Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-15/PP/2022 Roboty budowlano – instalacyjne w zakresie wymiany opraw oświetleniowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych oraz wymiany zewnętrznych opraw i słupów oświetleniowych w częściach pieszo-jezdnych przy ul.: - Część I: Murawa 37A-C, Hercena 1A-C, Roboczej-Sikorskiego, Konfederacka 4, Piaskowej-Szyperskiej w Poznaniu, - Część II: Folwarcznej 22-26, 29-38 w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2022 12:22:00
Składania : 25-11-2022 12:00:00
Otwarcia : 25-11-2022 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 109.61 2022-11-17 12:22:00 Postępowanie
SWZ Ledy.pdf pdf 9930.85 2022-11-17 12:22:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI 1-13.zip zip 1263.52 2022-11-17 12:22:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 307.54 2022-11-25 12:32:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 356.86 2022-11-29 14:01:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-29 14:01 Jerzy Czapliński Działając na podstawie art 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) Zamawiający w załączeniu przekazuje "Informację o wyborze oferty".

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-25 12:32 Jerzy Czapliński Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że do wyznaczonego terminu składania ofert złożono jedną ofertę- szczegóły w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-25 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznacza na realizację zadań następujące kwoty brutto:
część I- 96 984,00 zł
część II- 147 600,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427