Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Rp.271.1.2023 Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków, położonego w obrębie Maniów, Maniów Mały

Patrycja Niczyporuk
Gmina Mietków
Deadlines:
Published : 19-01-2023 12:31:00
Placing offers : 25-01-2023 11:19:58
Offers opening : 06-02-2023 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
16. RYS. D 4 Przekroje normalne.pdf pdf 630.79 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
17. RYS. D1.1 Plan sytuacyjny.pdf pdf 125.13 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
18. RYS. D1.3 Plan sytuacyjny.pdf pdf 570.45 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
19. RYS. D3 Przekroje konstrukcyjne.pdf pdf 207.83 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
20. Zgłoszenie robót.pdf pdf 231.33 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
01. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 145.66 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
02. SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 433.36 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
03. Zał. nr 1_FORMULARZ OFERTY.docx docx 20.64 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
04. Zał. nr 2_OŚWIADCZENIE_SPEŁNIENIE WARUNKÓW.docx docx 19.03 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
05. Zał. nr 3_OŚWIADCZENIE_DOT. WYKLUCZENIA.docx docx 22.66 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
06. Zał. nr 4_GRUPA KAPITAŁOWA.docx docx 17.02 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
07. Zał. nr 5_WYKAZ ROBÓT.docx docx 17.98 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
08. Zał. nr 6_POTENCJAŁ KADROWY.docx docx 17.5 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
09. Zał. nr 7_PROJEKT UMOWY.pdf pdf 367.69 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
10. Wzór weksla z deklaracją_ Zał. nr 1 do Umowy.doc doc 44 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
11. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.pdf pdf 675.39 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
12. Dokumentacja techniczna - opis.pdf pdf 411.74 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
13. Przedmiar robót z kosztorysem ofertowym.pdf pdf 207.4 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
14. RYS D1.2 Plan sytuacyjny.pdf pdf 315.6 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
15. RYS. D 2 Profil podłużny.pdf pdf 47.3 2023-01-19 12:31:00 Proceeding
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 191.66 2023-01-25 11:14:25 Public message
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 191.66 2023-01-25 11:19:51 Public message

Announcements

2023-02-06 10:00 Buyer message Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1 850 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
2023-01-25 11:19 Patrycja Niczyporuk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Na podstawie art. 260 ust. 2 PZP Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 256 PZP

Uzasadnienie prawne:

Przepis art. 256 PZP stanowi, iż Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Uzasadnienie faktyczne:

Ogłoszeniem z dnia 19 stycznia 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie prowadzone
w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 PZP dla zadania „Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków położonej w obrębie Maniów, Maniów Mały”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 19 stycznia 2022 r. na stronie prowadzonego postępowania na Platformie zakupowej Gminy Mietków pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/717439 .
Termin na składanie ofert wyznaczony został do dnia 6 lutego 2023 r., do godz. 10.00.
Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych- edycja druga.


W wyniku pojawienia się nowych okoliczności związanych ze złożonym przez Zamawiającego Wnioskiem o korektę zakresu inwestycji objętej dofinansowaniem
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zaistniała podstawa
do unieważnienia podstępowania.
Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postępowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia, albowiem Zamawiający zamierza ponownie wszcząć postępowanie, po otrzymaniu stosownego dokumentu od Prezesa Rady Ministrów.
Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej okoliczności prawne i faktyczne podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zgodnie z art. 513 pkt 1 PZP mają Państwo prawo wnieść odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 ust. 1 p.z.p. Odwołujący jest zobowiązany przekazać zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu, zgodnie z art. 514 ust. 2 i 3 PZP.
Jako że informacja o unieważnieniu postępowania została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, to termin wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz przesłania kopii odwołania do zamawiającego upływa 30 stycznia 2023 r., czyli po 5 dniach od ukazania się informacji, zgodnie z art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a PZP.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2023-01-25 11:14 Patrycja Niczyporuk Na podstawie art. 260 ust. 2 PZP Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art. 256 PZP

Uzasadnienie prawne:
Przepis art. 256 PZP stanowi, iż Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Uzasadnienie faktyczne:
Ogłoszeniem z dnia 19 stycznia 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie prowadzone
w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 PZP dla zadania „Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków położonej w obrębie Maniów, Maniów Mały”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 19 stycznia 2022 r. na stronie prowadzonego postępowania na Platformie zakupowej Gminy Mietków pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/717439 .
Termin na składanie ofert wyznaczony został do dnia 6 lutego 2023 r., do godz. 10.00.
Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych- edycja druga.


W wyniku pojawienia się nowych okoliczności związanych ze złożonym przez Zamawiającego Wnioskiem o korektę zakresu inwestycji objętej dofinansowaniem
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zaistniała podstawa
do unieważnienia podstępowania.
Jednocześnie, w ocenie Zamawiającego, czynność unieważnienia postępowania nie doprowadzi do uszczerbku dla celu postępowania, jakim jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w sprawie zamówienia, albowiem Zamawiający zamierza ponownie wszcząć postępowanie, po otrzymaniu stosownego dokumentu od Prezesa Rady Ministrów.
Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej okoliczności prawne i faktyczne podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zgodnie z art. 513 pkt 1 PZP mają Państwo prawo wnieść odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 ust. 1 p.z.p. Odwołujący jest zobowiązany przekazać zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu, zgodnie z art. 514 ust. 2 i 3 PZP.
Jako że informacja o unieważnieniu postępowania została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej i zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, to termin wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz przesłania kopii odwołania do zamawiającego upływa 30 stycznia 2023 r., czyli po 5 dniach od ukazania się informacji, zgodnie z art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a PZP.

Unieważnienie postęp [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 1175