Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ORG.2600.101.2022 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. w zakresie zadania II

Sandra Drewniok
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 28-12-2022 15:52:00
Składania : 30-12-2022 08:00:00
Otwarcia : 30-12-2022 08:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Zapraszamy do złożenia oferty na: obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. w zakresie zadania II.


Szczegółowe wymagania zawarte zostały w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania (plik pdf do pobrania poniżej).





Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego;

- innych przyczyn.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" ;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 - Zapytanie ofertowe na obsługę prawną w zakresie zadania 2 -sig.pdf pdf 529.32 2022-12-28 15:52:00 Postępowanie
2 - zał. nr 1 do zapytania - Wzór wykazu spraw prowadzonych w 2023 r. w postępowaniach sądowych (...).pdf pdf 97.24 2022-12-28 15:52:00 Postępowanie
3 - Załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług.docx docx 26.49 2022-12-28 15:52:00 Postępowanie
4 - Załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.docx docx 31.96 2022-12-28 15:52:00 Postępowanie
5 - Wzór umowy na obsługę prawną w zakresie zadania 2.pdf pdf 243.45 2022-12-28 15:52:00 Postępowanie
6 - Protokół postępowania podprogowego - UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA-sig-sig.pdf pdf 440.2 2022-12-30 10:42:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-30 10:42 Sandra Drewniok Działając na podstawie § 9 ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Toszku w związku z pkt 12.4 zapytania ofertowego Zamawiający unieważnia postępowanie bez podawania przyczyny - w załączeniu protokół z postępowania podprogowego z informacją o unieważnieniu

6 - Protokół postępo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r.w zakresie zadania II (2 dyżury stacjonarne tygodniowo) obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2023 r. w zakresie zadania 2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji wskazanymi w zapytaniu ofertowym (2 dyżury stacjonarne w tygodniu w poniedziałki i środy od godz. 12:00-15:00 zgodnie z pkt 2.1. zapytania; w pozostałe dni obsługa zdalna zgodnie z pkt 2.2. zapytania). Szczegóły wskazano w zapytaniu ofertowym. 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba jednostek (urzędów) (DJ) 10% Doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba jednostek (urzędów) – 10%, tj. doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (gmina/powiat/województwo) w ramach jednej umowy obowiązującej przez okres minimum 11 miesięcy o wartości co najmniej: 65.000,00 zł (brutto) każde zamówienie (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). Przez jednostkę samorządu terytorialnego na potrzeby niniejszego zapytania ofertowego należy rozumieć urzędy je obsługujące, tj. urzędy gminy/miasta/miejskie, starostwa powiatowe oraz urzędy marszałkowskie. Celem wykazania doświadczenia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego należy wskazać wyłącznie doświadczenie w obsłudze w/w urzędów (gminy/miasta/miejskie, starostwa powiatowe oraz urzędy marszałkowskie). Przez jednostkę samorządu terytorialnego nie należy rozumieć jednostek organizacyjnych, np. ośrodki pomocy społecznej, centra usług wspólnych itp. Objęte punktacją będą wyłącznie zamówienia spełniające w/w wymogi i udokumentowane odpowiednimi referencjami itp.; Szczegóły w pkt 9 oraz w pkt 4.3 zapytania ofertowego. UWAGA: Należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług! (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba lat (DO) 20% Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba lat – 20%. Zamawiający wymaga, aby wyznaczone przez Wykonawcę osoby posiadały doświadczenie zawodowe w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (gmina/powiat/województwo) umożliwiające realizację przedmiotowego zamówienia. W przypadku wykazania kilku osób Zamawiający przy ocenie ofert weźmie pod uwagę: a) doświadczenie osoby świadczącej obsługę prawną w przeważającej części (minimum 90% dyżurów) – w przypadku świadczenia obsługi prawnej samodzielnie przez Wykonawcę - powinien on wskazać osobę, która w przeważającej części (minimum 90% dyżurów) będzie wykonywała przedmiotowe zamówienie oraz osobę, która będzie realizowała umowę wyłącznie w ramach zastępstwa – w takiej sytuacji przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę wyłącznie doświadczenie osoby świadczącej obsługę prawną w przeważającej części; albo b) średnią arytmetyczną lat doświadczenia wszystkich osób wskazanych w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia - w przypadku świadczenia obsługi prawnej przez większą liczbę osób (maksymalnie można wskazać 3 osoby) - przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana średnia arytmetyczna lat doświadczenia tych osób (doświadczenie NIE będzie sumowane), z zastrzeżeniem, że będą to osoby, które RZECZYWIŚCIE BĘDĄ BRAŁY UDZIAŁ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Szczegóły w pkt 9 oraz w pkt 4.4 zapytania ofertowego. UWAGA: Należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia! (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: od dnia 2 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Sposób realizacji - dyżury - W celu wypełniania obowiązków wymienionych w pkt 1.1 ppkt 8 zapytania ofertowego, wykonywanie obsługi prawnej odbywać się będzie w drodze osobistych konsultacji przez osoby wskazane w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 2 do Oferty) w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Toszku, w postaci dyżurów, które odbywać się będą kolejno: 1) w poniedziałki i środy od godz. 12:00 do 15:00 (2 dyżury w tygodniu po 3 godziny każdy, łącznie 6 godzin tygodniowo), 2) w inne uzgodnione pomiędzy stronami dni, gdy w dni wymienione w pkt 1 przypada dzień wolny od pracy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Sposób realizacji - poza dyżurami - W pozostałe dni (poza dyżurami) Wykonawca zapewni świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Toszku poprzez kontakt telefoniczny i elektroniczny (e-mail) pod wskazanymi przez niego numerami telefonów i adresami e-mail zgodnie z pkt 2.2 zapytania ofertowego, tj.: 1) we wtorki w godzinach od 8:00 do 15:00 (7 godzin); 2) w czwartki w godzinach od 8:00 do 14:00 (6 godzin); 2) w piątki w godzinach od 8:00 do 13:00 (5 godzin). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 716