Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZDW.N4.361.76.2022 Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich z podziałem na 8 części.

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2022 10:28:00
Składania : 03-01-2023 09:45:00
Otwarcia : 03-01-2023 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ prace interwencyjne.pdf pdf 383.76 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 1. Formularz oferty.docx docx 46.3 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 3. Wzór umowy.pdf pdf 309.58 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 4. OPZ.pdf pdf 313.28 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 6. Grupa kapitałowa.docx docx 53.91 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 7. Oświadczenie z art. 5K art. 125 ust. 1.docx docx 25.14 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 8. Oświadczenie z art. 5K art. 125 ust. 5.docx docx 20.62 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 222.28 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 5. JEDZ.zip zip 80.76 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
zał. 2.1-2.8. kosztorysy ofertowe.zip zip 120.6 2022-12-07 10:28:00 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 131.45 2023-01-03 11:36:03 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania cz. 4 STR..pdf pdf 156.13 2023-01-05 14:47:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania cz. 5, 6 i 8 STR..pdf pdf 158.84 2023-01-05 14:50:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania cz. 2 STR.pdf pdf 187.55 2023-01-05 15:03:11 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o uniewaznieniu cz. 2, 4, 5, 6, 8.pdf pdf 160.72 2023-01-13 09:16:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze - cz. 1, 3, 7 NA STRONĘ.pdf pdf 216.73 2023-01-13 14:15:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia cz. 1, 3, 7.pdf pdf 154.46 2023-02-17 09:33:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-17 09:33 Mariusz Wojtyszyn Zamawiający informuje, iż dnia 27.01.2023 r. zawarł umowę na części nr 1 i 7 z Wykonawcą - ECOROAD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Inowrocławiu zaś na część nr 3 z Wykonawcą - „WITAND” Firma Handlowo – Usługowa Andrzej Horyd z siedzibą w Kwidzynie.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-01-13 14:15 Mariusz Wojtyszyn Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dotyczy części nr 1, 3, 7.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-01-13 09:16 Mariusz Wojtyszyn Ogłoszenie o unieważnieniu części nr 2, 4, 5, 6, 8

Ogłoszenie o uniewaz [...].pdf

2023-01-05 15:03 Mariusz Wojtyszyn Informacja o unieważnieniu postępowania - dot. części nr 2. RDW Toruń.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-01-05 14:50 Mariusz Wojtyszyn Informacja o unieważnieniu postępowania - dot. części nr 5. RDW Wąbrzeźno, części nr 6. RDW Wąbrzeźno i część nr 8. RDW Żołędowo.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-01-05 14:47 Mariusz Wojtyszyn Informacja o unieważnieniu postępowania - dot. części nr 4. RDW Tuchola.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-01-03 11:36 Mariusz Wojtyszyn Informacja z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-01-03 09:45 Komunikat Zamawiającego Na postawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający podaje informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi:
Część nr 1: 288 558,00 zł brutto,
Część nr 2: 126 013,50 zł brutto,
Część nr 3: 126 013,50 zł brutto,
Część nr 4: 123 000,00 zł brutto,
Część nr 5: 95 762,29 zł brutto,
Część nr 6: 95 762,29 zł brutto,
Część nr 7: 313 787,76 zł brutto,
Część nr 8: 144 864,48 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1009