Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2023/DAL1/9 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. MTP w okresie od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku

Termin:
Zamieszczenia : 10-03-2023 14:50:00
Składania : 17-03-2023 12:00:00
Otwarcia : 17-03-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

DOKUMENTACJA OFERTOWA

Nr MTP/2023/DAL1/9

 

Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. MTP w okresie
od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku

 

Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp

 

 

INFORMACJE OGÓLNE

Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.

Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.

 

1.    ZAMAWIAJĄCY

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 377 346 000,00 PLN

 

2.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

2.1   Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o.w okresie od 01 kwietnia 2023 roku do 31 marca 2025 roku w następujących wariantach:

1)    Wariant 1: dla powierzchni dachowej w przedziale 25 000 – 31 000 m2

2)    Wariant 2: dla powierzchni dachowej w przedziale 31 001 – 50 000 m2

3)    Wariant 3: dla powierzchni dachowej w przedziale 50 001 – 75 000 m2

 

2.2  Wyżej wymieniana usługa będzie realizowana:

1)    w trybie ciągłym, rozliczana co miesiąc na podstawie obowiązującej w umowie stawki ryczałtowej uzależnionej od wariantu wielkości obsługiwanej powierzchni dachowej, dla następujących zadań:

a)    wykonywania przeglądów serwisowych dachów co najmniej jednokrotnie w każdym miesiącu oraz przybycia na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia,

b)    niezwłocznego usuwania wszelkich nieszczelności pokrycia dachowego, opierzeń blacharskich, obróbek dekarskich, świetlików, urządzeń dachowych oraz rynien
i rur spustowych w trakcie przeprowadzanego przeglądu lub w efekcie otrzymanego zgłoszenia od Zamawiającego. W ramach opłaty ryczałtowej Oferent wykona jednorazowo do trzech napraw, o pow. do 0,25 m2 każda, na połaci dachu o powierzchni 1000 m2,

c)    stałego utrzymania w czystości dachów, poprzez bieżące usuwanie wszelkich zanieczyszczeń, liści, oblodzeń, sopli lodowych, nawisów śnieżnych oraz zapewnienie ciągłej drożności odpływów, rynien dachowych i rur spustowych
z rewizją włącznie,

2)    w trybie indywidualnego zlecenia, rozliczanego na podstawie obowiązującej w umowie stawki ryczałtowej za „m2” odśnieżanej połaci dachu,

3)    w trybie indywidualnego zlecenia rozliczanego na podstawie obowiązującej w umowie stawki ryczałtowej za dzień prowadzenia dyżuru śniegowego niedopuszczającego do przekroczenia wskazanej grubości 10 cm pokrywy śnieżnej, w zależności od dozorowanej powierzchni dachu,

4)    w trybie indywidualnego zlecenia rozliczanego na podstawie obowiązującej w umowie stawki ryczałtowej za dzień prowadzenia dozoru śniegowego polegającego na kontrolowaniu grubości pokrywy śnieżnej na określonej w zleceniu powierzchni dachu, informowaniu Zamawiającego o stanie faktycznym oraz gotowości do rozpoczęcia  odśnieżania dachu w ciągu 2 godzin od wydania decyzji o odśnieżaniu, nie dopuszczając do przekroczenia wskazanej przez Zamawiającego grubości pokrywy śnieżnej.

  

2.3  Zamawiający oświadcza, że wielkość dozorowanej powierzchni dachu w ramach usługi dyżuru śniegowego oraz dozoru śniegowego nie przekroczy 20% przydzielonej do obsługi powierzchni dachowej.

 

2.4  Dla realizacji określonego zakresu robót Wykonawca zapewni:

1)    Właściwą i wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadających niezbędne uprawnienia branżowe,

2)    Sprzęt, środki i materiały niezbędne do wykonywania usługi,

3)    Terminowość i wysoką jakość wykonywanych prac,

4)    Środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,

5)    Firmowe, estetyczne ubiory robocze,

6)    Właściwe i skuteczne zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac,

7)    Pełne bezpieczeństwo pracy osób wykonujących usługę w oparciu o przepisy BHP
i obowiązujące regulaminy MTP.

