Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.2.3.2023.AS Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2023 roku

Aleksandra Szmyt
Urząd Miejski w Tucholi Oddział: Zamówienia Publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 15-02-2023 13:53:00
Składania : 09-03-2023 13:06:33
Otwarcia : 03-03-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 15.02.2023 r..pdf pdf 220.78 2023-02-15 13:53:00 Postępowanie
SWZ 15.02.2023 r..pdf pdf 13922.23 2023-02-15 13:53:00 Postępowanie
załączniki do SWZ 1-11.zip zip 329.96 2023-02-15 13:53:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert 03.03.2023 r..pdf pdf 361.47 2023-03-03 10:48:26 Publiczna wiadomość
unieważnienie postepowania 09.03.2023.pdf pdf 511.22 2023-03-09 13:01:38 Publiczna wiadomość
unieważnienie postepowania 09.03.2023.pdf pdf 511.22 2023-03-09 13:06:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-09 13:06 Aleksandra Szmyt Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2023 roku ” w zakresie wykonania części 1 i 2 zamówienia.
Poniżej w załączeniu szczegółowa informacja dotycząca unieważnienia postępowania.

unieważnienie postep [...].pdf

2023-03-09 13:01 Aleksandra Szmyt
Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje, o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2023 roku ” w zakresie wykonania części 1 i 2 zamówienia.
Poniżej w załączeniu szczegółowa informacja dotycząca unieważnienia postępowania.

unieważnienie postep [...].pdf

2023-03-03 10:48 Aleksandra Szmyt Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2022 r. poz.1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2023 roku”.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na na realizację zamówienia: łącznie część 1 i 2: 50 000,00 zł
Część 1: 25 000,00 zł
Część 2: 25 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 426