Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-03-2023 16:38:00 |
Składania : | 29-03-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.17.2022 z dnia 21.03.2023 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca wykonania inspekcji technicznej i funkcjonalnej 7 budynków zlokalizowanych na terenie Miasta Bydgoszczy mającej na celu określenie możliwości wprowadzenia systemu zarządzania energią w budynkach (ze szczególnym uwzględnieniem energii cieplnej) wraz z opracowaniem raportów technicznych dla każdego budynku w ramach zadania pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej oraz zastosowanie Odnawialnych Źródeł Energii wraz z wdrożeniem inteligentnego zarządzania energią w budynkach użyteczności publicznej na terenie miasta Bydgoszczy”
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1-16.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
4. Załączniki do zapytania:
(zał. 1) Opis przedmiotu zamówienia,
(zał. 2) P-70 ul. Bielicka 41 (zdjęcia),
(zał. 3) P-70 ul. Bielicka 41 (rzuty),
(zał. 4) SP-56 ul. Karpacka 30 (zdjęcia),
(zał. 5) SP-56 ul. Karpacka 30 (rzuty),
(zał. 6) SP-60 ul. Glinki 117 (zdjęcia),
(zał. 7) SP-60 ul. Glinki 117 (rzuty),
(zał. 8) P-11 ul. Chołoniewskiego 9 (zdjęcia),
(zał. 9) P-11 ul. Chołoniewskiego 9 (rzuty),
(zał. 10) ZS-19 ul. Grzymały Siedleckiego 11 (zdjęcia),
(zał. 11) ZS-19 ul. Grzymały Siedleckiego 11 (rzuty),
(zał. 12) SP-66 ul. Fieldorfa Nila 3 (zdjęcia),
(zał. 13) SP-66 ul. Fieldorfa Nila 3 (rzuty),
(zał. 14) LO-1 ul .Plac Wolności 1 (zdjęcia),
(zał. 15) Wzór umowy,
(zał. 16) Wzór oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić
w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (zał. 15).
7. Termin wykonania zamówienia: - zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (zał. 15).
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Inspektor WIM (koordynator) Maciej Zmorek – tel. 52 58 59 245,
2) Kierownik Referatu Rafał Pyjos – tel. 52 58 59 144.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: maciej.zmorek@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 29.03.2023 r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym.
2) wypełniony wzór oferty (zał. 16).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganego i określonego w pkt. 10 załącznika spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Wykluczenie Wykonawcy:
Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Miastem Bydgoszcz w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 21.03.2023 r.
DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2023-04-07 11:07 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2023-03-27 08:44 | Justyna Pabian | W odpowiedzi na pytanie Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany części zapisów i wymaga opracowania dokumentacji określone w pkt 4 OPZ w ilości: 1 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej nie zabezpieczonej hasłami na płycie CD. Zapisy wzoru umowy określone w §1 ust. 4 pkt 1) i 2) zostaną odpowiednio zmienione zgodnie z ww. określonymi ilościami na moment zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ze względu na obowiązujące w Urzędzie Miasta Bydgoszczy procedury bezpieczeństwa teleinformatycznego nie ma możliwości przekazywania wersji elektronicznych dokumentów za pośrednictwem popularnych serwisów umożliwiających takie przekazywanie dokumentacji. |
Komunikaty