 

2.5  Zamawiający oczekuje świadczenia usługi również w dniach ustawowo wolnych od pracy.

 

2.6  Termin realizacji usługi: 01.04.2023r. – 31.03.2025r.

           

 

3.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

3.1.  Oferent może dokonać wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, gdzie mają być wykonywane prace dekarskie oraz uzyskać wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt,
w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dniu 14.03.2023r. Oferent zgłasza chęć uczestniczenia w wizji lokalnej  za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

3.2.  Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w innych dniach, ale bez wpływu na zmianę terminu składania ofert.

 

3.3.  Ofertę i wszystkie załączniki do oferty należy składać w postaci elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.

 

3.4.     Oferent może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

 

3.5.     Oferta powinna zawierać:

1)     Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Oferenta oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje wymagane
w Dokumentacji Ofertowej i wynikające z zawartości formularza ofertowego,

2)     Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,

3)     Parafowany projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej,

4)     Dane finansowe Oferenta – Załącznik nr 4,

5)     Informacje o zatrudnieniu, kwalifikacjach technicznych oraz doświadczeniu Oferenta - Załącznik nr 5.

 

3.6.     Oferta powinna być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Oferenta lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania.

 

3.7.     Wszystkie oferowane stawki są w kwotach netto i będą zwiększone o należny podatek VAT.

 

3.8.     Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

3.9.     Oferent powinien złożyć ofertę:

 

a)    na minimum jeden wariant serwisowy,

b)    na odśnieżanie.

 

3.10.      Opcjonalnie, Oferent może złożyć ofertę na:

a)    na więcej niż jeden wariant serwisowy,

b)    na dyżur śniegowy,

c)    na dozór śniegowy.

 

4.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

5.    WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA

 

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

 

1)      Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę spółce Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie bądź też nie przystąpili do podpisania umowy,

2)      Oferentów, którzy na dzień składania oferty pozostają ze spółką Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. w sporze dotyczącym roszczeń majątkowych (niezależnie od podstawy odpowiedzialności tych podmiotów),

3)      Oferentów, w stosunku do których otwarto likwidację lub wobec których ogłoszono upadłość,

4)      Oferentów, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub korzystali, w celu sporządzenia oferty, z osób uczestniczących w dokonywaniu tych czynności,

5)      Oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

6)      Oferentów posiadających  zaległości płatnicze wobec Zamawiającego.

 

6.    MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej Dokumentacji Ofertowej.

Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja.

 

7.    KRYTERIA WYBORU OFERENTA

 

7.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:

1)              Zaproponowane stawki,

2)              Zaproponowane zasoby kadrowe.

 

7.2.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub kilku Oferentów do realizacji usługi oraz przydziału wybranemu Oferentowi lub Oferentom wariantu współpracy określającego powierzchnię połaci dachowych podlegających świadczeniu usługi
w odniesieniu do planu i zestawienia obiektów MTP stanowiący Załącznik nr 2 do dokumentacji ofertowej.

 

7.3.  Zamawiający może odrzucić ofertę o najniższych stawkach jeśli uzna ją za nierealną
w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.

 

8.    TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

 

8.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 15.03.2023r. włącznie. Oferent zadaje pytania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

8.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

 

8.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel. 22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl

 

8.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

 

9.    TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 17.03.2023r., do godz. 12:00.

 

 

10. OTWARCIE OFERT

 

10.1.     Komisyjne otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.

 

10.2.     Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.

 

 

11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW

 

Oferent, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym Oferentom.

 

12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

 

13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA

 

Oferent w terminie do 7 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć podpisaną przez siebie umowę zgodną z warunkami określonymi w ofercie.

W przypadku usług opcjonalnych, o których mowa w pkt.3.10, Umowa uwzględniać będzie tylko wybrane przez Oferenta usługi.

Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

 

 

                                                                                       ……….……………........................

                                                                                               /data i podpis Zamawiającego/

 

Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu prowadzenia konkursów ofert.  Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych.  Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

 

 

                                                                                        ……….…………….........................
                                                                                                                                  /data i podpis Zamawiającego/

Załączniki:

Nr 1 – Formularz ofertowy,

Nr 2 – Plany terenów MTP z zestawieniem powierzchni połaci dachowych obiektów

Nr 3 – Projekt umowy

Nr 4 – Dane finansowe Oferenta,

Nr 5 – Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie Oferenta.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4 dane finansowe MTP-2023_DAL1_9.doc doc 32.5 2023-03-10 14:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 kwalifikacje, doświadczenie MTP_2023_DAL1_9.doc doc 41.5 2023-03-10 14:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy do MTP_2023_DAL1_9.doc doc 69.5 2023-03-10 14:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do postępowania ofertowego nr MTP_2023_DAL1_9.pdf pdf 743.05 2023-03-10 14:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 projekt umowy_roboty dekarskie MTP_2023_DAL1_9 ver.2.pdf pdf 111.24 2023-03-14 08:11:11 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania cz.1.pdf pdf 51.11 2023-03-14 08:12:54 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania cz.2.pdf pdf 44.96 2023-03-14 12:51:09 Postępowanie

Komunikaty

2023-03-14 12:50 Michał Sobczak W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pyt. 13. Dyżur śniegowy.

