Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZOG.261.47.2022.BJ Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej - mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych w okresie od stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku

Beata Jackowska
Gmina Miasto Boguszów-Gorce Oddział: Ośrodek Pomocy Społecznej
Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2022 11:36:00
Składania : 03-01-2023 14:00:00
Otwarcia : 03-01-2023 14:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Bony 2023 załącznik 1.pdf pdf 80.91 2022-12-23 11:36:00 Postępowanie
Bony 2023 załącznik 2.pdf pdf 55.06 2022-12-23 11:36:00 Postępowanie
Bony 2023 załącznik 4.pdf pdf 89.64 2022-12-23 11:36:00 Postępowanie
Bony 2023 załącznik 5 wzór umowy.pdf pdf 84.24 2022-12-23 11:36:00 Postępowanie
Bony 2023 załącznik 6 wzór umowy RODO.pdf pdf 81.14 2022-12-23 11:36:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe bony 2023.pdf pdf 96.46 2022-12-23 11:36:00 Postępowanie
Bony 2023 załącznik 3.pdf pdf 60.3 2022-12-23 11:36:00 Postępowanie
Protokół otwarcia ofert bony 2024.pdf pdf 95.31 2023-12-27 15:35:41 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania bony 2024.pdf pdf 81.77 2023-12-27 15:39:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-27 15:39 Mariola Klejna Zamawiający prezentuje informację o wyniku postępowania na realizację zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych w okresie od stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-12-27 15:35 Mariola Klejna W załączeniu protokół otwarcia ofert.
Mariola Klejna

Protokół otwarcia of [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej-mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych w okresie od stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku Przedmiotem zamówienia jest realizacja zasiłków dla Klientów Ośrodka Pomocy Społecznej - mieszkańców Gminy Boguszów-Gorce w formie świadczeń niepieniężnych. Pomoc w formie niepieniężnej ma postać ogólnie dostępnych w handlu detalicznym podstawowych artykułów żywnościowych i chemicznych, do odbioru których podopieczni będą uprawnieni na podstawie bonów emitowanych przez Zamawiającego, identyfikujących uprawnienia wynikające z wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej decyzji przyznających zasiłki stałe, okresowe oraz celowe. Odbiór towarów odbywać się będzie w sposób ciągły, od poniedziałku do soboty, w godzinach otwarcia placówek, to jest co najmniej od 08.00 do 14.00, w placówce handlowej zlokalizowanej na obszarze miasta Boguszowa-Gorc. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe (w tym piwo), wyroby tytoniowe, kawa naturalna. Niedopuszczalny jest także jednorazowy odbiór większych ilości (powyżej 3 sztuk jednego rodzaju) artykułów. Zamawiający wymaga, by artykuły wydawane osobom uprawnionym były w pełni wartościowe oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga, by te same artykuły stanowiły przedmiot handlu w ogólnej działalności placówki, w której realizować uprawnienia będą Klienci Ośrodka. Podopieczni OPS, za okazaniem dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej itp.), realizują zakup artykułów w placówce handlowej. Bon jest ważny w miesiącu jego wydania, z zastrzeżeniem wydania w terminie 5 dni do zakończenia miesiąca – wówczas bon zachowuje ważność przez 10 dni od daty wydania. Po zakończeniu miesiąca, w terminie 7-iu dni, Wykonawca dostarcza do Zamawiającego dokumenty niezbędne do rozliczenia: zestawienie wg załącznika nr 3 do ogłoszenia, zrealizowane bony za określony, poprzedni miesiąc wraz z dowodami zakupów – paragonami. Realizacja bonów określonych jako zasiłek stały i zasiłek okresowy nie wymaga dokonania przez Wykonawcę weryfikacji, na jakiego rodzaju towar (z wyłączeniem artykułów alkoholowych, w tym piwa, tytoniowych i kawy naturalnej) beneficjent przeznacza bon. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na żywność dotyczy wyłącznie sprzedaży artykułów żywnościowych. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na środki czystości dotyczy wyłącznie artykułów higienicznych, chemicznych. Podany "koszyk zakupów" zawiera przykładowe artykuły wytypowane do obliczenia ceny ofertowej. W ramach zadania osoby korzystające z pomocy mają możliwość zakupu również innych artykułów żywnościowych, na przykład mięsa, wędlin, wyrobów garmażeryjnych itp. oraz artykułów higienicznych. 1 rok - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 10% Ocena dotyczy punktacji za określenie maksymalnego terminu płatności za wykonanie usługi. Ilość punktów zostanie określona w następujący sposób: 14 dni – 5 pkt; 21 dni – 10 pkt. Termin płatności 21 dni Zamawiający uznaje za maksymalny. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Stała dostępność asortymentu wykraczającego poza koszyk zakupów 10% ocena dotyczy stałej dostępności w placówce żywności niewymienionej w koszyku zakupów. Ilość punktów zostanie określona w następujący sposób: stała dostępność świeżego mięsa (drobiowego i wieprzowego) oraz wędlin – 10 punktów; stała dostępność samego mięsa (drobiowego i wieprzowego) lub samych wędlin – 5 punktów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 472