Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie nr 2023/BZP 00029678/01 z dnia 2023-01-13 Usługi w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 13-01-2023 10:34:00
Składania : 23-01-2023 12:00:00
Otwarcia : 23-01-2023 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65  ze zm.).

CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej

85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa

80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

Nazwa postępowania:

Usługi w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

 

UWAGA:

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania.

Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.

Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na JEDNĄ - konkretną część/zadanie.

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1).

Treść art.  91  „[Podział zamówienia na części] ustawy Pzp.:

ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia, lub dopuścić możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia, określając zakres i przedmiot części oraz wskazując, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

(…)

ust. 3. Zamawiający może ograniczyć liczbę części, którą można udzielić jednemu wykonawcy, pod warunkiem że maksymalną liczbę części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy, wskaże w ogłoszeniu o zamówieniu, a w przypadku trybu negocjacji bez ogłoszenia - w zaproszeniu do negocjacji.”

Zamawiający informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę zostanie odrzucona.


INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 1

USŁUGI TERAPII EEG BIOFEEDBACK

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług terapii EEG Biofeedback w szacunkowej ilości około 190 h dla dzieci w wieku od 3 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie terapii EEG Biofeedback,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca jest zobligowany do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych ( do 15% godzin).

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy   do kwietnia 2023 r.;

- II turnus od maja 2023 r.  – do sierpnia 2023 r.

 - III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 2

USŁUGI PSYCHODIETETYKI Z ELEMENTAMI AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ DLA DZIECI

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychodietetyki z elementami aktywności fizycznej  w szacunkowej ilości około 300 h dla dzieci w wieku od 0 lat do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) prowadzanie diagnozy problemów,

2) prowadzenie psychodietetyki z elementami aktywności fizycznej,

3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,

4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej usługi z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca jest zobligowany do brania udziału w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych ( do 15% godzin).

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy   do kwietnia 2023 r.;

- II turnus od maja 2023 r.  – do sierpnia 2023 r.

 - III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 3

WARSZTATY DLA RODZICÓW

Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów dla rodziców/przyszłych rodziców/dzieci. Zamówienie obejmuje łącznie około 162 h zajęć, spotkań indywidualnych lub grupowych realizowanych  w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :

1) organizacja i koordynacja warsztatów,

2) zabezpieczenie udziału fachowej kadry tj.  co najmniej: psychologa, pedagoga, dietetyka, logopedy, fizjoterapeuty,

4) prowadzenia rejestru z odbytych warsztatów,

5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,

6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,

7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,

8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanej usługi z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,

9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:

- I turnus od dnia podpisania umowy   do kwietnia 2023 r.;

- II turnus od maja 2023 r.  – do sierpnia 2023 r.

 - III turnus od września 2023 r. – do grudnia 2023 r.


Ramowy plan Szkoły dla Rodziców będzie zawierał co najmniej:

I. Część pierwsza prowadzona co najmniej przez pedagoga: w ilości około 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka Szkoły dla Rodziców w zakresie części pierwszej: „Rodzina jako podstawowa komórka społeczna”. W ramach spotkań poruszane będą następujące zagadnienia:

- Konstrukcja systemu rodziny;

- Modele rodziny;

- Etapy budowania rodziny;

- Kryzysy występujące w rodzinie;

-  Komunikacja werbalna oraz niewerbalne: podstawowe style, diagnoza stylów, zniekształcenia  i trudności wpływające na komunikację.

II. Część druga prowadzona co najmniej przez psychologa: w ilości około 2 spotkań po 3h w jednym turnusie. Tematyka warsztatów w zakresie części drugiej: „Emocje”. W ramach spotkań poruszane będą następujące zagadnienia:

Emocje - część warsztatowa:

- Style wychowawcze: charakterystyka, autodiagnoza;

- Sytuacje trudne: charakterystyka;

- Procesy zachodzące w sytuacjach trudnych: podział, przebieg;

- Złość, jako wspólny element;

- Zdrowe wyznaczanie granic.