Zamawiający określił iż:

§ 7. [Zasady wykonywania Usług dyżuru śniegowego]
„1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania Usługi dyżuru śniegowego w taki sposób, aby grubość pokrywy śnieżnej na połaciach dachu, których dotyczy Usługa dyżuru śniegowego, nie przekroczyła 10 cm w żadnym momencie wykonywania tej Usługi.”
Pytanie 1:
Czy pełnienie dyżuru śniegowego oznacza że Wykonawca musi uwzględnić w swojej wycenie możliwość że w dziennej ryczałtowej stawce wynagrodzenia może zajść potrzeba:
 Przyjazdu w celu weryfikacji grubości pokrywy śnieżnej jednokrotnie ale też może zajść potrzeba przyjazdu na obiekt wielokrotnie?
 Wykonania usługi jednokrotnego odśnieżania dachu ale również może zajść potrzeba wykonania usługi odśnieżania więcej niż jeden raz? (np. przy obfitych opadach śniegu)

Zamawiający określił iż:

§ 9. [Wynagrodzenie]
„3. Z tytułu Usług dyżuru śniegowego Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:
a. _____ zł netto za 1 dzień wykonywania tej Usługi dla dozorowanej powierzchni……”

Zamawiający w formularzu ofertowym wymaga określenia stawek wynagrodzenia w formie ryczałtowej: x zł/dzień.

Pytanie 2:
Co Zamawiający rozumie przez określenie „dzień”?
Czy jest to okres 8 godzinny, 12 godzinny lub np. 24 godzinny?
W jakich godzinach Zamawiający wymaga pełnienia dyżuru śniegowego?
Czy dyżur śniegowy pełni się w sposób ciągły przebywając na obiekcie w trakcie trwania dyżuru czy też Zamawiający dopuszcza przyjazd na obiekt na przykład co 3, 4, 6, 8 godzin?

Zamawiający pozostawił Wykonawcy samodzielność w podejmowaniu decyzji o częstotliwości i momencie weryfikacji grubości pokrywy. Jednak wiele czynników może mieć wpływ na końcowy odbiór prac i protokół wykonania dyżuru śniegowego.

Pytanie 3:
Czy Zamawiający będzie doprecyzowywał jakieś minimalne wymagania dotyczące na przykład ilości wizyt na obiekcie przy wykonywaniu dyżurów śniegowych?

Zamawiający wskazuje że:

§ 7. [Zasady wykonywania Usług dyżuru śniegowego]
„1. Usługi dyżuru śniegowego wykonywane są na zlecenie Zamawiającego. Zlecenie składane jest poprzez zgłoszenie zapotrzebowania na realizację Usług dyżuru śniegowego wraz z podaniem terminu wykonywania tej usługi i powierzchni dachu na której mają być wykonywane te usługi, przy czym powierzchnia ta nie może przekroczyć 20% łącznej powierzchni wskazanej w § 5 ust. 1 Umowy.”
Pytanie 4:
Czy należy przez to rozumieć że przy wykonywaniu usługi serwisowej dachów w przykładowym wariancie 31 000m2, to ewentualna usługa dyżuru śniegowego będzie się odbywała w ilości nie większej niż 20% łącznej powierzchni czyli w tym przypadku 6200m2?

Odp. 13. Wykonawca zobowiązany jest do stałej kontroli grubości pokrywy śnieżnej i interwencyjnego odśnieżania. Zamawiający zapewnia stały dostęp do obiektów i ich dachów. Usługa odśnieżania włączona do dyżuru śniegowego polega na niedopuszczeniu do przekroczenia 10cm grubości pokrywy śnieżnej na objętej dyżurem powierzchni dachu i to zadaniem Oferenta jest decydowanie o jego częstotliwości. Przez „dzień” zamawiający rozumie 24 godziny i w tym czasie bądź jego wielokrotności Zamawiający wymaga pełnienia dyżuru. Zamawiający potwierdza, że przy wykonywaniu usługi serwisowej dachów w wariancie do 31 000m2 ewentualna usługa dyżuru śniegowego nie może przekroczyć 6 200m2 powierzchni.

