Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PUZ-2380-015-042-015/2023/ML Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w KMP Wrocław, KPP Milicz, KPP Oleśnica, KP Syców, KPP Strzelin, KPP Środa Śl.

Małgorzata Lenik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Department: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 24-03-2023 09:28:00
Placing offers : 25-04-2023 09:00:00
Offers opening : 25-04-2023 09:05:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1.1. w kwestiach formalnych – pracownik Sekcji ds. Zamówień Publicznych – Pani Małgorzata Lenik:  tel. 47 8714323;

1.2. w kwestiach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia lub realizacją przyszłej umowy – pracownik Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu – Pani Izabela Żółtowska:  tel. 47 8713735

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane do publikacji w DUUE w dniu 21.03.2023 r. oraz opublikowane w DUUE dnia 24.03.2023 r., pod nr 2023/S 060-175812.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2023-OJS060-175812-pl.pdf pdf 303.2 2023-03-24 09:28:00 Proceeding
SWZ - art. 132 DUŻA.zip zip 1319.99 2023-03-24 09:28:00 Proceeding
wyniki.pdf pdf 837.96 2023-06-16 12:19:42 Public message
Wyjaśnienie treści SWZ — kopia.pdf pdf 648.77 2023-03-28 13:18:15 Public message
Inf. z otwarcia.pdf pdf 650.1 2023-04-25 09:24:57 Public message
Inf. z otwarcia — kopia.pdf pdf 652.84 2023-04-25 11:46:44 Public message
wyniki.pdf pdf 816.03 2023-05-15 12:22:16 Public message

Announcements

2023-06-16 12:19 Małgorzata Lenik zawiadomienie o rozstrzygnięciu części 1, 2 i 7 postępowania

wyniki.pdf

2023-05-15 12:22 Małgorzata Lenik zawiadomienie o unieważnieniu części 3, 4, 5 i 6 postępowania

wyniki.pdf

2023-04-25 11:46 Małgorzata Lenik informacja o ofercie złożonej po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert

Inf. z otwarcia — ko [...].pdf

2023-04-25 09:24 Małgorzata Lenik informacja z otwarcia ofert

Inf. z otwarcia.pdf

2023-04-25 09:00 Buyer message Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed otwarciem ofert informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2 003 987,34 zł. brutto, w tym dla poszczególnych części zamówienia kwoty te wynoszą:
- część 1 - KMP Wrocław: 1 487 700,00 zł. brutto,
- część 2 - KPP Milicz: 12 393,82 zł. brutto,
- część 3 - KPP Oleśnica: 48 772,00 zł. brutto,
- część 4 - KP Syców: 324 000,00 zł. brutto,
- część 5 - KPP Oława: 44 466,52 zł. brutto,
- część 6 - KPP Strzelin: 15 300,00 zł. brutto,
- część 7 - KPP Środa Śl.: 71 355,00 zł. brutto.
2023-03-28 13:18 Małgorzata Lenik wyjaśnienie treści SWZ

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 958