Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 69/2023 Dostawa worków dwukomorowych i trzykomorowych do żywienia pozajelitowego, odżywek dojelitowych oraz środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.

Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2023 10:26:00
Składania : 27-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 27-10-2023 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.docx docx 101.7 2023-09-22 10:26:00 Postępowanie
załącznik nr 1b.xls xls 98 2023-09-22 10:26:00 Postępowanie
oświadczenie- załącznik nr 5.doc doc 56.5 2023-09-22 10:26:00 Postępowanie
oświadczenie- załącznik nr 4 .doc doc 56.5 2023-09-22 10:26:00 Postępowanie
espd-request.pdf pdf 75.43 2023-09-22 10:26:00 Postępowanie
espd-request.xml xml 90.64 2023-09-22 10:26:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 2023-OJS183-574254-pl.pdf pdf 309.03 2023-09-22 10:26:00 Postępowanie
01-Odpowiedzi.pdf pdf 194.37 2023-10-04 13:51:31 Publiczna wiadomość
Wzór umowy Załącznik nr 3 - modyfikacja.docx docx 23.74 2023-10-04 13:51:31 Publiczna wiadomość
03-ODPOWIEDZI.pdf pdf 391.43 2023-10-13 13:25:52 Publiczna wiadomość
02-ODPOWIEDZI.pdf pdf 183.03 2023-10-13 13:25:52 Publiczna wiadomość
Wzór umowy Załącznik nr 3 - modyfikacja 2.docx docx 23.82 2023-10-13 13:25:52 Publiczna wiadomość
04-odpowiedzi.pdf pdf 177.49 2023-10-17 12:33:17 Publiczna wiadomość
05-Odpowiedzi.pdf pdf 154.11 2023-10-17 12:33:17 Publiczna wiadomość
zestawienie z otwarcia ofert.docx docx 17 2023-10-30 13:27:08 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej umowy - Strona.pdf pdf 633.41 2023-11-29 14:30:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu -2024-OJS004-007262-pl.pdf pdf 345.52 2024-01-29 10:48:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-29 10:48 Małgorzata Jacher Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-11-29 14:30 Małgorzata Jacher Informacja o wyborze

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-30 13:27 Małgorzata Jacher Informacja o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

zestawienie z otwarc [...].docx

2023-10-27 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na zrealizowanie zamówienia wynosi brutto: 2 109 440,02 PLN (netto – 1 953 185,20 PLN),
 po przeliczeniu przeznaczonej kwoty przez prognozowany wskaźnik EURO (4,4536) wartość netto w EURO wynosi: 438 563,23 EURO


ZAKRES WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
1 32 560,00 35 164,80
2 444 012,00 479 532,96
3 6 660,00 7 192,80
4 262 392,00 283 383,36
5 69 140,00 74 671,20
6 140 280,00 151 502,40
7 249 890,00 269 881,20
8 15 320,00 16 545,60
9 252 285,00 272 467,80
10 28 960,00 31 276,80
11 156 328,20 168 834,46
12 281 799,00 304 342,92
13 4 608,00 4 976,64
14 931,00 1 005,48
15 8 020,00 8 661,60
Suma 1 953 185,20 2 109 440,02
2023-10-17 12:33 Małgorzata Jacher Odpowiedzi na pytania

04-odpowiedzi.pdf

05-Odpowiedzi.pdf

2023-10-13 13:25 Małgorzata Jacher ODPOWIEDZI NA PYTANIA WRAZ Z MODYFIKACJĄ UMOWY

03-ODPOWIEDZI.pdf

02-ODPOWIEDZI.pdf

Wzór umowy Załącznik [...].docx

2023-10-04 13:51 Małgorzata Jacher Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją umowy.

01-Odpowiedzi.pdf

Wzór umowy Załącznik [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 740