pdf

2023-10-30 13:15 Krzysztof Jurkowski Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-26 10:28 Krzysztof Jurkowski W załączeniu zamieszczamy wyjaśnienie treści SIWZ

Wyjasnienie SIWZ ska [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odbiór, transport i odzysk komunalnych osadów ściekowych z miejskiej oczyszczalni ścieków w Starachowicach Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie lub odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z ustawą dnia o odpadach ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, z miejskiej oczyszczalni ścieków w ilości do 4.500 Mg/rok +/-15%, tj. poprzez stosowanie komunalnych osadów ściekowych lub odzysk lub unieszkodliwianie. Wartość ofertowa = cena netto za 1Mg x 4500 +Vat 4500 tona Oczyszczalnia Ścieków w Starachowicach
Boczna 42
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Zalacznik nr 2 - OFE [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Okres realizacji umowy - 12 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 527