Pyt. 14. Usługa dozoru śniegowego.

Zamawiający określił iż:

§ 8. [Usługi dozoru śniegowego]
„3.„Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania Usługi dozoru śniegowego poprzez kontrolowanie grubości pokrywy śnieżnej, informowanie Zamawiającego o stanie faktycznym lub wymagającym rozpoczęcie odśnieżania w odniesieniu do założonej przez Zamawiającego grubości pokrywy śnieżnej oraz zapewnienie gotowości do jego rozpoczęcia w ciągu 2 godzin od wydania decyzji. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do informowania – w terminie 30 min. od momentu otrzymania zapytania - o grubości warstwy śnieżnej na każde zapytanie Zamawiającego.”

Przykład:
Pomiar grubości warstwy śnieżnej został wykonany przez Wykonawcę o godzinie 10:00
Zamawiający wysyła zapytanie do Wykonawcy o godzinie 12:00

Pytanie 1:
Czy Wykonawca zobowiązany jest udzielić informacji Zamawiającemu w czasie nie dłuższym niż 30min od zapytania czyli w podanym przykładzie do godziny 12:30, informując że grubość warstwy śnieżnej wynosiła x, o godzinie 10:00?
Czy też Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu informacji dotyczącej grubości warstwy śnieżnej z ostatnich 30 min?
Odp. 14. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu informacji o grubości pokrywy śnieżnej w ciągu 30 minut po złożeniu zapytania przez Zamawiającego o bieżącym, nie późniejszym niż z momentu zapytania, stanie pokrywy śnieżnej na dozorowanej powierzchni dachowej.
Dodatkowo wśród załączników umieszczono odpowiedzi powyższe pytania w formie pliku.




2023-03-14 08:08 Michał Sobczak Szanowni Państwo, Informujemy, że dokonaliśmy n/w zmiany zapisów w dokumentacji ofertowej:
1. w Załączniku nr 3, stanowiącym „Projekt do umowy_roboty dekarskie”, zmianie uległ zapis w §2 ust.2 ppkt. 1) w następujący sposób:
w zdaniu: „wykonywanie usług serwisowych co najmniej dwukrotnie w każdym miesiącu oraz na każde żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności następujące usługi:”

słowo „dwukrotnie” zostało zastąpione słowem „jednokrotnie”.

W związku z powyższym nowy zapis w w/w punkcie brzmi:
„wykonywanie usług serwisowych co najmniej jednokrotnie w każdym miesiącu oraz na każde żądanie Zamawiającego”. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności następujące usługi:”

2. na Stronie Głównej dokumentacji ofertowej – Wymagania i specyfikacja - dokonano zmiany zapisu w pkt.2.2 ust.1 ppkt. a) w następujący sposób:
w zdaniu „wykonywania przeglądów serwisowych dachów co najmniej jednokrotnie w każdym miesiącu oraz przybycia na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia”

zapis słowny „2 godziny” zastąpiono zapisem „24 godziny”

W związku z powyższym nowy zapis w w/w punkcie brzmi:
„wykonywania przeglądów serwisowych dachów co najmniej jednokrotnie w każdym miesiącu oraz przybycia na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia”


W związku z powyższymi zmianami:
1. Załącznik nr 3 został zamieniony na stronie postępowania, otrzymał nową nazwę - „Załącznik nr 3 projekt umowy_roboty dekarskie ver.2”, a zapisy w nim zawarte są obowiązujące w postępowaniu ofertowym.
2. Treść zawarta na Stronie Głównej postępowania ofertowego – Wymagania i specyfikacja - uległa zmianie zgodnie z opisem w pkt 2 powyżej.

Pozostałe zapisy dokumentacji ofertowej nie uległy zmianie.
Dodatkowo wśród załączników umieszczono odpowiedzi na zadanie dotychczas pytania.

2023-03-13 15:43 Michał Sobczak W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pyt. 1. Ile było wezwań do interwencyjnych napraw i usuwania nieszczelności dachów w roku 2022?
Proszę o podanie przybliżonej ilości wezwań.
Odp. 1. Zamawiający do tej pory nie prowadził ewidencji ilości wezwań w tym zakresie.

