Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2022 11:23:00 |
Składania : | 01-12-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-12-2022 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko, www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny na:
I. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa mobilnego ekranu LED oraz komputera typu laptop do organizacji spotkań integracyjnych”
II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
2.Cena netto i brutto musi być podana w złotych polskich. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym integralną część postępowania na platformie zakupowej.
5. Do oferty należy dołączyć uzupełniony i podpisany formularz stanowiący Załącznik_nr_2
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego ekranu LED oraz komputera typu laptop do organizacji spotkań integracyjnych dla uchodźców z Ukrainy zgodnie z parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawartymi w specyfikacji stanowiącej Załącznik_nr_1 do niniejszego postępowania.
IV. Termin realizacja zamówienia:
60 dni od daty udzielenia zamówienia
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 01.12.2022 r. o godz. 10.00.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).
IX. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 104 Sekretariat w dniu 01.12.2022 r. o godz. 10:10.
X. Termin związania ofertą – 14 dni.
XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami:
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
XII. Kryteria oceny:
1. Najniższa cena brutto 100%.
Projekt jest współfinansowany przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty