Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.26.11.2023 Dostawa biurek na potrzeby CUS

Ewelina Binek
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 29-03-2023 13:28:00
Składania : 03-04-2023 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na dostawę biurek  dla CUS w Starachowicach.


1. Przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek.


2. Kryteria oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.


3. Warunki udziału w postępowaniu.

3.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

3.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i realizacji zamówień.

4.Termin realizacji przedmiotu zamówienia.

 Termin dostawy zamówienia- do 10 dni od daty złożenia zamówienia.

5. Płatność.

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS. 


Biurka należy dostarczyć w pełni zmontowane i gotowe do natychmiastowego użytkowania lub Wykonawca zmontuje je w siedzibie Zamawiającego.

 Gwarancja na meble – minimum 24 miesiące od daty prawidłowo dostarczonej faktury. 


  Zamawiający wymaga załączenia poglądowego zdjęcia.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.







Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznikdo postępowania DAO.26.11.2023.docx docx 22.47 2023-03-29 13:28:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 biurko wymiary:dł. 1150mm+/-50mm,szer.600mm.,wys:760mm. Grubość płyty meblowej :18 mm. Kolor: dąb sonoma wysuwana półka pod klawiaturę. Po prawej stronie zamykana szafka oraz szuflada zamykana na kluczyk 3 szt. Centrum Usług Społecznych
ul. Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 oświadczenie - załącznik nr1 do postępowania. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia

załącznikdo postępow [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 557