Pyt. 2. Jaka była powierzchnia napraw związana z usuwaniem nieszczelności dachów na wezwania interwencyjne w roku 2022?
Proszę o podanie przybliżonej ilości m2.
Odp. 2. Zamawiający do tej pory nie prowadził ewidencji ilości m2 usuniętych nieszczelności dachów na wezwania interwencyjne. Zamawiający nie oczekiwał i nie będzie oczekiwał napraw nieszczelności o powierzchni większej niż określone w postępowaniu, w ramach opłaty ryczałtowej.

Pyt. 3. Ile było wezwań Zamawiającego do przybycia Wykonawcy w trybie:
„przybycie na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia” w roku 2022.
Proszę o podanie przybliżonej ilości wezwań.
Odp. 3. Zamawiający do tej pory nie prowadził ewidencji ilości wezwań we wskazanym trybie. Zamawiający rezerwuje sobie możliwość wezwania Wykonawcy do rozpoczęcia naprawy nieszczelności w ciągu 2 godzin dla sytuacji o bardzo wysokim znaczeniu dla Zamawiającego. Dla pozostałych sytuacji o czasie rozpoczęcia naprawy będzie decydował Zamawiający uwzględniając warunki zewnętrzne, porę dnia, szczególne potrzeby Wykonawcy itp.

Pyt. 4. Działania prewencyjne.
Czy Zamawiający przewiduje w latach 2023–2025, naprawę/renowację/doszczelnienie fragmentów lub detali dachów które jeszcze nie przeciekają lecz istnieje spore ryzyko że ze względu na czas użytkowania, stopień zużycia materiałów oraz innych czynników mogą zacząć przeciekać?
Odp. 4. Zamawiający przewiduje naprawę/renowację/doszczelnienie fragmentów lub detali dachów w podanym zakresie czasowym w ramach bieżących planów remontowo-konserwacyjnych.

Pyt. 5. Czy Zamawiający przewiduje dodatkowe zlecenie/zlecenia (płatne osobno) na trwałe wykonanie hydroizolacji fragmentów dachów lub detali?
Odp. 5. Zamawiający rozważa dodatkowe zlecenie/zlecenia w zakresie hydroizolacji fragmentów dachów lub detali.

Pyt. 6.Gwarancje.
Czy Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane prace przy interwencyjnym (na wezwanie) usuwaniu nieszczelności?
Z natury rzeczy takie prace powinny być traktowane jako rozwiązanie tymczasowe tym samym nieobjęte gwarancjami do czasu trwałego wykonania zabezpieczenia.
Trwałe wykonanie hydroizolacji ograniczone jest warunkami atmosferycznymi, takimi jak opady deszczu, śniegu oraz zbyt niskiej temperatury otoczenia.
Odp. 6. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane prace przy interwencyjnym (na wezwanie) usuwaniu nieszczelności. W przypadku stwierdzenia wad w wykonanych pracach stosuje się zasady rękojmi zgodnie z obowiązującymi przepisami K.C.

Pyt. 7. Częstotliwość serwisu.
W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje iż przeglądy serwisowe dachów będą odbywały się jednokrotnie w miesiącu. W projekcie umowy, Zamawiający wskazuje że wykonywanie usług serwisowych będzie się odbywało minimum dwukrotnie w każdym miesiącu
Pytanie:
Czy usługa serwisowa ma się odbywać minimum jeden raz w miesiącu czy tez minimum dwa razy w miesiącu?
Odp. 7. Usługa serwisowa ma się odbywać co najmniej jednokrotnie w każdym miesiącu oraz na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający dokona korekty wzoru umowy w tym zakresie.

Pyt. 8. Grubość pokrywy śnieżnej
Zamawiający wymaga aby pokrywa śnieżna nie przekraczała grubości powyżej 10cm.
Pytanie:
Przy jakiej grubości pokrywy śnieżnej Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę do wykonania usługi odśnieżania dachu?
Odp. 8. Zgodnie z pkt. 2.2.2) dokumentacji ofertowej usługa odśnieżania dotyczy usunięcia śniegu ze wskazanej połaci dachu bez określania granicznej grubości pokrywy śnieżnej. Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę do wykonania usługi odśnieżania dachu jeśli uzna, że grubość pokrywy śnieżnej wymaga realizacji tego typu zadania.

Pyt. 9. Odpady.
Czy Wykonawca może skorzystać z pojemników na śmieci Zamawiającego przy zagospodarowaniu odpadów będących na dachach oraz de facto należących do Zamawiającego?
Chodzie o odpady typu: liście, gałęzie, oraz inne zanieczyszczenia zalegające w rynnach i na dachu.
Odp. 9. Wykonawca może skorzystać z pojemników na śmieci Zamawiającego w celu usunięcia wskazanego typu odpadu.

Pyt. 10. Dziennik konserwacji dachów.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia dziennika konserwacji dachów.
Pytanie:
Czy Zamawiający posiada i udostępni Wykonawcy taki dziennik czy też Wykonawca zobowiązany jest do opracowania własnego wzoru dziennika, uwzględniającego informacje które wymaga Zamawiający?
Odp. 10. Zamawiający opracuje i udostępni Dziennik konserwacji dachów.

Pyt. 11. Usługi dyżuru śniegowego.
Proszę o szersze wyjaśnienie w zakresie sposobu realizacji, czasie trwania usługi oraz sposobu wynagrodzenia za wykonanie usługi dyżuru śniegowego.
Prosiłbym o podanie wyjaśnień na konkretnym przykładzie.
Odp. 11. Zasady wykonywania Usług dyżuru śniegowego opisane są szczegółowo w § 7. wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do postępowania. Ich chronologia przedstawia się następująco:
- Zamawiający w zleceniu określa zakres dat pełnienia dyżuru oraz powierzchnię dachów objętą dyżurem;
- Ustala się graniczną maksymalną grubość pokrywy śnieżnej na poziomie 10 cm;
- Wykonawca pełni dyżur w ten sposób, aby skutecznie monitorować bieżącą grubość pokrywy śnieżnej i realizować usługę odśnieżania tak, aby nie dopuścić do przekroczenia granicznej maksymalnej grubości pokrywy śnieżnej – 10cm. Decyzja o realizacji usługi odśnieżania każdorazowo jest po stronie Wykonawcy;
- Ewentualne odśnieżanie jednokrotne lub wielokrotne powinno się zawierać w koszcie dyżuru śniegowego;
- Oferowana przez Oferenta stawka dotyczy jednego dnia wyżej opisanego dyżuru z rozróżnieniem na obszar wskazany w zleceniu.

Pyt. 12. Usługi dozoru śniegowego
Proszę o szersze wyjaśnienie w zakresie sposobu realizacji prac, czasie trwania usługi oraz sposobu wynagrodzenia za wykonanie usługi dozoru śniegowego.
Prosiłbym o podanie wyjaśnień na konkretnym przykładzie.
Odp. 12. Zasady wykonywania Usług dozoru śniegowego opisane są szczegółowo w § 8. wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do postępowania. Ich chronologia przedstawia się następująco:
- Zamawiający w zleceniu określa zakres dat pełnienia dozoru, powierzchnię dachów objętą dozorem oraz zadaną graniczną maksymalną grubość pokrywy śnieżnej;
- Wykonawca na bieżąco monitoruje grubość pokrywy śnieżnej, udziela Zamawiającemu informacji o jej stanie na każde żądanie, a w sytuacji gdy osiągnie ona grubość wymagającą podjęcia decyzji o odśnieżaniu informuje o tym Zamawiającego;
- Przez cały okres świadczenia dozoru Oferent gwarantuje gotowość przystąpienia do odśnieżania w ciągu 2 godzin od podjęcia decyzji przez Zamawiającego;
- Informacja o konieczności odśnieżania musi uwzględniać panujące i prognozowane warunki pogodowe;
- Decyzję o odśnieżaniu i jego zakresie podejmuje Zamawiający;
- Oferowana przez Oferenta stawka dotyczy jednego dnia wyżej opisanego dozoru z rozróżnieniem na obszar wskazany w zleceniu. Koszt związany z ewentualnym odśnieżaniem będzie pokrywany przez Zamawiającego wg stawki z tytułu odśnieżania niezależnie od stawki wynikającej ze zlecenia dozoru śniegowego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Serwis Wariant 1 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. MTP w okresie od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku dla powierzchni dachowej w przedziale 25 000 – 31 000 m2 w przeliczeniu na 1m2 połaci dachu/rok. 1 usługa - (0)
2 Serwis Wariant 2 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. MTP w okresie od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku dla powierzchni dachowej w przedziale 31 001 – 50 000 m2 w przeliczeniu na 1m2 połaci dachu/rok. 1 usługa - (0)
3 Serwis Wariant 3 Świadczenie usług naprawy, konserwacji i zimowego utrzymania dachów obiektów na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o. MTP w okresie od 01 kwietnia 2023 do 31 marca 2025 roku dla powierzchni dachowej w przedziale 50 001 – 75 000 m2 w przeliczeniu na 1m2 połaci dachu/rok. 1 usługa - (0)
4 Odśnieżanie Jednorazowe usunięcie śniegu z powierzchni 1 m2 dachu dla czasu rozpoczęcia prac w ciągu 10 godzin od otrzymania zlecenia. 1 m^2 - (0)
5 Dyżur śniegowy Wariant A Dyżur śniegowy polegającego na dozorze i interwencyjnym odśnieżaniu powierzchni dachowej, przy założeniu nie przekraczania dopuszczalnej grubości pokrywy śnieżnej powyżej 10 cm do 3 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
6 Dyżur śniegowy Wariant B Dyżur śniegowy polegającego na dozorze i interwencyjnym odśnieżaniu powierzchni dachowej, przy założeniu nie przekraczania dopuszczalnej grubości pokrywy śnieżnej powyżej 10 cm od 3 001 m2 do 6 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
7 Dyżur śniegowy Wariant C Dyżur śniegowy polegającego na dozorze i interwencyjnym odśnieżaniu powierzchni dachowej, przy założeniu nie przekraczania dopuszczalnej grubości pokrywy śnieżnej powyżej 10 cm od 6 001 m2 do 9 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
8 Dyżur śniegowy Wariant D Dyżur śniegowy polegającego na dozorze i interwencyjnym odśnieżaniu powierzchni dachowej, przy założeniu nie przekraczania dopuszczalnej grubości pokrywy śnieżnej powyżej 10 cm od 9 001 m2 do 15 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
9 Dozór śniegowy Wariant E Dozór śniegowy, polegający na kontrolowaniu grubości pokrywy śnieżnej na określonej w zleceniu powierzchni dachu, informowaniu Zamawiającego o stanie faktycznym oraz gotowości do rozpoczęcia odśnieżania dachu w ciągu 2 godzin od wydania decyzji o odśnieżaniu, nie dopuszczając do przekroczenia wskazanej przez Zamawiającego grubości pokrywy śnieżnej do 3 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
10 Dozór śniegowy Wariant F Dozór śniegowy, polegający na kontrolowaniu grubości pokrywy śnieżnej na określonej w zleceniu powierzchni dachu, informowaniu Zamawiającego o stanie faktycznym oraz gotowości do rozpoczęcia odśnieżania dachu w ciągu 2 godzin od wydania decyzji o odśnieżaniu, nie dopuszczając do przekroczenia wskazanej przez Zamawiającego grubości pokrywy śnieżnej od 3 001 m2 do 6 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
11 Dozór śniegowy Wariant G Dozór śniegowy, polegający na kontrolowaniu grubości pokrywy śnieżnej na określonej w zleceniu powierzchni dachu, informowaniu Zamawiającego o stanie faktycznym oraz gotowości do rozpoczęcia odśnieżania dachu w ciągu 2 godzin od wydania decyzji o odśnieżaniu, nie dopuszczając do przekroczenia wskazanej przez Zamawiającego grubości pokrywy śnieżnej od 6 001 m2 do 9 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
12 Dozór śniegowy Wariant H Dozór śniegowy, polegający na kontrolowaniu grubości pokrywy śnieżnej na określonej w zleceniu powierzchni dachu, informowaniu Zamawiającego o stanie faktycznym oraz gotowości do rozpoczęcia odśnieżania dachu w ciągu 2 godzin od wydania decyzji o odśnieżaniu, nie dopuszczając do przekroczenia wskazanej przez Zamawiającego grubości pokrywy śnieżnej od 9 001 m2 do 15 000 m2 dozorowanej powierzchni. 1 dzień - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dane finansowe - Należy dodać wypełniony Załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Kwalifikacje,doświadczenie - Należy dodać wypełniony Załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Projekt umowy roboty dekarskie - Należy dodać parafowany projekt umowy występujący jako Załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Formularz ofertowy - Należy dodać wypełniony Załącznik nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 385