Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.43.2023.JS „Opracowanie projektu budowy drogi i odwodnienia rozprowadzonego po terenie ul. Bukowej i Dębowej w Łęgajnach gm. Barczewo”

Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2023 13:30:00
Składania : 23-03-2023 08:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.43.2023.JS                                       

                            Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E


1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 8346 wew. 27

Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

„Opracowanie projektu budowy drogi  i odwodnienia rozprowadzonego po terenie ul. Bukowej i Dębowej w Łęgajnach gm. Barczewo”

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej budowy drogi i odwodnienia rozprowadzonego po terenie:

a)   ul. Bukowej i Dębowej w Łęgajnach, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych

2.2 Zakres robót.

·     badania geotechniczne z określeniem grupy nośności podłoża gruntowego nawierzchni, głębokość posadowienia wód gruntowych ( Opinia geotechniczna )

·     zaprojektować konstrukcję nawierzchni dla kategorii ruchu KR3,

·     przewidzieć w dokumentacji zabezpieczenie drzew i krzewów przed uszkodzeniami, jakie mogą powstać podczas wykonywania robót budowlanych,

·     należy uzyskać wszystkie uzgodnienia, decyzje itp. niezbędne do realizacji zadań ( np. decyzje na wycinkę drzew itp.)

·     dostosować elementy projektowane z elementami istniejącymi na styku opracowania,

·     uzyskać uzgodnienia projektu od zarządców sieci znajdujących się w rejonie inwestycji. Uzgodnienia należy załączyć do projektu. W przypadku stwierdzenia kolizji, wykonać projekt jej usunięcia, z niezbędnymi uzgodnieniami,

·     projekt wykonać na mapie do celów projektowych lub mapie zasadniczej ( pozwolenie / zgłoszenie) 

·      Uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana)

·     Projekt stałej organizacji ruchu

·     Wstępne założenia projektowe: szerokość jezdni 5,0 - 6,0m; ( KR3),

·     Należy dokonać niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

·     Należy wykonać opracowania projektowe w zakresie: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno- budowalny, projekt techniczny, przedmiar i kosztorys inwestorski oraz specyfikację wykonania i odbioru robót :

a) ul. Bukowa i Dębowa - Łęgajny odcinek około 380 m,

W ofercie należy podać cenę jednostkową za zadanie projektowe.

2.3 Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań projektowych

1) Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego.

2) Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie na własny koszt po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu.

3) Po stronie Wykonawcy leży konieczność uzyskania wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do uzyskania zgłoszenia / pozwolenia na budowę oraz prawidłowego przebiegu procesu budowlanego.

4) Po stronie Wykonawcy leży konieczność zgłoszenia /złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę.

2.4 Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej.

Dokumentacja projektowa powinna składać się w szczególności z:

- planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,

- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami,

- określenie wartości robót objętych projektem 

- strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:

- nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, określoną w pkt 1,

- adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,

- numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,

- w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:

·     grup robót,

·     klas robót,

·     kategorii robót,

·     nazwę i adres zamawiającego,

·     spis zawartości dokumentacji projektowej,

·   nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.

2.5 Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.

2.6 Kosztorys inwestorski.

·   kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z obowiązującym na dzień oddania dokumentacji rozporządzeniem w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość kosztorysu inwestorskiego określa przedmiotowe rozporządzenie.

·     założenia wyjściowe do kosztorysowania należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,

·     stopień zagregowania pozycji kosztorysowych, rodzaje katalogów, źródło i zasady ustalania cen jednostkowych, źródło cen materiałów, stawka robocizny oraz wysokość narzutów na koszty pośrednie i zysk zostaną uzgodnione w założeniach wyjściowych do kosztorysowania,

·     kosztorys inwestorski projektowe należy sporządzić z podziałem na branże, spiąć w jeden tom i dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów,

w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.

2.7 Materiały do projektowania.

·     Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.

·     Uzyskanie mapy do celów projektowych lub mapy zasadniczej, o ile jest wymagana, leży po stronie wykonawcy.

2.8 Zakres opracowania.

Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem zamówienia:

·     projekt architektoniczno- budowalny - 4 egz.

·     projekt zagospodarowania terenu - 4 egz.

·     projekt techniczny - 4 egz.

·     kosztorys inwestorski w układzie specyfikacji - 2 egz.

·     specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz.

·     przedmiar robót - 2 egz.

·     wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.

Nie dopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.

2.9 Uwarunkowania prawne.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie w szczególności z:

1.   ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm.– Prawo budowlane,

2.   Ustawa o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r. (t.j. Dz.U.2013 poz.627),

3.   ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego

4. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego

2.  Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124, z późn. zm.),

3.  Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U.  poz. 735, z późn. zm.),

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 29.09.2023 r. w tym:

1)  wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej do dnia 30.06.2023 r.

2)  uzyskanie pozwolenia na budowę do dnia 29.09.2023 r.

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)   Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)  W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2;

2)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 23.03.2023 r. godz. 830

 

 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2023-03-17 13:30:00 Postępowanie
Mapka z zakresem budowa drogi ul. Bukowa i Dębowa w Łęgajnach.pdf pdf 778.83 2023-03-17 13:30:00 Postępowanie
Zalącznik nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 226.12 2023-03-17 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc doc 28 2023-03-17 13:30:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55 2023-03-17 13:30:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 231.56 2023-03-23 11:43:20 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 254.37 2023-03-30 13:50:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-30 13:50 Edyta Olszewska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-03-23 11:43 Edyta Olszewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Opracowanie projektu budowy drogi i odwodnienia rozprowadzonego po terenie ul. Bukowej i Dębowej w Łęgajnach gm. Barczewo” Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej budowy drogi i odwodnienia rozprowadzonego po terenie: a) ul. Bukowej i Dębowej w Łęgajnach, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 29.09.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki stawiane Wykonawcom - 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].doc

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3 ; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 521