Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZPiF.2710.5.2023 Udzielenie kredytu bankowego w kwocie 7.400.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu, w tym wydatki majątkowe

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 03-02-2023 09:40:00
Składania : 03-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 03-03-2023 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w tym na wydatki majątkowe.
2. Kwota kredytu – do 7.400.000 złotych (słownie złotych: siedem milionów czterysta tysięcy 00/100).

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń        między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.

3. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

4. Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy:
    a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty
    b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego 

5. Zamawiający w zakresie:
a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta,  które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Magdalena Suwalska; w zakresie przedmiotu zamówienia: Krystyna Sikorska, Bogumiła Domaniecka, Marta Mikołajczyk

6. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Udzielenie kredytu bankowego w kwocie 7.400.00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu, w tym wydatki majątkowe” nr  BZPiF.2710.5.2023 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonym;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. ogłoszenie o zamówieniu Nr 2023-OJS025-071120-pl.pdf pdf 145.9 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
2. SWZ Nr BZPiF.2710.5.2023.pdf pdf 1262.57 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 178 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
4. JEDZ - zał nr 2.doc doc 226 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
5. oświadczenie wstępne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (art. 5k) - zał. nr 3.doc doc 185 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
6. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (art. 5k art. 7 ust. 1) - zał. nr 4.doc doc 184 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
7. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 5.doc doc 68 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
8. oświadczenie o aktualności informacji - zał. nr 6.doc doc 147.5 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
9. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 7.doc doc 155.5 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
10. kalkulacja ceny - zał nr 8.xls xls 106.5 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
11. projekt umowy Nr BZPiF.2710.5.2023 - zał. nr 9.pdf pdf 284.37 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
12. zaświadczenia - zał. nr 10.zip zip 507.16 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
13. informacje o zadłużeniu Gminy Rawicz - zał. nr 11.pdf pdf 601.85 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
14. wykaz instytucji, w których Gmina Rawicz posiada akcje lub udziały - zał. nr 12.pdf pdf 313.68 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
15. Dokumenty dotyczące roku 2018 - zał. nr 13.zip zip 19436.21 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
16. Dokumenty dotyczące roku 2019 - zał. nr 14.zip zip 34730.24 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
17. Dokumenty dotyczące roku 2020 - zał. nr 15.zip zip 34791.4 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
18. Dokumenty dotyczące roku 2021 - zał. nr 16.zip zip 41140.32 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
19.1.Dokumenty dotyczące roku 2022 - zał. nr 17.zip zip 7323.77 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
19.2. Dokumenty dotyczące roku 2022 - zał. nr 17.zip zip 46508.37 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
20. Dokumenty dotyczące roku 2023 - zał. nr 19.zip zip 4518.99 2023-02-03 09:40:00 Postępowanie
21. wyjaśnienie nr 1 do SWZ.pdf pdf 684.2 2023-02-16 10:29:28 Publiczna wiadomość
22. AKTUALNY projekt umowy Nr BZPiF.2710.5.2023 - do wyj. nr 1.pdf pdf 284.34 2023-02-16 10:29:28 Publiczna wiadomość
23. wyjaśnienie nr 2 do SWZ.pdf pdf 364.17 2023-02-21 12:17:24 Publiczna wiadomość
24. wyjaśnienie nr 3 do SWZ.pdf pdf 284.26 2023-02-22 08:45:47 Publiczna wiadomość
25. OPINIA RIO o mozliwości spłaty kredytu - do wyj. nr 3.pdf pdf 101.49 2023-02-22 08:45:47 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert (art. 222 ust. 5).pdf pdf 267.48 2023-03-03 11:30:47 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty - strona.pdf pdf 389.86 2023-03-24 07:22:59 Publiczna wiadomość
pismo dot. omyłek w zawiadomieniu o wyborze - strona.pdf pdf 270.42 2023-03-28 07:47:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-28 07:47 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania pismo o omyłkach w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty.

pismo dot. omyłek w [...].pdf

2023-03-24 07:22 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-03-03 11:30 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710 ze zm.), Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania niżej załączoną informację z dnia 03 marca 2023 roku.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 2022, poz. 1710 ze zm.), Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 2.423.360,00 zł brutto.
2023-02-22 08:45 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 3 do SWZ wraz z załącznikiem

24. wyjaśnienie nr 3 [...].pdf

25. OPINIA RIO o moz [...].pdf

2023-02-21 12:17 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 2 do SWZ

23. wyjaśnienie nr 2 [...].pdf

2023-02-16 10:29 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 1 do SWZ wraz z załącznikiem

21. wyjaśnienie nr 1 [...].pdf

22. AKTUALNY projekt [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 910