- Strona główna
- Postępowanie ID 705494
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2022/BZP 00493900/01 2022/BZP 00493900/01 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego (nr wewn. sprawy: AG.260.22.2022)
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Janicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-12-14 13:01:00
-
Składania2023-01-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-01-04 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-01-13
10:39:37
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. W załączeniu Zamawiający przesyła informację o unieważnieniu niniejszego postępowania. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-01-09
13:32:27
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry.
Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-01-04
10:59:09
|
Anna Gudz |
Dzień
Dobry. W załączeniu Zamawiający przesyła informację z otwarcia ofert. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-01-04
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę 190.000,00 zł brutto. |
2022-12-19
10:35:16
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytania Wykonawcy: Bardziej nie rozumiemy jak mamy podać jedną stała cenę za cały rok. Przecież jeśli nagle będzie obłożenie 90% to będziemy stratni. Jak dokonali Państwo swojej wyceny i jaki mają Państwo w takim razie budżet? Jak został obliczony? Odpowiedzi Zamawiającego: Ale może się tak zdarzyć również, że obłożenie będzie na poziomie dużo niższym niż 90%, jest zależne od np. sytuacji epidemiologicznej panującej w całym kraju. Rynek usług hotelowych jest dość specyficzny i nie można do końca przewidzieć wysokości obłożenia. Zapisy we wzorze umowy, proszę się z nimi zapoznać pozwalają na waloryzację wynagrodzenia Wykonawcy spowodowaną zmianą stawki minimalnej wynagrodzenia w 2023 roku. Średnie obłożenie z ostatnich 5 lat wynosi 45 %. W roku 2022 w sezonie wysokim tj od maja –października obłożenie wynosiło 60 %, natomiast w miesiącach styczeń –kwiecień + listopad-grudzień 48 %. Do wyliczenia przyjęto średnią z ostatnich lat tj. około 55 % obłożenia tj. 25 pokoi dziennie (dane szacunkowe) oraz liczbę osób zatrudnionych. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego przedmiotu zamówienia zostanie opublikowana komunikatem publicznym na stronie prowadzonego postępowania, a w planie zamówień publicznych, znajdującym się na stronie https://dodr.ibip.wroc.pl/public/?id=114638 Zamawiający określił wartość szacunkową (netto) niniejszego przedmiotu zamówienia. W ostatnim postępowaniu przetargowym Zamawiający wyłonił Wykonawcę i ten Wykonawca określił wartość swojej oferty za 12 miesięcy, Zamawiający nie ma prawa sugerować jaką wartość oferty ma Wykonawca przyjąć żeby nie był stratny. Podsumowując nasze odpowiedzi na pytania zachęcamy również do dokładnego zapoznania się z warunkami zamówienia zawartymi w SWZ (na składanie ofert jest czas do 04.01.2023, to jest sporo czasu), żeby na narazić się na odrzucenie oferty. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2022-12-19
08:37:37
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytanie Wykonawcy: Według zapytania i załącznika nr 3 do siwz każdy pokój ma być posprzątany codziennie tak? Ale Państwo nie mają statystyk ile jest wynajętych a ile pustych? Odpowiedź Zamawiającego: Jeśli pokój ma być sprzątany należy w nim wykonać czynności wg. załącznika nr 3 do SWZ. Wykaz pokoi do sprzątania i serwisu będzie przekazywany przez recepcję o czym mówi umowa w paragrafie 1: "Ilość pokoi z łazienkami wraz ze wskazaną numeracją pokoi, które będą przeznaczone do sprzątania, dostępne będą każdego dnia od godz. 06:30 w recepcji AGRO obiekt hotelowy (wzór dziennego harmonogramu wykonanych prac w AGRO obiekt hotelowy),a następnie przekazywany pracownikom Wykonawcy, wyznaczonych do realizacji usługi sprzątania." Średnie obłożenie w roku 2022 wynosi około 60 % z podziałem na niski i wysoki sezon. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2022-12-16
14:40:45
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytania Wykonawcy: Mamy pytania jak Państwo wyliczyli kwotę zamówienia? Tak jak w poprzednim zapytaniu inna firma pytała my również nie rozumiemy jak chcą Państwo poznać cenę zamówienia? "2. Oferuję wykonanie zamówienia „Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego” zgodnie z postanowieniami SWZ przedmiotowego postępowania za cenę: brutto: …………………………… (słownie: ………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………) 3. Oświadczamy, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w związku z realizacją zamówienia w przypadku wyboru niniejszej oferty. " Oczekują Państwo konkretnej sztywnej ceny, ale nigdzie nie podają Państwo liczby pokoi do sprzątania. Jaką liczbę w skali tygodnia/miesiąca/roku mamy w takim razie przyjąć? Czy mamy założyć np codziennie do sprzątania połowę pokoi?? Odpowiedź Zamawiającego: - Odpowiedzi na powyższe zapytania znajdują w treści załączonego SWZ (z załącznikami). Określenie kwoty za wykonanie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy, ma być to na pewno kwota ryczałtowa za okres 12 miesięcy. Liczba pokoi do sprzątania jest podana w treści SWZ w rozdziale poświęconym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli chodzi o liczbę pokoi do sprzątania jest ona zależna od potrzeb Zamawiającego (co zostało określone w SWZ z załącznikami), ale przedmiot zamówienia będzie realizowany przez okres 12 miesięcy. Ponadto zachęcamy do dokładnego zapoznania się treścią SWZ będącego załącznikiem do niniejszego postępowania. Z poważaniem Andrzej Janicki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?