- Strona główna
- Postępowanie ID 788464
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/7/R/23 Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót związanych z remontami dróg na terenie gminy Żukowo
Wystawiający
-
UżytkownikDział Zamówień Publicznych
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-03 17:33:00
-
Składania2023-07-18 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-07-18 09:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-28
14:36:44
|
Dział Zamówień Publicznych |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2023-07-18
15:30:15
|
Dział Zamówień Publicznych |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-07-18
09:36:37
|
Dział Zamówień Publicznych |
Na
sfinansowanie
przedmiotu
niniejszego
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
kwotę
2
810
000,00
zł
brutto,
z
czego: 1) na Część nr 1 zamówienia kwota: 320 000,00 zł brutto 2) na Część nr 2 zamówienia kwota: 390 000,00 zł brutto 3) na Część nr 3 zamówienia kwota: 2 100 000,00 zł brutto |
2023-07-18
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Na sfinansowanie przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: ............. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?