Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-07-2023 10:47:00 |
Składania : | 01-08-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 01-08-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPYTANIE OFERTOWE
którego
wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 130.000 złotych
na roboty budowlane:
Wykonanie odwodnienia terenu przy Sali wiejskiej w m. Słupice
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Łagiewniki, 58-210 Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21
W celu kontaktu w sprawie ofert należy przesłać wiadomość w komunikatach na stronie postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki/proceedings
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe realizowane jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust 1, pkt 1 ustawy, (tj. Dz. U. 2021r. poz. 1129 ze zm.).
Postępowanie
prowadzone jest na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w szczególności
art. 70 ¹ - 70 4
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych i ma na celu wyłącznie rozeznanie na rynku w zakresie cen i obszaru realizacji.
Gmina
Łagiewniki planuje wykonać odwodnienie terenu (drenażu opaskowego) przy Sali
wiejskiej
w m. Słupice.
Lokalizacja obiektu: 58-212 Słupice, Słupice 89, dz. nr 54, obręb Słupice, Gmina Łagiewniki
Szczegółowy zakres zadań stanowi załącznik nr 1.
Ofertę należy złożyć w oparciu o indywidualny obmiar i wizję lokalną obiektu.
PRZEWIDYWANY TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji: do 30 września 2023 r.
OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert biorąc pod uwagę następujące kryteria:
cena brutto – 100 %.
Zamawiający dopuszcza negocjacje oferty w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności, gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrany oferent zostanie powiadomiony telefonicznie.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania złożonych dokumentów.
Składając ofertę Oferent akceptuje warunki określone w niniejszym Zapytaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (wraz z załącznikami nr 2, nr 3, nr 4) zawierający ofertę potwierdzoną podpisem osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta składać należy poprzez stronę: www.platformazakupowa.pl, w terminie do 01.08.2023 r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.08.2023 r. o godz. 12.05.
OKRES GWARANCJI
Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia będzie wynosił minimum 36 miesięcy.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Z tytułu wykonania usługi Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w
terminie 14 dni
od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz z pozytywnym protokołem odbioru.
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany w umowie. Za dzień
dokonania zapłaty Wykonawca uzna datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zgodnie z art. 70¹ par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze ogłoszenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Gminę Łagiewniki i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
1. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków Zamawiającego.
2.
Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy
łącznie
z kosztem dostawy, a oferowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
3.
Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres co najmniej
30 dni
od zakończenia postępowania.
4. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa. Na potwierdzenie Zamawiający wymaga od Oferenta wykazania co najmniej dwóch dotychczas wykonanych zadań o takim samym lub podobnym zakresie prac – załącznik nr 3.
5.
Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania
ofertowego
i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt
i ryzyko Wykonawcy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych nie gorszych niż wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, iż przedmiot zamówienia określony został przez Zamawiającego poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu.
Wykaz Załączników:
1. Załącznik_1_zakres prac.
2. Załącznik_2_ formularz_ oferty.
3. Załącznik_3_ zgoda_na_przetwarzanie_danych.
4. Załącznik_4_wykaz_usług.
5. Załącznik_5_oświadczenie_wykonawcy.
2023-08-01 14:42 | Aleksandra Szczepanik | Raport wyboru oferty. |
Komunikaty