Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2023 13:30:00 |
Składania : | 23-03-2023 08:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Znak
sprawy: BI.271.43.2023.JS
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1,
11-010 Barczewo
Telefon: (89) 514 8346 wew. 27
Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:„Opracowanie projektu budowy drogi i odwodnienia rozprowadzonego po terenie ul. Bukowej i Dębowej w Łęgajnach gm. Barczewo”
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej budowy drogi
i odwodnienia rozprowadzonego po
terenie:
a)
ul.
Bukowej i Dębowej w Łęgajnach, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na
wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we
właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót
budowlanych
2.2 Zakres robót.
· badania
geotechniczne z określeniem grupy nośności podłoża gruntowego nawierzchni,
głębokość posadowienia wód gruntowych ( Opinia geotechniczna )
· zaprojektować
konstrukcję nawierzchni dla kategorii ruchu KR3,
· przewidzieć
w dokumentacji zabezpieczenie drzew i krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą
powstać podczas wykonywania robót budowlanych,
· należy
uzyskać wszystkie uzgodnienia, decyzje itp. niezbędne do realizacji zadań ( np.
decyzje na wycinkę drzew itp.)
· dostosować
elementy projektowane z elementami istniejącymi na styku opracowania,
· uzyskać
uzgodnienia projektu od zarządców sieci znajdujących się w rejonie inwestycji.
Uzgodnienia należy załączyć do projektu. W przypadku stwierdzenia kolizji,
wykonać projekt jej usunięcia, z niezbędnymi uzgodnieniami,
· projekt
wykonać na mapie do celów projektowych lub mapie zasadniczej ( pozwolenie /
zgłoszenie)
· Uzyskanie
w imieniu Zamawiającego Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji
przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana)
· Projekt
stałej organizacji ruchu
· Wstępne
założenia projektowe: szerokość jezdni 5,0 - 6,0m; ( KR3),
· Należy
dokonać niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
· Należy
wykonać opracowania projektowe w zakresie: projekt zagospodarowania terenu,
projekt architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar i kosztorys
inwestorski oraz specyfikację wykonania i odbioru robót :
a) ul. Bukowa i Dębowa - Łęgajny odcinek około 380 m,
W ofercie należy
podać cenę jednostkową za zadanie projektowe.
2.3 Ogólne wymagania dla wykonywania
opracowań projektowych
1) Wykonawca
jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, badań
(inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami
Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody
wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach
projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu
zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu.
3) Po stronie Wykonawcy leży
konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania
zgłoszenia / pozwolenia na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu
budowlanego.
4) Po stronie Wykonawcy leży
konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę.
2.4 Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji
projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna
składać się w szczególności z:
-
planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie
rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań
i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
- projektów, pozwoleń, uzgodnień i
opinii wymaganych odrębnymi przepisami,
-
określenie wartości robót objętych projektem
- strona
tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:
- nazwę
nadaną zamówieniu przez zamawiającego, określoną w pkt 1,
- adres
obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,
- numery
ewidencyjne działek objętych opracowaniem,
- w
zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy
i kody:
· grup
robót,
· klas
robót,
· kategorii
robót,
· nazwę i
adres zamawiającego,
· spis
zawartości dokumentacji projektowej,
· nazwę i
adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części
składowe dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.
2.5 Zakres i forma specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory
wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania
robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów,
rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
2.6 Kosztorys inwestorski.
· kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z
obowiązującym na dzień oddania dokumentacji rozporządzeniem w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość
kosztorysu inwestorskiego określa przedmiotowe rozporządzenie.
·
założenia wyjściowe do kosztorysowania należy
bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,
·
stopień zagregowania pozycji kosztorysowych, rodzaje
katalogów, źródło i zasady ustalania cen jednostkowych, źródło cen materiałów,
stawka robocizny oraz wysokość narzutów na koszty pośrednie i zysk zostaną
uzgodnione w założeniach wyjściowych do kosztorysowania,
·
kosztorys
inwestorski projektowe należy sporządzić z podziałem na branże, spiąć
w jeden tom i dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów,
w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto
robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np.
nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów
i usług (VAT) oraz ceny brutto.
2.7 Materiały do projektowania.
·
Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego
imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
·
Uzyskanie mapy do celów projektowych lub mapy
zasadniczej, o ile jest wymagana, leży po stronie wykonawcy.
2.8 Zakres opracowania.
Dokumentacja projektowa winna
zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych
rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu
rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość
opracowania objętego przedmiotem zamówienia:
·
projekt architektoniczno- budowalny - 4 egz.
·
projekt zagospodarowania terenu - 4 egz.
·
projekt techniczny - 4 egz.
·
kosztorys inwestorski w układzie specyfikacji - 2 egz.
·
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2
egz.
·
przedmiar robót
- 2 egz.
·
wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w
plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD
– 1 kpl.
Nie dopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw
handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w
przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej
niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim
opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz
podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
2.9 Uwarunkowania prawne.
Przedmiot zamówienia należy wykonać
w zgodzie w szczególności z:
1.
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm.– Prawo budowlane,
2.
Ustawa o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r.
(t.j. Dz.U.2013 poz.627),
3.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU z dnia 11 września
2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
4. ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego
2. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca
1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie
(Dz. U. z 2016 r. poz. 124, z późn. zm.),
3. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja
2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i
ich usytuowanie (Dz. U. poz. 735, z późn. zm.),
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 29.09.2023 r. w tym:
1) wykonanie dokumentacji
projektowo – kosztorysowej do dnia 30.06.2023
r.
2) uzyskanie pozwolenia na budowę
do dnia 29.09.2023 r.
4. KRYTERIA OCENY
OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2) W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu do oferty należy załączyć:
1)
oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 2;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik
nr 3;
3)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca
ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu
pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez
Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte
pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 23.03.2023 r. godz. 830
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1)
Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez
podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3)
Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4)
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
5) Oferty
należy sporządzić w języku polskim.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści
zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania
przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym
Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022
z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują
Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień
publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-30 13:50 | Edyta Olszewska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-03-23 11:43 | Edyta Olszewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty