Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZGGŚ-270.DM.07.01.2023 Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla projektu „Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gór Świętokrzyskich” – Bieliny, Nowa Słupia

Termin:
Zamieszczenia : 17-07-2023 10:46:00
Składania : 25-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 25-07-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ z załącznikami - meble 2023-2.zip zip 469.48 2023-07-17 10:46:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 469.72 2023-07-18 14:43:54 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie nr 1 (meble-2023-2).pdf pdf 240.39 2023-07-20 14:24:46 Publiczna wiadomość
informacja o złożonych ofertach - (meble-2023-2).pdf pdf 213.88 2023-07-25 11:01:50 Publiczna wiadomość
informacja o wyniku postępowania - na stronę (meble-2023-2).pdf pdf 885.3 2023-08-17 09:22:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-17 09:22 Jarosław Łapka Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części 1 i 2. Informacja w załączniku.

informacja o wyniku [...].pdf

2023-07-25 11:01 Jarosław Łapka Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1711 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu pn: „Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla projektu – Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gór Świętokrzyskich – Bieliny, Nowa Słupia” w sposób prawidłowy zostały złożone oferty przedstawione w załączniku.

informacja o złożony [...].pdf

2023-07-25 09:02 Jarosław Łapka Na podstawie art. 222 ust. 4 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia kwotę:
1. Część 1 – Gmina Bieliny – 150 648,11 zł;
2. Część 2 – Gmina Nowa Słupia – 89 174,78 zł;
2023-07-25 09:00 Komunikat Zamawiającego W załączeniu wszelkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania.
2023-07-20 14:24 Jarosław Łapka Na podst. Art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania (w załączeniu).

Wyjaśnienie nr 1 (me [...].pdf

2023-07-18 14:43 Jarosław Łapka Z związku z błędnym wpisem w rozdz. XIV SWZ informuję o modyfikacji SWZ w tym zakresie.
Uaktualniony SWZ przedstawiam w załączeniu.

SWZ z załącznikami.z [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 618