Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D/75/2022 D/75/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Zamówienia Publiczne UO
Uniwersytet Opolski
Termin:
Zamieszczenia : 04-01-2023 14:56:00
Składania : 16-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 16-01-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
D-75-2022 Dokumentacja postępowania.zip zip 2785.57 2023-01-04 14:56:00 Postępowanie
D-75-2022 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 512.92 2023-01-16 14:06:37 Publiczna wiadomość
D-75-2022 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 638.98 2023-02-10 15:01:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-10 15:01 Zamówienia Publiczne UO D-75-2022 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (Część nr 1, 2, 3, 4 i 5)

D-75-2022 Informacja [...].pdf

2023-01-16 14:06 Zamówienia Publiczne UO D/75/2022 Informacja z otwarcia ofert

D-75-2022 Informacja [...].pdf

2023-01-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia środki w wysokości:
Część 1 - 10 600,00 zł. brutto
Część 2 - 1 193,10 zł. brutto
Część 3 - 26 200,00 zł. brutto
Część 4 - 4 243,50 zł. brutto
Część 5 - 2 700,00 zł. brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512