Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-126/22.ZM „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu”

Maria Wikieł
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2022 10:23:00
Składania : 16-12-2022 09:00:00
Otwarcia : 16-12-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



GZGKiM.3331-126/22.ZM                                           Wągrowiec, dnia 8 grudnia 2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu 62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62 reprezentowany przez
Jarosława Kapałczyńskiego – Dyrektora

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZAMÓWIENIE:

Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych
i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu”
.

 

1.         TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą progów unijnych, na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem
nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Wągrowcu.

 

2.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w 57 budynkach mieszkalnych i 15 budynkach innych (budynki ośrodków zdrowia, świetlice wiejskie, budynki administracyjne, gospodarcze, kotłownie, budynki stacji  uzdatniania wody) w okresie
od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r, polegających na:

1)     Sprawdzeniu i czyszczeniu przewodów i połączeń wentylacyjnych,

2)     Sprawdzeniu i czyszczeniu przewodów dymowych i spalinowych - wraz z sporządzeniem protokołów z tych czynności.

Zakres usługi obejmuje w szczególności:

1) usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
(Dz. U. Nr 109, poz. 719) z następującą częstotliwością:

a)         czyszczenie przewodów dymowych – 4 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II, III, IV kwartał

b)        czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi – 2 razy w roku wg następującego harmonogramu: I, II półrocze

c)         czyszczenie przewodów wentylacyjnych – 1 raz w roku wg następującego harmonogramu: III kwartał

 

W ramach czyszczenia przewodów kominowych Wykonawca w szczególności:

a)   wybiera sadze z kanałów,

b)   wybiera zanieczyszczenia z otworów spalinowych

c)   sprawdza, czy nie nastąpiły:

            - zatkania przewodów kominowych,

            - uszkodzenie przewodów kominowych,

            - niewłaściwe składowanie materiałów przy drzwiczkach wyciorowych lub
kontrolnych.

2)    Zakres usług określonych w pkt 1 obejmuje sporządzanie protokołów
z przeprowadzonych przeglądów i wykonanych usług kominiarskich dla przewodów kominowych: spalinowych, wentylacyjnych i dymowych (podpisanych przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz lokatora potwierdzającego wykonanie przeglądu lub osoba odpowiedzialna za administrowany budynek, np. sołtys lub konserwator) oraz sporządzanie opinii i zaleceń na podstawie przeprowadzonych kontroli i badań.

 

Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń,
a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący
załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

 

Szczegółowe zestawienie nieruchomości z wyszczególnieniem ilości według rodzajów kanałów stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.).

 

3.       WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.

4.              TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

 

5.         WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie następować będzie według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie wraz z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wynagrodzenie płatne będzie za każdy kwartał wykonanej usługi. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings lub w formie papierowej.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

6.   SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCĘ:

1)     Ofertę należy sporządzić w języku polskim; dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

2)     Na ofertę składa się: wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do Zapytania.

3)     Ofertę należy złożyć w formie papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4)     Oferty składane w formie papierowej należy opatrzyć własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy.

5)     Oferty składane w formie dokumentu elektronicznego należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania firmy.

6)     Oferty składane w postaci elektronicznej należy opatrzyć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

7)     Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.

8)     W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.

9)     Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty znajduje się w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

10) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu

11) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez Podwykonawcę.

 

7.   FORMA SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży prawidłowo podpisaną ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings lub w zamkniętej kopercie
z napisem:

„Oferta na zadanie Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu – NIE OTWIERAĆ do 16 grudnia 2022 r. do godz. 9.05”  w Sekretariacie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

8.         TERMIN SKŁADANIA OFERT: 16 grudnia 2022 r. do godz. 9.00.

9.         TERMIN OTWARCIA OFERT: 16 grudnia 2022 r., godz. 9.05.

10.      PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a.   Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena brutto.

b.   Waga kryterium: 100%.

11.      POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

  1. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość”,
  2. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
    do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02,
    e-mail:
    cwk@platformazakupowa.pl

 

12.      PODPISANIE UMOWY:

Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.  

13.      ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

14.      OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)   Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec,
tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2)   Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email:
inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3)   Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji niniejszego zamówienia jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4)   Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5)   Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6)   Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7)   W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)       prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)       prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)       prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)       prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

 

 

 

Załączniki:

1)      Załącznik nr 1 - Druk oferty,

2)      Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy,

3)      Załącznik nr 3 - Zestawienie nieruchomości z wyszczególnieniem ilości według rodzajów kanałów.

 UWAGA!

Składając  ofertę na platformie zakupowej proszę wpisać odpowiednio: sumę wartości netto z druku oferty, zaznaczyć opcję "różna stawka VAT" oraz sumę wartości brutto z druku oferty oraz załączyć wymagany odpowiednio uzupełniony załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego: "druk oferty"

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Druk oferty.pdf pdf 271.82 2022-12-08 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 287.73 2022-12-08 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Zestawienie nieruchomości z wyszczególnieniem ilości według rodzajów kanałów.pdf pdf 520.17 2022-12-08 10:23:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 840.05 2022-12-08 10:23:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - druk oferty..doc doc 67.5 2022-12-08 10:23:00 Przedmiot zamówienia
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 184.25 2022-12-16 09:32:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty.pdf pdf 42.04 2022-12-16 11:34:00 Publiczna wiadomość
Raport z wyboru ofert.pdf pdf 183.74 2022-12-16 11:34:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-16 11:34 Maria Wikieł Zamawiający przedstawia raport z wyboru ofert.

Raport z wyboru ofer [...].pdf

2022-12-16 11:34 Maria Wikieł Zamawiający przedstawia zawiadomienie o odrzuceniu oferty.

Zawiadomienie o odrz [...].pdf

2022-12-16 09:32 Maria Wikieł Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Obsługa kominiarska w budynkach Gminy Wągrowiec, administrowanych i zarządzanych przez Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu” Proszę dołączyć wypełniony i podpisany podpisem druk oferty w formie pliku '.pdf'. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Proszę wpisać odpowiednio: sumę wartości netto z druku oferty, zaznaczyć opcję "różna stawka VAT" oraz sumę wartości brutto z druku oferty.

Załacznik nr 1 - dru [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 357