Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentu pn. Zintegrowany Plan Rewitalizacji elementu dziedzictwa kulturowego na obszarze pilotażowym projektu RESTAURA

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2017 09:50:36
Składania : 17-05-2017 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


na wykonanie zadania pn: „Opracowanie dokumentu pn. Zintegrowany Plan Rewitalizacji elementu dziedzictwa kulturowego na obszarze pilotażowym projektu RESTAURA”, oznaczenie sprawy: WPI.3033.3.2017.

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Zakroczymska 30
tel.(22) 51 22 230; faks: (22) 51 22 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017roku.
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Opracowanie dokumentu pn. Zintegrowany Plan Rewitalizacji elementu dziedzictwa kulturowego na obszarze pilotażowym projektu RESTAURA”.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Ogłoszenia
o zamówieniu.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy opracować i przekazać Zamawiającemu w terminie 4 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie
w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
5. Wykonawca składa ofertę drogę elektroniczną.
6. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej na adres:
URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Zakroczymska 30
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
z dopiskiem:
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania pn.: „Opracowanie dokumentu pn. Zintegrowany Plan Rewitalizacji elementu dziedzictwa kulturowego na obszarze pilotażowym projektu RESTAURA”, oznaczenie sprawy: WPI.3033.3.2017.

7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, publikując je na Platformie zakupowej, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego na Platformie zakupowej nie później niż w terminie 2 dni od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia na powołanej Platformie zakupowej.
8. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 7, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
9. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Dariusz Brzeziński.

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
3. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu i przesłana wraz z załącznikami
w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej do dnia 17 maja 2017 roku.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożona oferta może zostać wycofana lub zmieniona przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu Programu Rewitalizacji lub Planu Rewitalizacji, zatwierdzonego Uchwałą Rady odpowiedniej jednostki samorządu terytorialnego,
2) dysponują następującymi osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, tj.:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
b) co najmniej 2 osobami, posiadającymi:
a. wykształcenie wyższe, oraz
b. doświadczenie wynikające z udziału, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy opracowaniu co najmniej dwóch dokumentów pn. Program Rewitalizacji lub Plan Rewitalizacji,

2. Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału
w postępowaniu, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia: wykaz wykonanych usług, każda obejmująca swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego
w ust. 1 pkt 1, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (formularz wykazu stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu)
z podaniem, dla każdej wykonanej usługi: nazwy usługi, przedmiotu opracowania, daty zakończenia, Zamawiającego, adresu, telefonu kontaktowego oraz informacji czy dany dokument zatwierdzony został Uchwałą Rady danej jednostki samorządu terytorialnego.
Za spełnienie powyższego warunku uznaje się usługi niezbędne do wykazania warunku określonego w ust. 1 pkt 1) Ogłoszenia o zamówieniu.
Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty wystawione przez podmiot wskazany w wykazie jako Zamawiający potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie oraz że opracowany dokument zatwierdzony został w drodze Uchwały Rady danej jednostki samorządu terytorialnego.
2) Na potwierdzenie dysponowania osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do Ogłoszenia o zamówieniu) – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami wymienionymi w ust.1 pkt 2) Ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji o podstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie oraz do potwierdzenia w drodze referencji, że osoba wymieniona w ust. 1 pkt 2) ppkt a), w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, wykonała co najmniej jedną koncepcję architektoniczną lub dokumentację projektową zagospodarowania terenu publicznego o powierzchni minimum 10 000m2 oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie każdej z osób wymienionych w ust. 1 pkt 2) ppkt b) w zakresie udziału, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy opracowaniu co najmniej dwóch dokumentów pn. Program Rewitalizacji lub Plan Rewitalizacji.
Złożone przez Wykonawcę dokumenty muszą zawierać informacje wymagane przez Zamawiającego. W przeciwnym razie taka oferta podlegać będzie odrzuceniu.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę brutto oferty będzie stanowiła suma cen jednostkowych brutto za realizację każdego z elementów składających się na cały przedmiot zamówienia.
L/P NAZWA ELEMENTU
A Opracowanie analiz i ekspertyz
B Opracowanie dokumentu „Zintegrowany Plan Rewitalizacji dla Elementów Dziedzictwa Historycznego”
C Organizacja spotkań Lokalnej Grupy ds. Rewitalizacji
UWAGA!
W razie zmniejszenia liczby spotkań Lokalnej Grupy ds. Rewitalizacji (w ramach zadania C), wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie
z kwotami wskazanymi przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
2. Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie miał prawo odrzucić taką ofertę bez wzywania Wykonawcy do wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów w każdym z kryteriów
1 Cena 70% 70
2 Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego w rozdz. VII ust. 1 pkt 1) 30% 30

Dla porównania ofert zostaną wzięte pod uwagę:
1) w kryterium Cena – cena brutto oferty, o której mowa w Rozdziale VIII ust. 1 Ogłoszenia o zamówieniu;
2) w kryterium Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego w rozdz. VII ust. 1 pkt 1) – ilość wykazanych przez Wykonawcę w formularzu wykazu, stanowiącym załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu, wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert.
2. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następujących wzorów:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 70 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100 x 70%
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo – cena oferty ocenianej.

Kryterium Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego w rozdz. VII ust. 1 pkt 1):
Ilość wykazanych przez Wykonawcę w formularzu wykazu, stanowiącym załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu, wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert.
Oferta, w której Wykonawca wykaże największą ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert usług otrzyma maksymalną ilość punktów - 30, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
I = Ioo /Inaj x 100 x 30%
gdzie:
I – liczba punktów otrzymanych w kryterium Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego w rozdz. VII ust. 1 pkt 1);
Ioo – Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego w rozdz. VII ust. 1 pkt 1) w ofercie ocenianej,
Inaj – największa Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego w rozdz. VII ust. 1 pkt 1) spośród ocenianych ofert.
3. Ocena punktowa (Op) oferty ocenianej będzie liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
Op= C + I
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie,
a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uzyska największą ilość punktów, umowę o realizację zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu.
X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 - Formularz oferty,
3) Załącznik nr 3 - Formularz wykazu usług,
4) Załącznik nr 4 - Formularz wykazu osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia,
5) Załącznik nr 5 – Wzór umowy.

Z up. Burmistrza
Jacek Gereluk
Sekretarz

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty.doc doc 202 2017-05-10 09:50:36 Postępowanie
Formularz wykazu osób.doc doc 201 2017-05-10 09:50:36 Postępowanie
Formularz wykazu usług.doc doc 200 2017-05-10 09:50:36 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 3038.96 2017-05-10 09:50:36 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 3270.71 2017-05-10 09:50:36 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 2561.01 2017-05-10 09:50:36 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 3038.96 2017-05-10 09:50:36 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentu pn. Zintegrowany Plan Rewitalizacji elementu dziedzictwa kulturowego na obszarze pilotażowym projektu RESTAURA W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zadania (oznaczone A, B, C) zapewniające rzetelność opracowania ZPR oraz wysoki poziom merytoryczny dokumentu.

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3153 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena 70% - cena brutto oferty, o której mowa w Rozdziale VIII ust. 1 Ogłoszenia o zamówieniu (0)
2 ilość wykazanych usług 30% - Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie dokumentu wymienionego w rozdz. VII ust. 1 pkt 1) Ogłoszenia o zamówieniu (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 391