Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PUZ-2380-064-063-064/2023/KD Świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.

Katarzyna Dusza
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 31-07-2023 13:32:00
Placing offers : 09-08-2023 09:00:00
Offers opening : 09-08-2023 09:05:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
08db8f5c-1e17-8362-3fa2-2500115a9210.pdf pdf 270.33 2023-07-31 13:32:00 Proceeding
SWZ+załączniki.zip zip 195.04 2023-07-31 13:32:00 Proceeding
udzielenie wyjaśnień dot. SWZ - wyk..doc doc 360.5 2023-08-02 09:46:58 Public message
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 372 2023-08-09 10:25:09 Public message
SPROSTOWANIE do informacji z otwarcia ofert.doc doc 361.5 2023-08-10 09:48:39 Public message
Unieważnienie i odrzucenie - posiłki profilaktyczne.doc doc 432.5 2023-08-29 14:25:59 Public message
Wybór - posiłki profilaktyczne cz. 4, 9 i 10.doc doc 381.5 2023-08-30 13:01:59 Public message

Announcements

2023-08-30 13:01 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach: 4, 9 i 10.

Wybór - posiłki prof [...].doc

2023-08-29 14:25 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację o ofertach, które zostały odrzucone oraz o unieważnieniu postępowania w części: 1-3, 5-8, 11-13.

Unieważnienie i odrz [...].doc

2023-08-10 09:48 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza sprostowanie do informacji z otwarcia ofert.

SPROSTOWANIE do info [...].doc

2023-08-09 10:25 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2023-08-09 09:00 Buyer message Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 326.832,00 złotych (brutto), w tym:
- dla części 1: 31.500,00 zł brutto;
- dla części 2: 5.340,00 zł brutto;
- dla części 3: 18.600,00 zł brutto;
- dla części 4: 6.000,00 zł brutto;
- dla części 5: 30.240,00 zł brutto;
- dla części 6: 25.920,00 zł brutto;
- dla części 7: 25.632,00 zł brutto;
- dla części 8: 14.385,60 zł brutto;
- dla części 9: 42.494,00 zł brutto;
- dla części 10: 28.800,00 zł brutto;
- dla części 11: 54.000,00 zł brutto;
- dla części 12: 25.200,00 zł brutto;
- dla części 13: 18.720,00 zł brutto.
2023-08-02 09:46 Katarzyna Dusza Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie treści SWZ 1.

udzielenie wyjaśnień [...].doc

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 381