Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D-13/2022 Dostawa: sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania do użytkowych celów dydaktycznych, prowadzenie zajęć lekcyjnych na terenie ZSCKR w Sandomierzu. SPRZĘT KOMPUTEROWY I ELEKTRONICZNY WG. WYZNACZONEJ SPECYFIKACJI

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2022 14:14:00
Składania : 24-11-2022 12:00:00
Otwarcia : 24-11-2022 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:
506-866-192, 15-832-34-71 (Krzysztof Sieja-kierownik adm.-gosp. ZSCKR w Sandomierzu)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OFERTA_DO_WYPELNIENIA.pdf pdf 343.12 2022-11-17 14:14:00 Postępowanie
ZESTAWIENIE_OFERT.pdf pdf 218.3 2022-11-24 13:14:04 Publiczna wiadomość
WYBOR_DOSTAWCY.pdf pdf 263.76 2022-11-25 10:14:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-25 10:14 Zamówienia Publiczne Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu przedstawia informację z komisyjnego wyboru ofert. Wybór Dostawcy powyższego zadania.

WYBOR_DOSTAWCY.pdf

2022-11-24 13:14 Zamówienia Publiczne Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu przedstawia zestawienie ofert Wykonawców biorących udział w powyższym postępowaniu.
O wyborze oferty poinformujemy w oddzielnym komunikacie, po weryfikacji ofert złożonych przez Dostawców.

ZESTAWIENIE_OFERT.pd [...].pdf

2022-11-19 12:18 Zamówienia Publiczne Dzień Dobry.
Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu z uwagi na zadawane przez zainteresowanych dostawą Oferentów udziela następującej odpowiedzi:
Ad.1:
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania używanego zastosowanego-aktywowanego wcześniej na innym urządzeniu oprogramowania systemowego-system operacyjny WINDOWS, jednakże w takim wypadku Dostawca potwierdzi w sposób pisemny legalność powyższego oprogramowania.
W przypadku oprogramowania biurowego Pakiet programowy: MS Office 2021 MOLP STAND z pakietem Power Point Zamawiający zaleca zastosowanie oprogramowania fabrycznie nowego, dopuszcza się jednak możliwość zastosowania używanego zastosowanego-aktywowanego wcześniej na innym urządzeniu oprogramowania biurowego MS Office 2021 MOLP STAND.
W takim wypadku Dostawca bezwzględnie wykaże-potwierdzi legalność pochodzenia pakietu i klucza do aktywacji oprogramowania, np. za pomocą certyfikatu legalności potwierdzonego u producenta.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że za dostarczenie legalnego oprogramowania odpowiada Dostawca.
Ad.2:
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza również możliwość aby oprogramowanie biurowe MS Office 2021 MOLP STAND było zainstalowane przez Dostawcę, jednakże tylko pod warunkami wskazanymi przez Zamawiającego w udzielonej odpowiedzi na pytanie 1 zadane przez Dostawcę.
Ad.3:
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie tylko dopuszcza taką możliwość-weryfikacja legalności dostarczonego oprogramowania: SYSTEM OPERACYJNY, PAKIET PROGRAMÓW BIUROWYCH, ale w przypadku wystąpienia takich wątpliwości Zamawiający będzie zmuszony podjąć procedurę sprawdzającą, np. przez wskazany przez Dostawcę sposób:
weryfikacja oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania, jak również podjęcie dalszej procedury administracyjnej (Domniemanie, że Dostawca w sposób celowy działał na szkodę Zamawiającego i wprowadził Go w błąd).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa: sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania do użytkowych celów dydaktycznych dla ZSCKR w Sandomierzu. Dostawa: sprzętu komputerowego, elektronicznego i oprogramowania do użytkowych celów dydaktycznych. SPRZĘT KOMPUTEROWY I ELEKTRONICZNY WG. WYZNACZONEJ SPECYFIKACJI- FORMULARZ OFERTY (OFERTA_DO_WYPELNIENIA) KTÓRY NALEŻY UZUPEŁNIĆ I DOŁĄCZYĆ DO POZYCJI CENA. 1 dostawa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im, Ziemii Sandomierskiej
Mokoszyńska 1
27-600, Sandomierz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Warunki płatności: PO WYKONANIU DOSTAWY Przelew 7 dni od daty wykonania usługi i akceptacji prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty użytego sprzętu i transportu, po stronie Dostawcy. WYKONANIE USŁUGI DOSTAWY TYLKO PO CENACH Z DOŁĄCZONEGO FORMULARZA OFERTY!!! ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA 0% STAWKI PODATKU VAT NA POZYCJĘ 1 Z TABELI FORMULARZA OFERTY-2-sztuki: monitor interaktywny HIKVISION DSD5B75RB/A 75"4K W PRZYPADKU PRZEDSTAWIENIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ODGÓRNEGO ZAŚWIADCZENIA O ZWOLNIENIU Z PŁATNOŚCI PODATKU VAT. PRZY TAKIEJ MOŻLIWOŚCI FAKTUROWANIE W/W POZYCJI ZE STAWKĄ PODATKU VAT: 0%. NA CZAS WYCENIANIA OFERTY NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ ON PRZY WYCENIE CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA JAK RÓWNIEŻ DLA POZYCJI 1 Z TABELI FORMULARZA OFERTOWEGO-2-sztuki: monitor interaktywny HIKVISION DSD5B75RB/A 75"4K NALEŻY ZASTOSOWAĆ STAWKĘ PODATKU VAT WŁAŚCIWĄ DLA TEGO TYPU ZAMÓWIENIA-NA TYM ETAPIE NIE STOSOWAĆ DO WYCENY 0% STAWKI PODATKU VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - POWYŻSZY SPRZĘT KOMPUTEROWY-CAŁOSĆ ZAMÓWIENIA NALEŻY DOSTARCZYĆ, ZAMONTOWAĆ I SKONFIGUROWAĆ U ZAMAWIAJĄCEGO W TERMIN OD PODPISANIA UMOWY DO: 05.12.2022-TERMIN DOSTAWY DO ODBIORCY. MOŻLIWY WCZEŚNIEJSZY TERMIN WYKONANIA DOSTAWY PO USTALENIU Z ZAMAWIAJĄCYM. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie dostawcy. DOWÓZ, MONTAŻ I KONFIGURACJA SPRZĘTU U ZAMAWIAJĄCEGO WLICZONE W CENĘ DOSTAWY. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - SPRZĘT KOMPUTEROWY I ELEKTRONICZNY OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA WG SPECYFIKACJI Z TABELI W UZUPEŁNIONYM FORMULARZU OFERTOWYM. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 373