Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FH/ 01/ 01/ 23 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego

Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2023 20:00:00
Składania : 20-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 20-01-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
BZP ogł o zam TP 1.pdf pdf 219.77 2023-01-12 20:00:00 Postępowanie
SWZ.zip zip 3560.23 2023-01-12 20:00:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 2037.31 2023-01-20 12:01:08 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania.pdf pdf 848.21 2023-01-20 21:08:24 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Załącznik nr 2 do SWZ.pdf pdf 2064.38
Załącznik nr 3 do SWZ - część 1.pdf pdf 419.53
Załącznik nr 3 do SWZ-część 3.pdf pdf 421.87
Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 1556.03
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
pełnomocnictwo TOMBOR dla SU - 14.07.2021 r. sig.pdf pdf 382.84
Certyfikat ISO do 10.05.2024-sig.pdf pdf 780.33
KRS Tombor-sig.pdf pdf 268.87
Za┼éa╠Ęcznik nr 2 - FORMULARZ OFERTOWY-sig.pdf pdf 522.8
Część 1 - Za┼éa╠Ęcznik nr 3 - Formularz Cenowy Oferowanego Przedmiotu Zamowienia -sig.pdf pdf 446.63
Część 2 - Za┼éa╠Ęcznik nr 3 - Formularz Cenowy Oferowanego Przedmiotu Zamowienia-sig.pdf pdf 412.22
Część 3 - Za┼éa╠Ęcznik nr 3 - Formularz Cenowy Oferowanego Przedmiotu Zamowienia-sig.pdf pdf 444.26
Część 4 - Za┼éa╠Ęcznik nr 3 - Formularz Cenowy Oferowanego Przedmiotu Zamowienia-sig.pdf pdf 412.23
Za┼éa╠Ęcznik nr 4 - Os╠üwiadczenie dot. przes┼éanek wykluczenia-sig.pdf pdf 553.19
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Clar System - KRS 02.12.2022.pdf pdf 102.62
ISO 9001 Clar System 25.06.2022 - 24.06.2025.pdf pdf 3075.99
Pełnomocnictwo wspólne CLAR SYSTEM S.A..pdf pdf 185.52
SBL Emag - f. cenowy CZĘŚĆ 1 CLAR SYSTEM.pdf pdf 269.28
SBL Emag - f. cenowy CZĘŚĆ 3 CLAR SYSTEM.pdf pdf 271.69
SBŁ Emag - zał nr 4 CLAR SYSTEM.pdf pdf 374.18
SŁB Emag - oferta CLAR SYSTEM.pdf pdf 387.75
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
odpis_aktualny_947652_1674134552017.pdf pdf 60.21
Referencje Sąd Rejonowy w Zawierciu.pdf pdf 216.76
Referencje Szkoła nr 5.pdf pdf 322.93
Załacznik nr 2 - Formularz Ofertowy.pdf pdf 1438.22
Załącznik nr 3 - FORMULARZ CENOWY.pdf pdf 318.83
Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przesłanek.pdf pdf 1021.67
zaświadczenie .pdf pdf 981.93
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
odpis_aktualny_947652_1674134552017.pdf pdf 60.21
Referencje Sąd Rejonowy w Zawierciu.pdf pdf 216.76
Referencje Szkoła nr 5.pdf pdf 322.93
Załacznik nr 2 - Formularz Ofertowy.pdf pdf 1438.22
Załącznik nr 3 - FORMULARZ CENOWY.pdf pdf 318.83
Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przesłanek.pdf pdf 1021.67
zaświadczenie .pdf pdf 981.93
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
certyfikat ISO - PL.pdf pdf 257.61
referencje (1).pdf pdf 1145.09
Załącznik nr 2 - FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 398.33
Załącznik nr 3 - Formularz Cenowy Oferowanego Przedmiotu Zamowienia.pdf pdf 268.14
Załącznik nr 4 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.pdf pdf 414.43

Komunikaty

2023-01-26 14:02 zamówienia publiczne Zgodnie z art. 74 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający udostępnia części jawne ofert
2023-01-20 21:08 zamówienia publiczne Wynik postępowania

Wynik postępowania.p [...].pdf

2023-01-20 12:01 zamówienia publiczne Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-01-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 392 275,76 zł brutto, w tym: dla części 1 - 213 057,65 zł brutto, dla części 2 - 46 455,77 zł brutto, dla części 3 - 92 983,57 zł brutto, dla części 4 - 39 778,78 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 616