Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-08-2023 09:04:00 |
Składania : | 09-08-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-08-2023 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sadzonek drzew obejmuje następujący zakres:
- klon pospolity 70 szt., wys. min. 1,5 m, obw. pnia na 100 cm - 10-12 cm;
- paliki do mocowania drzew w ilości 70 szt. o długości ok. 3 m każdy i grubości 5-6 centymetrów.
II. Zamówienie obejmuje koszt transportu i dostawy przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego.
III. Warunki udziału w postępowaniu: Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy, który Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
IV. Termin wykonania zamówienia: od 18.09. do 16.10.2023 r.
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 09.08.2023 r. o godz. 12.00.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.08.2023 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego.
XI. Termin związania ofertą – 30 dni.
XII. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Artur Pawlukowski.
XIII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Giżycko reprezentowana przez Wójta, ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko (dalej: Administrator);
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Joannę Trusińską, z którą kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@ugg.pl bądź nr telefonu 22 350 01 40;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w ramach prowadzonego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie obsługi administracyjnej, informatycznej oraz innym w celu realizacji zadań nałożonych na Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 28 RODO.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres archiwizacji w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
7) jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpoznanie żądania.
9) w oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
10) dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 429 99 81.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-09 14:32 | Artur Pawlukowski |
Uprzejmie
informujemy,
że
w
toku
oceny
ofert
złożonych
w
ramach
zamówienia
na
"Dostawę
sadzonek
drzew
przeznaczonych
do
nasadzeń
w
ciągach
dróg
gminnych"
wybrana
została
oferta
złożona
przez
Szkółkę
drzew
i
krzewów
ozdobnych
i
zalesieniowych,
62-610
Sompolno,
ul.
Piotrkowska
21.
Wartość
złożonej
oferty
11
200,00
zł. |
Komunikaty