Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 31-07-2023 13:32:00 |
Placing offers : | 09-08-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 09-08-2023 09:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-08-30 13:01 | Katarzyna Dusza | Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach: 4, 9 i 10. |
2023-08-29 14:25 | Katarzyna Dusza | Zamawiający zamieszcza informację o ofertach, które zostały odrzucone oraz o unieważnieniu postępowania w części: 1-3, 5-8, 11-13. |
2023-08-10 09:48 | Katarzyna Dusza | Zamawiający zamieszcza sprostowanie do informacji z otwarcia ofert. |
2023-08-09 10:25 | Katarzyna Dusza | Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert. |
2023-08-09 09:00 | Buyer message |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2022
r.
poz.
1710
ze
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
na
realizację
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
326.832,00
złotych
(brutto),
w
tym: - dla części 1: 31.500,00 zł brutto; - dla części 2: 5.340,00 zł brutto; - dla części 3: 18.600,00 zł brutto; - dla części 4: 6.000,00 zł brutto; - dla części 5: 30.240,00 zł brutto; - dla części 6: 25.920,00 zł brutto; - dla części 7: 25.632,00 zł brutto; - dla części 8: 14.385,60 zł brutto; - dla części 9: 42.494,00 zł brutto; - dla części 10: 28.800,00 zł brutto; - dla części 11: 54.000,00 zł brutto; - dla części 12: 25.200,00 zł brutto; - dla części 13: 18.720,00 zł brutto. |
2023-08-02 09:46 | Katarzyna Dusza | Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie treści SWZ 1. |
Announcements