Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Robota geologiczna – wykonanie zastępczego otworu studziennego nr 14a na ujęciu wody podziemnej „Okalice”.

Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2023 13:14:00
Składania : 21-07-2023 12:00:00
Otwarcia : 21-07-2023 12:15:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku zaprasza do udziału w postępowaniu przeprowadzanego na podstawie: „Regulaminu udzielania zamówień przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Lęborku, do których nie ma zastosowania ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych”.

Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej: https://bip.wodociagi.lebork.pl/mpwik-lebork-1/przetargi.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Robota geologiczna – wykonanie zastępczego otworu studziennego nr 14a na ujęciu wody podziemnej Okalice”.

TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT.  

Termin składania ofert upływa dnia 21-07-2023r. o godz. 12.00.  

Otwarcie ofert nastąpi 21-07-2023 r. o godz.12.15 w siedzibie Zamawiającego, pok.109.  

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.  

W sprawach merytorycznych: Anna Sawa , tel. (59) 863 47 76, 601 653 639,  

w sprawach proceduralnych: Adam Stenka, tel. (59) 863 47 80.

Zamawiający może unieważnić przetarg w każdym czasie, bez wskazywania przyczyny.  

W załącznikach do postępowania zamieszczono Specyfikację Przetargową oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
okładka projekt Okalice 14a.pdf pdf 123.88 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Projekt robót geologicznych_otwór nr 14a_ tekst.pdf pdf 773.2 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 1_Mapa dokumentacyjna 1_10 000 otw. nr 14a.pdf pdf 1408.27 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 2_wycinek mapy zasadniczej w skali 1_1 000_ otw. nr 14a.pdf pdf 336.34 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 3_Mapa ewidencyjna 1_2000.pdf pdf 356.91 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 4_PGTO nr 14a filtr Johnsona.pdf pdf 363.09 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 5_otwór nr 14a_przekroje przez teren ujęcia.pdf pdf 813.3 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 6_ Wycinek mapy geośrodowiskowej i objaśnienia.pdf pdf 479.52 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 7 _ Wycinek z Mapy Hydrogeologicznej Polski w skali 1_50 000.pdf pdf 1149.59 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 7 str. 2. MHp_ Objaśnienia.pdf pdf 204.24 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Rysunek nr 8_Karta zlikwidowanego otworu nr 15.pdf pdf 248.28 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Załącznik tekstowy nr 1_ decyzja zasobowa.pdf pdf 426.45 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Załącznik tekstowy nr 2_ uproszczony wypis z rejestru gruntów.pdf pdf 610.02 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
Decyzja DROŚ -G.7430.1.23.2022.pdf pdf 309.97 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
0 Ogłoszenie.pdf pdf 63.38 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
1 Specyfikacja Przetargowa.pdf pdf 717.26 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
4 Rysunek nr 1.pdf pdf 15.49 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
5 Druk oferty.pdf pdf 398.62 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
6 Druk - oświadczenie.pdf pdf 389.14 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
7 Druk - Wykaz zrealizowanych zadań.pdf pdf 393.65 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
8 Druk - wykaz osób.pdf pdf 391.82 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
9 Druk - oświadczenie RODO.pdf pdf 389.67 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
10 Projekt umowy.pdf pdf 473.53 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
11 Klauzula RODO.pdf pdf 388.24 2023-07-07 13:14:00 Postępowanie
9 Druk - oświadczenie RODO.pdf pdf 389.67 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
1 Specyfikacja Przetargowa.pdf pdf 717.26 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
11 Klauzula RODO.pdf pdf 388.24 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
10 Projekt umowy.pdf pdf 473.53 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
4 Rysunek nr 1.pdf pdf 15.49 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
5 Druk oferty.pdf pdf 398.62 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
6 Druk - oświadczenie.pdf pdf 389.14 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
7 Druk - Wykaz zrealizowanych zadań.pdf pdf 393.65 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
8 Druk - wykaz osób.pdf pdf 391.82 2023-07-07 13:14:00 Kryterium
Zestawienie ofert.pdf pdf 190.21 2023-07-24 08:27:18 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze.pdf pdf 35.44 2023-08-04 13:03:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-04 13:03 Dział Zamówień OGŁOSZENIE O WYBORZE WYKONAWCY

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2023-07-24 08:27 Dział Zamówień Zestawienie z otwarcia ofert .

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Robota geologiczna – wykonanie zastępczego otworu studziennego nr 14a na ujęciu wody podziemnej „Okalice”. Cena wg oferty. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

5 Druk oferty.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie. - Proszę załączyć wypełniony dokument, jako skan w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

6 Druk - oświadczeni [...].pdf

(0)
3 Pełnomocnictwo. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, proszę załączyć dokument, jako skan w formacie pdf., określający zakres pełnomocnictwa (pełnomocnictwo rodzajowe). (0)
4 Potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, a w szczególności: koncesji, zezwolenia, wpisu, licencji itp - Proszę załączyć dokument, jako skan w formacie pdf. (0)
5 Wygenerowany wydruk: z właściwego rejestru albo z CEIDG. - Proszę załączyć dokument pobrany z rejestru, jako plik w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wykaz zrealizowanych zadań w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zbliżoną wartością zadaniu stanowiącego przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie. - Proszę załączyć dokumenty, jako skan w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

7 Druk - Wykaz zreal [...].pdf

(0)
7 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - Proszę załączyć dokument, jako skan w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

8 Druk - wykaz osób. [...].pdf

(0)
8 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością tożsamą z przedmiotem zamówienia oraz w zakresie, o który mowa w pkt III Specyfikacji albo dokument poświadczający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przez Wykonawcę z Ubezpieczycielem, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy na realizację zamówienia (np. promesa zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z Wykonawcą, oferta Ubezpieczyciela na zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z Wykonawcą itp.); - Proszę załączyć dokumenty, jako skan w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczenie RODO. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE. Proszę załączyć wypełniony dokument, jako skan w formacie pdf., gdy Wykonawca przekazuje dane osobowe innych osób. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

9 Druk - oświadczeni [...].pdf

(0)
10 Kierownik robót. - Proszę załączyć dokument uprawnień, wskazanej osoby, w zakresie do kierowania robotami geologicznymi, jako pliki w formacie pdf. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Zapoznałem się ze Specyfikacją i akceptuję warunki w niej zawarte. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE.

1 Specyfikacja Przet [...].pdf

4 Rysunek nr 1.pdf

(0)
12 Zapoznałem się z Regulaminem. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE. (0)
13 Zapoznałem się z klauzulą RODO. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE.

11 Klauzula RODO.pdf

(0)
14 Uzyskałem konieczne informacje do przygotowania oferty. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE. (0)
15 Akceptuję postanowienia załączonego do Specyfikacji projektu umowy. - Proszę potwierdzić TAK lub NIE.

10 Projekt umowy.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 440