Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-10-2023 07:54:00 |
Składania : | 19-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-10-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
IR-I.7013.40.5.2023 Koronowo, dnia 10.10.2023 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000,00 zł.
Gmina
Koronowo zaprasza do złożenia oferty na:
„Zakup i
dostawa 6 ławek z logo gminy do samodzielnego skręcenia, oraz wiatę śmietnikową”
I. Zamawiający: Gmina
Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
tel.: 52 3826 451
email: pawel.rojek@um.koronowo.pl
NIP: 5542554358
Postępowanie
prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych w
Urzędzie Miejskim w Koronowie, ustalony i wprowadzony Zarządzeniem Burmistrza
Koronowa Nr OR-S.0050.28.2023 z dnia 17 lutego 2023 r. w sprawie zmiany Regulaminu
udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Koronowie.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa 6 ławek z oparciem, do samodzielnego skręcenia i montażu w podłożu miękkim, z
kotwami stalowymi do podłoża miękkiego. Konstrukcja
wykonana ze stali lakierowanej proszkowo na kolor grafitowy RAL 7021. Siedzisko
i oparcie wykonane z desek iglastych klejonych bezsęcznych lakierowanych na
kolor palisander. Na środku górnej deski oparcia wykonane logo Gminy Koronowo.
Logo o wymiarach 6,0 x 6,0 cm wykonane z dibondu, tło w kolorze srebrnym, napisy
i grafika w kolorze czarnym. Logo po wklejeniu powinno być zlicowane z
powierzchnią deski. Wzór logo przedstawia zdjęcie nr 2 w załączniku nr 1. Logo
do pobrania z: https://www.koronowo.pl/gmina/strategia-promocji-gminy-koronowo.
Specyfikacja:
wysokość – 77 cm, szerokość – 63 cm, długość – ok. 204 cm.
Miejsce
dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie sp. z o.o.
Zakup i dostawa wiaty śmietnikowej
zgodnej z opisem technicznym oraz projektem technicznym, które znajdują się w
załączniku nr 3. Wiatę śmietnikową należy zmontować w miejscu wskazanym w
projekcie zagospodarowania działki zawartym w załączniku nr 3 tj. świetlica
MGOK w Wiskitnie.
III. Inne wymagania Zamawiającego.
IV. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin
wykonania: 2 miesiące od dnia
podpisania umowy
V. Termin i warunki płatności:
Wynagrodzenie
płatne będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe w terminie 30
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
VI. Warunki dotyczące składania ofert.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (www.platformazakupowa.pl).
2. Wykonawca określa cenę za realizację całości zamówienia wykorzystując Formularz
składania oferty dostępny na stronie internetowej niniejszego postępowania.
3. Do oferty cenowej złożonej za pomocą Formularza składania oferty
należy dołączyć następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy – załącznik nr 2;
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do niniejszego zapytania ofertowego.
6.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
VII. Kryteria oceny i wyboru oferty.
1. Przy
wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
• Łączna cena
brutto – znaczenie 100%
2.
Zamawiający odrzuci oferty nie spełniające wszystkich wymagań, w tym
wizualnych.
3. Informacja
o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie udostępniona za pośrednictwem
portalu Platforma Zakupowa wybranemu Wykonawcy.
VIII. Unieważnienie zapytania ofertowego.
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania ofertowego bez
podania przyczyny.
2.
Zamawiający może zamknąć zapytanie ofertowe bez dokonania wyboru żadnej ze
złożonych ofert, jeżeli żadna z nich nie będzie spełniała jego oczekiwań co do
ceny ofert – będą przekraczały środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć
na realizację zamówienia.
3. Z tytułu
zamknięcia zapytania ofertowego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do
Zamawiającego.
IX. Udzielanie dodatkowych informacji.
Dodatkowych informacji
udzieli pracownik Wydziału Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej Urzędu
Miejskiego w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, p. Paweł Rojek pod
nr tel. 52-3826-451 lub kontakt poprzez „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
X. Obowiązek informacyjny.
Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE Nr 119), dalej
zwanego „RODO”, informuję że:
1. Administratorem danych
osobowych zgromadzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Gmina
Koronowo, z siedzibą w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
2. Inspektorem ochrony danych
w Gminie Koronowo jest Pan Jarosław Stoba,
e-mail: iod@um.koronowo.pl; tel.: 52-3826-418.
3. Dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z niniejszym zapytaniem
ofertowym.
4. Odbiorcami danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niezbędna do
realizacji przedmiotu zamówienia.
5. W odniesieniu do danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO.
6. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane przez okres zgodny z ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673, ze zm.) lub
innych szczegółowych przepisach prawa.
7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 1;
− prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 –zdjęcia poglądowe
2. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
3. Załącznik nr 3 – projekt techniczny wiaty śmietnikowej
4. Wzór umowy
5. Załącznik nr 1 do umowy
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 51
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty