Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 21-03-2023 08:37:00
Składania : 27-03-2023 08:00:00
Otwarcia : 27-03-2023 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usług w zakresie przeglądu, konserwacji i serwisu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu

Adresy jednostek:

  1. Zarząd CBŚP w Poznaniu- ul. Kochanowskiego 3, 60-846 Poznań

  2. CBŚP w Poznaniu- ul. Taborowa 22, 60-790 Poznań

Termin realizacji wykonania usługi wynosi 12 miesięcy od podpisania zlecenia. w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.

Konserwację należy wykonać z częstotliwością wymaganą obowiązującymi przepisami w niżej wskazanym zakresie:

  1. System sygnalizacji alarmu pożarowego (SSP) wraz z automatyką pożaru(SAP)

  2. System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)

  3. System Kontroli dostępu (SKD)

  4. System monitoringu wizyjnego obiektu (CCTV IP)

  5. System zarządzania i integracji wszystkich systemów (SEE TEC)

W ramach konserwacji systemu kontroli dostępu proszę również o ujęcie konserwacji samozamykaczy oraz zamków w poszczególnych drzwiach współpracujących z systemem.

W razie awarii systemu lub wykrycia usterki czy nieprawidłowości przyjazd do Zarządu w Poznaniu CBŚP oraz Sekcji XI Zarządu I CBŚP wymagany jest w ciągu 10 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby i usunięcia usterki (możliwe wydłużenie czasu przyjazdu w przypadku, jeśli upływ wyznaczonego czasu nastąpił w godzinach 22.00-6.00).

Materiały zużyte do naprawy w przypadku awarii zostaną rozliczone osobną fakturą. Przeglądy okresowe nie obejmują interwencji serwisowych wynikających z awarii. Wszelkie naprawy są płatne po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem zakresu naprawy oraz akceptacji przez niego kosztów, natomiast wszelkie czynności serwisowe są bezpłatne.


Wymagane dokumenty składane razem z ofertą

  1.  Przedstawienie dotychczas wykonywanych prac w obszarze konserwacji systemów: SSP, SAP, SWiN, SKD, CCTV IP, SEE TEC -  co najmniej 2 usługi dla każdego z wymienionych systemów. Dane należy przedstawić w formie wykazu, który winien zawierać informacje dotyczące podmiotu na rzecz, którego została wymieniona usługa, czas, rodzaj i system.

Wymagania Zamawiającego:

  • Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..

  • KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

  • O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto

  • Termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od podpisania zlecenia
    w terminach zgodnych z załącznikiem nr 1, który przedstawia szczegółowy zakres czynności konserwacyjnych.

  • Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.

  • Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.

  • Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie
    z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

  • Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

  • Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

  • Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń

  • Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

  • Do zamówienia nie ma zastosowanie art.2 ust.1 pkt1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1. Zakres prac CBŚP.doc doc 31 2023-03-21 08:37:00 Postępowanie
Zał. CBŚP.doc doc 39.5 2023-03-21 08:37:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1 Przegląd, konserwacja i serwis zintegrowanego systemu bezpieczeństwa zainstalowanego w Zarządzie CBŚP w Poznaniu 1 usługa KWP w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 2a
60-844, Poznan
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 507