Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PUZ-2380-115-002-115/2023/ML Dostawa opału stałego do celów grzewczych dla obiektów służbowych Policji na terenie województwa dolnośląskiego.

Małgorzata Lenik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2023 11:59:00
Składania : 12-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 12-10-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1.1. w kwestiach formalnych: pracownik Sekcji do spraw Zamówień Publicznych KWP we Wrocławiu – Pani Małgorzata Lenik, tel. 47 8714323;

1.2. w kwestiach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: pracownik Wydziału Inwestycji i Remontów KWP we Wrocławiu – Pani Marta Dereś, tel. 47 8714153.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 03.10.2023 r., pod nr : : 2023/BZP 00424803.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 227.11 2023-10-03 11:59:00 Postępowanie
SWZ.zip zip 977.37 2023-10-03 11:59:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ - wyk..pdf pdf 649.47 2023-10-04 08:56:07 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ - wyk..pdf pdf 654.96 2023-10-04 13:00:55 Publiczna wiadomość
Inf. z otwarcia.pdf pdf 700.46 2023-10-12 09:53:23 Publiczna wiadomość
wyniki.pdf pdf 894.73 2023-10-27 09:22:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-27 09:22 Małgorzata Lenik informacja o rozstrzygnięciu postępowania

wyniki.pdf

2023-10-12 09:53 Małgorzata Lenik informacja z otwarcia ofert

Inf. z otwarcia.pdf

2023-10-12 09:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych informuję, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia wynosi 566 665,00 zł. brutto, w tym, dla poszczególnych części kwoty te wynoszą brutto:
- dla części 1 postępowania: 24 843,00 zł brutto
- dla części 2 postępowania : 9 266,84,00 zł brutto
- dla części 3 postępowania 183 415,18 zł brutto
- dla części 4 postępowania : 49 275,72 zł brutto
- dla części 5 postępowania 75 452,40 zł brutto
- dla części 6 postępowania : 37 067,36 zł brutto
- dla części 7 postępowania 23 167,10 zł brutto
- dla części 8 postępowania : 88 725,00 zł brutto
- dla części 9 postępowania : 75 452,40 zł brutto
2023-10-04 13:00 Małgorzata Lenik wyjaśnienie treści SWZ 2

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2023-10-04 08:56 Małgorzata Lenik wyjaśnienie treści SWZ

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322