- Strona główna
- Postępowanie ID 717439
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Rp.271.1.2023 Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków, położonego w obrębie Maniów, Maniów Mały
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Niczyporuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-01-19 12:31:00
-
Składania2023-01-25 11:19:58
-
Otwarcie ofert2023-02-06 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-02-06
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1 850 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). |
2023-01-25
11:19:58
|
Patrycja Niczyporuk |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Na
podstawie
art.
260
ust.
2
PZP
Zamawiający
informuje,
iż
przedmiotowe
postępowanie
zostało
unieważnione
na
podstawie
art.
256
PZP Uzasadnienie prawne: Przepis art. 256 PZP stanowi, iż Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Uzasadnienie faktyczne: Ogłoszeniem z dnia 19 stycznia 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 PZP dla zadania „Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków położonej w obrębie Maniów, Maniów Mały”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 19 stycznia 2022 r. na stronie prowadzonego postępowania na Platformie zakupowej Gminy Mietków pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/717439 . Termin na składanie ofert wyznaczony został do dnia 6 lutego 2023 r., do godz. 10.00. Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych- edycja druga. W wyniku pojawienia się nowych okoliczności związanych ze złożonym przez Zamawiającego Wnioskiem o korektę zakresu inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zaistniała podstawa do unieważnienia podstępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postępowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia, albowiem Zamawiający zamierza ponownie wszcząć postępowanie, po otrzymaniu stosownego dokumentu od Prezesa Rady Ministrów. Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej okoliczności prawne i faktyczne podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania. Zgodnie z art. 513 pkt 1 PZP mają Państwo prawo wnieść odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 ust. 1 p.z.p. Odwołujący jest zobowiązany przekazać zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu, zgodnie z art. 514 ust. 2 i 3 PZP. Jako że informacja o unieważnieniu postępowania została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, to termin wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz przesłania kopii odwołania do zamawiającego upływa 30 stycznia 2023 r., czyli po 5 dniach od ukazania się informacji, zgodnie z art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a PZP. Załączniki |
2023-01-25
11:14:25
|
Patrycja Niczyporuk |
Na
podstawie
art.
260
ust.
2
PZP
Zamawiający
informuje,
iż
przedmiotowe
postępowanie
zostało
unieważnione
w
oparciu
o
art.
256
PZP Uzasadnienie prawne: Przepis art. 256 PZP stanowi, iż Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Uzasadnienie faktyczne: Ogłoszeniem z dnia 19 stycznia 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 PZP dla zadania „Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków położonej w obrębie Maniów, Maniów Mały”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 19 stycznia 2022 r. na stronie prowadzonego postępowania na Platformie zakupowej Gminy Mietków pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/717439 . Termin na składanie ofert wyznaczony został do dnia 6 lutego 2023 r., do godz. 10.00. Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych- edycja druga. W wyniku pojawienia się nowych okoliczności związanych ze złożonym przez Zamawiającego Wnioskiem o korektę zakresu inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zaistniała podstawa do unieważnienia podstępowania. Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postępowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia, albowiem Zamawiający zamierza ponownie wszcząć postępowanie, po otrzymaniu stosownego dokumentu od Prezesa Rady Ministrów. Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej okoliczności prawne i faktyczne podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania. Zgodnie z art. 513 pkt 1 PZP mają Państwo prawo wnieść odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 ust. 1 p.z.p. Odwołujący jest zobowiązany przekazać zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu, zgodnie z art. 514 ust. 2 i 3 PZP. Jako że informacja o unieważnieniu postępowania została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, to termin wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz przesłania kopii odwołania do zamawiającego upływa 30 stycznia 2023 r., czyli po 5 dniach od ukazania się informacji, zgodnie z art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a PZP. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?