Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-22-2023 Wykonanie konserwacji urządzeń, systemów automatyki klimatyzacji z systemem BMS w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Pankiewicza 4.

Termin:
Zamieszczenia : 29-08-2023 07:39:00
Składania : 07-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 07-09-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:
„ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej konserwacji urządzeń automatyki klimatyzacji  systemu Building Management System (BMS), zainstalowanych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Pankiewicza 4.

 

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże stosowne dokumenty.

1.      Posiada niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, że:

1)     w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują usługi z zakresu przeglądów i/lub napraw serwisowych automatyki klimatyzacji i BMS o wartości sumarycznej zawartych umów, w tym okresie, nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,

2)     personel, który będzie wykonywał prace przy urządzeniach i instalacjach systemu automatyki klimatyzacji posiada doświadczenie w zakresie konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod.  ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls oraz posiadają uprawnienia elektryczne "SEP E" do 1 Kw.

2.      Na potwierdzenie warunku należy złożyć:

ü  potwierdzone za zgodność oryginałem kopie referencji, faktur, umów itp. potwierdzające wykonanie usług,

ü  odpowiednie dokumenty, potwierdzenie odbycie szkolenia lub potwierdzenie wykonania konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod.  ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls,

ü  potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego świadectwa kwalifikacji do wykonania  instalacji elektrycznych "SEP E"  do 1kV.

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od  09:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: Dariusz Florek tel. 22 553 70 24, adres e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl 

 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 - Wzór umowy,

załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

 

W przypadku pytań: 

o   merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",

o   związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_OPZ.pdf pdf 136.53 2023-08-29 07:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzór umowy WSA-ZP-PP-22-2023.pdf pdf 161.64 2023-08-29 07:39:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 494.14 2023-08-29 07:39:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-22-2023.pdf pdf 249.88 2023-09-07 13:24:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-07 13:24 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-22-2023

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd i konserwacja urządzeń, systemów automatyki klimatyzacji z systemem BMS w budynku WSA ul. Pankiewicza 4 Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, wzorem umowy - załącznik nr 2 oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 3. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Kopia stosownego świadectwa kwalifikacji do wykonania instalacji elektrycznych "SEP E" do 1kV. - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Kopie referencji, faktur, umów itp. potwierdzające wykonanie usług, - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Dokumenty na potwierdzenie odbycia szkolenia lub potwierdzenie wykonania konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod. ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls, - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 263