Emocje - część superwizyjna:

- Prezentacja własnych przypadków i ich analiza w grupie.

III. Blok specjalistyczny prowadzony przez fachowców m.in.: logopedę, fizjoterapeutę, psychologa, pedagoga, dietetyka. Tematyka: „ Rozwój i opieka nad dzieckiem do pierwszego roku życia”.

Zagadnienia w ilości około 5 spotkań po co najmniej 2 godziny: prawidłowa pielęgnacja i stymulacja rozwoju w pierwszych miesiącach życia, karmienie piersią, rozszerzanie diety, pozycjonowanie dziecka, stymulacja rozwoju mowy, zagrożenia płynące z korzystania z elektroniki w pierwszych latach życia dziecka, wpływ diety na funkcjonowanie człowieka.

Zagadnienia w ilości około 2 spotkań po co najmniej 2h: zaburzenia odżywiania, diagnoza trudności, nieprawidłowe nawyki żywieniowe, postępowanie terapeutyczne.

Spotkania w ramach tej części obejmują:

- około 4 spotkań w części dla dzieci do 2 roku życia: w ilości od 2h do 8h na turnus;

- około 2 spotkań w części dla dzieci z zaburzeniami odżywiania- w ilości od 2h do 4h na turnus.

W danym turnusie przewidywana ilość zajęć dla danego fachowca:

- Psycholog – około 8h;

- Pedagog - około 6h;

- Dietetyk - około 4h;

- Logopeda - około 4h;

- Fizjoterapeuta - około 2h.

Przewidywane są również indywidualne konsultacje (rodzaj konsultacji w ramach indywidualnych potrzeb) w szczególności po super wizjach w ilości około 90h - tj. około 30h na turnus.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 roku.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla wszystkich zadań.rtf rtf 131.31 2023-01-13 17:46:16 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 204.36 2023-01-13 17:46:03 Postępowanie
SWZ.doc doc 490.5 2023-01-13 17:46:10 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 15.58 2023-01-13 17:46:22 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 13.84 2023-01-13 17:46:26 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz osób.zip zip 49.21 2023-01-13 17:46:33 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 55.71 2023-01-13 17:46:37 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 58.86 2023-01-13 17:46:43 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej.rtf rtf 48.05 2023-01-13 17:46:47 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ projekty umów.zip zip 88.11 2023-01-13 17:46:53 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy dla wszystkich zadań.rtf rtf 131.31 2023-01-13 17:47:06 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 15.58 2023-01-13 17:47:10 Kryterium
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 182.5 2023-01-23 15:59:14 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca roztrzygnięcia postępowania w zakresie części nr 1, 2, 3 oraz odrzuceniu oferty.doc doc 200.5 2023-02-14 22:21:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 112.98 2023-03-20 11:49:46 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - cz 1 - GABINET LOGOPEDYCZNY DACKO KATARZYNY.pdf pdf 57.62 2024-01-30 23:23:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wykonaniu umowy - cz 3 - PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA JOANNA BOLEWSKA.pdf pdf 59.75 2024-01-30 23:23:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-30 23:23 Urszula Łomńska Ogłoszenia o wykonaniu umów.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2023-03-20 11:49 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-02-14 22:21 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR 1, 3,
ODRZUCENIU OFERTY Z NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA ORAZ UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI NR 2.

Informacja dotycząca [...].doc

2023-01-23 15:59 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-01-23 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. informuje, że na sfinansowanie zadań zamierza przeznaczyć następujące środki finansowe:

- dla części nr 1 w wysokości do 17.100,00 zł brutto;
- dla części nr 2 w wysokości do 27.000,00 zł brutto;
- dla części nr 3 w wysokości do 14.580,00 zł brutto;

Łącznie całe postępowanie w wysokości do 58.680,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 900