- Main page
- Proceeding ID 698418
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
ZP.272.23.2022 Zakup wyposażenia w ramach zadania pod nazwą „Wykonanie prac projektowych, budowlanych oraz zakup wyposażenia do nowo wybudowanego pawilonu D Samodzielnego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie” – umowa nr 6/U/ZZ/2021
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2022-11-30 18:11:00
-
Placing offers2022-12-09 09:00:00
-
Opening of offers2022-12-09 11:00:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2022-12-19
11:41:12
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2022-12-09
14:13:54
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2022-12-09
09:00:00
|
Buyer message |
Kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
zamówienia: Część 1 (Zestaw narzędzi do laparoskopii) - 200 000,00 zł brutto Część 2 (System monitorowania pacjenta) - 200 000,00 zł brutto |
2022-12-07
12:42:14
|
Zamówienia Publiczne |
Odpowiedzi
na
pytania.
Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?