a) rozbudowy sieci wodociągowej dla terenów w granicach administracyjnych miasta Pyskowice,
b) analizy możliwości zasilania w wodę miasta Pyskowice z nowego ujęcia wód głębinowych,
c) rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej dla miasta Pyskowice,
d) rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej dla miasta Pyskowice wraz z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do istniejących odbiorników zlokalizowanych na terenie miasta Pyskowice wraz z zaprojektowaniem odpowiedniej wymaganej retencji, poprzez budowę nowych zbiorników (polderów),
e) budowy sieci kanalizacji deszczowej w miejscach, w których obecnie jej brak, co zostało potwierdzone sprawdzeniami w terenie.
2) Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych.
2. Kod CPV:
71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - usługi projektowania rurociągów
3. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie prac nad koncepcją – w dniu podpisania umowy,
2) dostarczenie Zamawiającemu gotowej i kompletnej koncepcji, która będzie przewidywała podział na etapy zgodnie z Umową w terminie: 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Warunki do postępowania:
1) Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu koncepcji budowy lub rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej dla miejscowości o liczbie mieszkańców powyżej 10 000.
2) Osoby zdolne do realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia:
a) 1 osobą na stanowisku Projektanta branży sanitarnej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 3–letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta,
b) osobą na stanowisku Projektant branży konstrukcyjno- budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno–budowlanej oraz minimum 3–letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta,
c) 1 osobą na stanowisku Projektant branży elektrycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 3–letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta,
Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w lit. od a) do c) pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,
b) wykaz osób wyznaczonych do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnienie warunków postawionych w pkt 5 ppkt 2 Materiałów Przetargowych – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych,
c) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 5 ppkt 2 Materiałów Przetargowych,
d) wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 5 ppkt 1 Materiałów Przetargowych - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do MP.
7. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
Załączniki do postępowania:
• Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
• Wzór umowy - Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
• Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,
• Wykaz usług – Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych,
• Wykaz osób – Załącznik nr 5 do Materiałów Przetargowych.
Komunikaty