Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PUZ-2380-017-042-017/2023/ML Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w KMP Legnica, KPP Głogów, KPP Złotoryja, PID Legnica

Małgorzata Lenik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2023 09:48:00
Składania : 25-04-2023 08:00:00
Otwarcia : 25-04-2023 08:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1.1. w kwestiach formalnych – pracownik Sekcji ds. Zamówień Publicznych – Pani Małgorzata Lenik:  tel. 47 8714323;

1.2. w kwestiach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia lub realizacją przyszłej umowy – pracownik Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu – Pani Izabela Żółtowska:  tel. 47 8713735


Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane do publikacji w DUUE dnia 21.03.2023 r. oraz zostało opublikowane w DUUE dnia 24.03.2023 r., pod nr 2023/S 060-174664.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2023-OJS060-174664-pl.pdf pdf 233.76 2023-03-24 09:48:00 Postępowanie
SWZ - art. 132 DUŻA.zip zip 1321.3 2023-03-24 09:48:00 Postępowanie
wyniki.pdf pdf 846.99 2023-06-05 11:35:12 Publiczna wiadomość
powtórzenie na stronę.pdf pdf 809.12 2023-06-07 14:49:31 Publiczna wiadomość
wyniki II.pdf pdf 834.62 2023-06-28 11:24:49 Publiczna wiadomość
wyniki III.pdf pdf 809.56 2023-07-17 11:06:37 Publiczna wiadomość
Inf. z otwarcia.pdf pdf 649.38 2023-04-25 08:32:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-17 11:06 Małgorzata Lenik informacja o unieważnieniu części 1 i 4 postępowania

wyniki III.pdf

2023-06-28 11:24 Małgorzata Lenik informacja o rozstrzygnięciu cz. 1, 3 i 4 postępowania po powtórzeniu czynności badania i oceny ofert

wyniki II.pdf

2023-06-07 14:49 Małgorzata Lenik informacja o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert w części 1, 3 i 4 postępowania

powtórzenie na stron [...].pdf

2023-06-05 11:35 Małgorzata Lenik informacja o rozstrzygnięciu postępowania

wyniki.pdf

2023-04-25 08:32 Małgorzata Lenik informacja z otwarcia ofert

Inf. z otwarcia.pdf

2023-04-25 08:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed otwarciem ofert informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 479 905,07 zł. brutto, w tym dla poszczególnych części zamówienia kwoty te wynoszą:
- część 1 - PDOZ KMP Legnica:236 512,50 zł. brutto,
- część 2 - PDOZ KPP Głogów: 135 786,00 zł. brutto,
- część 3 - PDOZ KPP Złotoryja: 26 433,00 zł. brutto,
- część 4 - PID KMP Legnica: 81 173 ,57 zł. brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 701