Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-10-2023 14:15:00 |
Składania : | 19-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Znak sprawy: BI.271.191.2023.JS
Z A P Y T A N I
E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy
Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo
Telefon:
(89) 514 48 39 wew. 27,
Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl
Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 –
1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o
przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
,,Rozbudowa
przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania ul. Wojska Polskiego , Polo
Marketu i Targowiska w Barczewie poprzez doświetlenie przejść dla pieszych”.
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie
projektu budowy doświetlenia przejścia dla pieszych w
rejonie skrzyżowania ul. Wojska Polskiego , Polo Marketu i Targowiska w
Barczewie dz. nr 21 obr. 2 m. Barczewo” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2.2
Zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu
Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach
dla pieszych.
2.3
Wykonawca zaprojektuje, uzyska na podstawie upoważnień
otrzymanych od Zamawiającego wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych
opinii i uzgodnień, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i
usterek oświetlenie ww. przejść w ciągu ulicy Wojska Polskiego. Wykonawca
zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej
opracowywanej przez siebie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU)
i wytycznych Zamawiającego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
2.4 Zakres dokumentacji
projektowej:
1) Projekt budowlany.
2) Projekt czasowej organizacji
ruchu.
3) Przedmiary robót w układzie
SST.
2.5
Opracowanie w części projektowej wykonać po 3 egz.
Opracowanie należy wykonać w formie pisemnej i elektronicznej. Dokumentację
projektową należy sporządzić na aktualnej mapie do celów projektowych, uzyskać
wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do realizacji zamówienia.
2.6
Wykonawca wykona przedmiot Umowy zgodnie z harmonogramem
rzeczowo-finansowym robót stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
2.7
Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej
wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami, aprobatami technicznymi
oraz na ustalonych Umową warunkach.
2.8
Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu Umowy
materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
2.9
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skalkulowanie
wynagrodzenia za przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 2. Przedmiot umowy o którym mowa w ust. 2 zostanie wykonany z materiałów i urządzeń
zakupionych przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia złożonego w ofercie z dnia 31.05.2024 r.
3.0 Wykonawca jest zobowiązany
wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami normami, zasadami
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentacja projektowa powinna być
kompletna, zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia,
tak, aby możliwa była na ich podstawie realizacja inwestycji budowlanej.
3.WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY
Dysponowanie
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeśli
wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował
osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia, jako Kierownik Budowy, posiadający: uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz branży
drogowej.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 31.05.2024 r.
4. KRYTERIA OCENY
OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)Wykonawcę oraz
uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
b)Wykonawcę oraz
uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu do oferty należy załączyć:
1)
oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia i uprawnień niezbędnych
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik
nr 4;
3)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca
ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu
pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez
Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte
pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 19.10.2023 r. godz. 0900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1)
Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2)Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3)
Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4)
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
5) Oferty
należy sporządzić w języku polskim.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści
zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania
przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym
Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022
z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie przysługują
Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień
publicznych tj. odwołanie, skarga.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-20 08:55 | Marta Malinowska | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-10-19 13:48 | Marta Malinowska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty