Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PUZ-2380-068-063-068/2023/KD Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w garnizonie dolnośląskim.

Katarzyna Dusza
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 02-08-2023 11:43:00
Placing offers : 18-08-2023 09:00:00
Offers opening : 18-08-2023 09:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
08db932e-69b2-0871-da5d-7d001113a9df.pdf pdf 340.7 2023-08-02 11:43:00 Proceeding
SWZ+załączniki.zip zip 245.89 2023-08-02 11:43:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 379.5 2023-08-18 12:06:50 Public message
Unieważnienie i odrzucenie - posiłki PDOZ.doc doc 420 2023-09-05 12:31:47 Public message
Unieważnienie i odrzucenie - posiłki PDOZ.doc doc 395 2023-09-14 11:49:21 Public message
Wybór - posiłki PDOZ cz. 2,3,11,13.doc doc 409.5 2023-09-14 12:05:30 Public message

Announcements

2023-09-14 12:05 Katarzyna Dusza Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 2, 3, 11, 13.

Wybór - posiłki PDOZ [...].doc

2023-09-14 11:49 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postępowania w części 1, 7 i 14 i odrzuceniu ofert 3, 5, 7.

Unieważnienie i odrz [...].doc

2023-09-05 12:31 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu postępowania w częściach: 4-6, 8-10, 12 i 15 oraz o odrzuceniu oferty nr 1 i oferty nr 8.

Unieważnienie i odrz [...].doc

2023-08-18 12:06 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2023-08-18 09:00 Buyer message Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 953.719,07 złotych (brutto), w tym:
- dla części 1: 133.555,50 zł brutto;
- dla części 2: 173.069,64 zł brutto;
- dla części 3: 59.110,32 zł brutto;
- dla części 4: 43.612,20 zł brutto;
- dla części 5: 57.884,20 zł brutto;
- dla części 6: 36.823,23 zł brutto;
- dla części 7: 31.629,00 zł brutto;
- dla części 8: 34.725,60 zł brutto;
- dla części 9: 19.208,06 zł brutto;
- dla części 10: 10.945,50 zł brutto;
- dla części 11: 132.480,00 zł brutto;
- dla części 12: 62.990,00 zł brutto;
- dla części 13: 25.730,82 zł brutto;
- dla części 14: 100.326,00 zł brutto;
- dla części 15: 31.629,00 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 644