Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PUZ-2380-086-045-086/2023/AB Usługa przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu: bolesławieckiego, głogowskiego, górowskiego, kamiennogórskiego, lubańskiego, lwóweckiego, oleśnickiego, polkowickiego, świdnickiego, średzkiego, zgorzeleckiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich

Adam Balicki
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 01-09-2023 10:32:00
Placing offers : 29-09-2023 09:15:00
Offers opening : 29-09-2023 09:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2023-OJS168-527802-pl-ts.pdf pdf 354.21 2023-09-01 10:32:00 Proceeding
3.1 SWZ_WEB.zip zip 65059.87 2023-09-01 10:32:00 Proceeding
INFORMACJA_OTWARCIE_OFERT_2023-09-29.pdf pdf 206.95 2023-09-29 11:38:01 Public message
UNIEWAŻNIENIE CZĘŚCI 4 - 2023.10.04.pdf pdf 142.29 2023-10-04 13:28:58 Public message
UNIEWAŻNIENIE CZĘŚCI 1, 3, 5, 6, 7 i 10 - 2023.10.06.pdf pdf 138.34 2023-10-06 15:31:07 Public message
Wybór_oferty_9_web..pdf pdf 204.84 2023-11-21 14:31:38 Public message

Announcements

2023-11-21 14:31 Adam Balicki Wrocław, dnia 21.11.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
PUZ-2380-086-045-086/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/812693
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy części 9 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Usługa przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu świdnickiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich.

Wybór_oferty_9_web.. [...].pdf

2023-10-06 15:31 Adam Balicki Wrocław, dnia 06.10.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
Wszyscy Zainteresowani
PUZ-2380-086-045-086/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/812693
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy części 1, 3, 5, 6, 7 i 10 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługę całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu: bolesławieckiego, górowskiego, lubańskiego, lwóweckiego, oleśnickiego, średzkiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich

UNIEWAŻNIENIE CZĘŚCI [...].pdf

2023-10-04 13:28 Adam Balicki ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy części 4 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Usługę całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu kamiennogórskiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich

UNIEWAŻNIENIE CZĘŚCI [...].pdf

2023-09-29 11:38 Adam Balicki Wrocław, dnia 29.09.2023 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
PUZ-2380-086-045-086/2023/AB
(nr referencyjny postępowania)
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Usługa przechowywania na parkingu strzeżonym przez 7 dni w tygodniu pojazdów i części pojazdów (zwanych dalej: depozytami), zabezpieczonych przez Policję do postępowań przygotowawczych na terenie miasta i powiatu: bolesławieckiego, głogowskiego, górowskiego, kamiennogórskiego, lubańskiego, lwóweckiego, oleśnickiego, polkowickiego, świdnickiego, średzkiego, zgorzeleckiego – w celu uchronienia ich przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz dostępem osób trzecich
Termin składania ofert wyznaczono na dzień 29.09.2023 r. godz. 09:15. Termin otwarcia ofert wyznaczono na dzień 29.09.2023 r. godz. 09:30.

INFORMACJA_OTWARCIE_ [...].pdf

2023-09-29 09:15 Buyer message Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości zamówienia: 218 380,00 zł brutto; 177544,72 zł netto.
Część 1 postępowania: 24817,07 netto; 30525,00 brutto.
Część 2 postępowania: 7362,60 netto; 9056,00 brutto.
Część 3 postępowania: 2886,18 netto; 3550,00 brutto.
Część 4 postępowania: 7804,88 netto; 9600,00 brutto.
Część 5 postępowania: 7512,20 netto; 9240,00 brutto.
Część 6 postępowania: 6215,45 netto; 7645,00 brutto.
Część 7 postępowania: 8455,28 netto; 10400,00 brutto.
Część 8 postępowania: 14686,18 netto; 18064,00 brutto.
Część 9 postępowania: 72276,42 netto; 88900,00 brutto.
Część 10 postępowania: 4926,83 netto; 6060,00 brutto.
Część 11 postępowania: 20601,63 netto; 25340,00 brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 513