Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-11-2022 10:44:00 |
Składania : | 23-11-2022 09:30:00 |
Otwarcia : | 23-11-2022 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
G.6845.100.1.2022.O.GK Krosno, 2022-11-17
Ogłoszenie
Dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO
38-400 Krosno, ul. Lwowska 28A
NIP 6840013798; REGON 000526989 , tel. 13 47 43 119, fax. 13 47 43 561
ogłasza
że zamierza udzielić zamówienia na
Wykonanie okresowych przeglądów technicznych instalacji i budynków
stanowiących własność Gminy Krosno (Przychodnia Naftowa 2B, Przychodnia Kisielewskiego 1, Przychodnia Wojska Polskiego 43, Decowskiego 107 (budynek administracyjny st. Szkoła + OSP) Decowskiego 107 (magazyn), Bieszczadzka 20)
Opis przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
KOD: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu:
a) okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności instalacji gazowej w budynkach:
· Budynek administracyjny „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek handlowo-usługowy ̶ ul. Bieszczadzka 20, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Kisielewskiego 1, Krosno;
b) okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach:
· Budynek administracyjny „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek magazynowy „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek handlowo-usługowy ̶ ul. Bieszczadzka 20, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Kisielewskiego 1, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Wojska Polskiego 43, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Naftowa 2B, Krosno;
c) okresowych kontroli instalacji wentylacji mechanicznej w budynkach:
· Budynek administracyjny „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek magazynowy „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek handlowo-usługowy ̶ ul. Bieszczadzka 20, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Kisielewskiego 1, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Wojska Polskiego 43, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Naftowa 2B, Krosno;
d) okresowych kontroli elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania w obiektach:
· Budynek administracyjny „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek magazynowy „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek handlowo-usługowy ̶ ul. Bieszczadzka 20, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Kisielewskiego 1, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Naftowa 2B, Krosno;
e) 5-letnia okresowa kontrola polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia:
· Budynek administracyjny „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek magazynowy „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek handlowo-usługowy ̶ ul. Bieszczadzka 20, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Kisielewskiego 1, Krosno;
f) 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów budynku:
· Budynek administracyjny „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek magazynowy „ Stara szkoła + OSP” ̶ ul. Decowskiego 107, Krosno;
· Budynek handlowo-usługowy ̶ ul. Bieszczadzka 20, Krosno;
· Budynek Przychodni Lekarskiej ̶ ul. Kisielewskiego 1, Krosno;
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 16.12.2022r. (jest to ostateczny termin dostarczenia dokumentacji z wykonanych z przeglądów oraz wystawienia faktury za wykonaną usługę).
3. Warunki płatności: przelew
bankowy w ciągu 10 dni od daty otrzymania faktury VAT lub rachunku
( w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT), po uprzednim
dostarczeniu protokołów z przeprowadzonych kontroli wraz z dokumentami
potwierdzającymi aktualne uprawnienia wykonawcy
i podwykonawców.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
a) w celu dokonania oględzin budynków mających na celu zapoznanie z zakresem prac niezbędnych do realizacji zamówienia, należy kontaktować się z osobami dysponującymi kluczami do wszystkich pomieszczeń.
b) w ofercie należy podać łączną
cenę za wykonanie każdego rodzaju przeglądu, które są wymienione
w pkt 1 lit. od a) do f).
c) do oferty należy dołączyć
podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie potwierdzające, że wykonawca
zleci przeprowadzenie poszczególnych przeglądów podmiotom posiadającym aktualne
i odpowiednie do tego uprawnienia zawodowe (druk oświadczenia stanowi załącznik
nr 1 do ogłoszenia)
d) wykonawca zobowiązany zostanie umową do dostarczenia protokołów z przeprowadzonych kontroli wraz z dokumentami potwierdzającymi odpowiednie do tego aktualne uprawnienia wykonawcy i podwykonawców.
5. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” (załącznik nr 2)
b) ofertę (załącznik nr 2) wraz z oświadczeniem (załączniki nr 1) należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzoną podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
c) ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno .
6. Termin składania ofert upływa dnia 23 listopada 2022r. o godz. 9.30. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28A,pok. Nr 119 w dniu 23 listopada 2022r. godz. 10.00.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
9. Pracownikiem
uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Joanna Dubiel – Podinspektor
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta
Krosna ul. Lwowska 28A,
w godz. pon od 7.30 do 16.30, wt-cz. od 7.30 do 15.30, pt 7.30 do 14.30, (tel.
(13) 47 43 119,
e-mail dubiel.joanna@um.krosno.pl
10. Uwagi
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
3. Zamawiający zastrzega, ze postępowanie może zakończyć się brakiem oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 119.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty