Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG.271.1.2023 „Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach”

Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2023 17:30:00
Składania : 14-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-02-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Znak sprawy: AG.271.1.2023

Starostwo Powiatowe w Starachowicach

ul.dr Władysława Borkowskiego 4

27-200 Starachowice                              

 

    Starachowice, 08.02.2023 r.</el:nasz_znak>

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

„Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach

 

I.                   Zamawiający:

Powiat Starachowice

ul. dr Władysława Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice,

 

              II.  Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2

Kod CPV 30192113-6, Wkłady drukujące

Kod CPV 30125110-5, Toner do drukarek laserowych/faksów

Kod CPV 30124300-7, Bębny do maszyn biurowych

Kod CPV 30125100-2, Wkłady barwiące

Kod CPV 30125120-8, Toner do fotokopiarek

 

II.                Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

 

III.             Opis sposobu przygotowania oferty:

 

1.                  Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

2.                  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3.                  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.                  Zamawiający wymaga złożenia formularza ofertowego w postępowaniu.

5.                  Oferta powinna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń o woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument potwierdzający sposób reprezentowania (poświadczoną za zgodnością z oryginałem kopią umowy spółki cywilnej lub uchwałę).

6.                  Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.

7.                  Zaleca się aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty, zdobył wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

 

         IV.       Kryterium wyboru oferty:

      Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

     Cena jednostkowa brutto -100%

Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawiera najniższą cenę i spełnia wymagania ujęte w zaproszeniu.

 

 V.   Sposób przygotowania oferty:

1. Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.

2. Oferta składana za pomocą formularza oferty, zgodnie z załącznikiem

 

 

VI.  Badania ofert:

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2. Oferta zostanie odrzucona jeśli:

a.                  jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

b.                  Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

3 Zamawiający poprawi w ofercie:

a)      Oczywiste omyłki pisarskie

b)      Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek

c)      Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona

 

VII.     Miejsce oraz termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS

2. Termin składania ofert  do 14.02.2023 roku do godz. 10:00

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, nie jest aukcją ani przetargiem w rozumieniu art. 701 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub do odstąpienia od podpisania umowy bez podawania przyczyny.

 

VIII.   Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

IX.      Osoba uprawniona do kontaktów:

1.                  Marta Ewa Figarska – tel.: 41 276 09 57

2.                  Karol Sarna – tel.: 41 276 09 20

Załączniki:

Zał. nr 1  Formularz ofertowy

Zał. nr 2 Opis przedmiotu zamówienia

Zał. nr 3 szczegółowy wykaz produktów

Zał. nr 4 Projekt umowy

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Formularz Ofertowy.doc doc 78.5 2023-02-08 17:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 17.14 2023-02-08 17:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 szczegółowy wykaz produktów.docx docx 18.29 2023-02-08 17:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Umowa tonery projekt.odt odt 12.41 2023-02-08 17:30:00 Postępowanie
zaproszenie ofertowe.odt odt 11.43 2023-02-08 17:30:00 Postępowanie
raport-uproszczony-725883.pdf pdf 91.08 2023-02-17 09:30:28 Publiczna wiadomość
tonery - informacja.pdf pdf 725.06 2023-03-23 14:07:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-23 14:07 Karol Sarna W załączeniu zawiadomienie o wyborze oferty.




Karol Sarna

Biuro Obsługi Administracyjno – Gospodarczej
Starostwa Powiatowego w Starachowicach

tonery - informacja. [...].pdf

2023-02-17 09:30 Marta Figarska W załączeniu protokół uproszczony z postępowania.

raport-uproszczony-7 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Starachowicach” - 1 dostawa Starostwo Powiatowe w Starachowicach
Doktora Władysława Borkowskiego 4
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 536