Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZP.271.21.2023.AM ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV

Termin:
Zamieszczenia : 27-09-2023 15:38:00
Składania : 05-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 05-10-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy.doc doc 117.5 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz dróg do odśnieżania.doc doc 270.5 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu IZP.271.21.2023.AM - podpisane.pdf pdf 4877.77 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu IZP.271.21.2023.AM.pdf pdf 179.77 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
SWZ-IZP.271.21.2023.AM - odśnieżanie dróg gminnych - podpisane.pdf pdf 14520.94 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
SWZ-IZP.271.21.2023.AM - odśnieżanie dróg gminnych.doc doc 327 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.doc doc 86.5 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz sprzętu.doc doc 76 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.doc doc 50.5 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej .docx docx 17.75 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu.docx docx 15.87 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 7a do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków.docx docx 15.77 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Projekt umowy - Odśnieżanie.doc doc 112.5 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy w spr. RODO.docx docx 19.99 2023-09-27 15:38:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 05.10.2023.pdf pdf 1029.47 2023-10-05 15:33:45 Publiczna wiadomość
Część 3. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 20.10.2023.docx docx 46.7 2023-10-20 14:19:20 Publiczna wiadomość
Część 3. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 20.10.2023.pdf pdf 469.32 2023-10-20 14:19:20 Publiczna wiadomość
Część 1. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 25.10.2023.docx docx 47.02 2023-10-25 14:58:30 Publiczna wiadomość
Część 1. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 25.10.2023.pdf pdf 482.81 2023-10-25 14:58:30 Publiczna wiadomość
Część 4. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 25.10.2023.docx docx 47.12 2023-10-25 14:59:55 Publiczna wiadomość
Część 4. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 25.10.2023.pdf pdf 491.31 2023-10-25 14:59:55 Publiczna wiadomość
Część 2. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 20.10.2023.docx docx 46.34 2023-10-26 14:59:38 Publiczna wiadomość
Część 2. Zawiadomienie o wyborze oferty z dnia 20.10.2023.pdf pdf 398.46 2023-10-26 14:59:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-26 14:59 Adam Matyga Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) zwaną w dalszej części „ustawą Pzp” Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla wykonania przedmiotu zamówienia, pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV” dla części II Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny W załączeniu przesyłam skan pisma. Z poważaniem Adam Matyga

Część 2. Zawiadomien [...].docx

Część 2. Zawiadomien [...].pdf

2023-10-25 14:59 Adam Matyga Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) zwaną w dalszej części „ustawą Pzp” Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla wykonania przedmiotu zamówienia, pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV” dla części IV Drogi rejonu Gliczarów Górny
W załączeniu przesyłam skan pisma.
Z poważaniem Adam Matyga

Część 4. Zawiadomien [...].docx

Część 4. Zawiadomien [...].pdf

2023-10-25 14:58 Adam Matyga Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) zwaną w dalszej części „ustawą Pzp” Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla wykonania przedmiotu zamówienia, pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV” dla części I Drogi rejonu Sierockie – Leszczyny
W załączeniu przesyłam skan pisma. Z poważaniem Adam Matyga

Część 1. Zawiadomien [...].docx

Część 1. Zawiadomien [...].pdf

2023-10-20 14:19 Adam Matyga Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) zwaną w dalszej części „ustawą Pzp” Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla wykonania przedmiotu zamówienia, pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV”
dla części III Drogi rejonu Biały Dunajec (górny)
W załączeniu przesyłam skan pisma.
Z poważaniem
Adam Matyga

Część 3. Zawiadomien [...].docx

Część 3. Zawiadomien [...].pdf

2023-10-20 14:16 Adam Matyga Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) zwaną w dalszej części „ustawą Pzp” Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej dla wykonania przedmiotu zamówienia, pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV”
dla części II Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny
W załączeniu przesyłam skan pisma.
Z poważaniem
Adam Matyga
2023-10-05 15:33 Adam Matyga Zamawiający Gmina Biały Dunajec działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm) przedstawia,informację z otwarcia ofert w postępowaniu na zadanie pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2023 - 2024, W REJONACH I, II, III, IV”

Z poważaniem.
Adam Matyga

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-05 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następujące kwoty.
1. CZĘŚĆ I. Drogi rejonu Sierockie – Leszczyny - kwota 271 817,21 zł
2. CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny - kwota 221 851,66 zł
3. CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny) - kwota 197 099,14 zł
4. CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny - kwota 312 917,90 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 624